Weet ik veelquote:
Nope.... Harry Melis was vroeger speler van Feyenoord en ADO......quote:
quote:
Gelukkig niet.....anders liep iedereen in die rare pofbroeken.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:11 schreef Burnett het volgende:
[..]
Zo'n trendsetter was MC Hammer nou ook weer niet...
Knap en leuk bedacht..., niet wat ik zoek..., nogmaals, iets visueels, dus goed kijken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:15 schreef BasOne het volgende:
Steve Miller Band - Winter Time
Allanis morrisette - That Particular Time
Bruce Springsteen - Wasting Time
MC Hammer - Hammer Time
Recentelijk lopen er toch wel erg veel dames in die broeken schaamteloos over straat...quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig niet.....anders liep iedereen in die rare pofbroeken.....
MIETJEquote:
rennen...quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:25 schreef BasOne het volgende:
Steve miller en springsteen, maar dan op cd
Are you looking close enough...?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:27 schreef BasOne het volgende:
Ik zie het niet
Heb dan ook al aardig wat bier achter de kiezen
Gaat niet om het plaatjequote:Op zaterdag 5 september 2009 23:31 schreef BasOne het volgende:
uhm.. ik denk dat ik van de steve miller band het verkeerde plaatje heb geprint![]()
Heeft BasOne ook nog originele ceedee's in de kast staan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:33 schreef BasOne het volgende:
peerd op mijn hoesje kijkt naar rechts.. als dat het verkeerde spiegelbeeld is
Meer dan 300quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:35 schreef Burnett het volgende:
[..]
Heeft BasOne ook nog originele ceedee's in de kast staan?
Wat zijn dat? Ik heb alleen LP's......quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:35 schreef Burnett het volgende:
[..]
Heeft BasOne ook nog originele ceedee's in de kast staan?
Meer dan 12,000 LP's, maar de meeste zijn van m'n moesjequote:Op zaterdag 5 september 2009 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat zijn dat? Ik heb alleen LP's......
BasOne +2quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:36 schreef BasOne het volgende:
Operatie bajonet, na de aanslagen in munchen 1974?
Ah dus alle platen van Glenn Miller en The Andrews Sisters....quote:Op zaterdag 5 september 2009 23:38 schreef BasOne het volgende:
[..]
Meer dan 12,000 LP's, maar de meeste zijn van m'n moesje
Ge erft van m'n Opa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |