Yep! Het Constant Vandenstock Stadion is beter bekend als het Astrid Park naar Koningin Astrid.quote:
Staan eerste in onze competitie op dit momentquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:34 schreef BasOne het volgende:
Dat had ik echt never nooit niet geweten
Bijnaquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:34 schreef BasOne het volgende:
5 belgische badplaatsen O.o
Haven van antwerpen, en dat strookje kust
Oostende is al correctquote:
Nepclub.... wordt altijd kampioen door de concurrentie leeg te kopen...... Net als Bayern Munchen....quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:35 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Staan eerste in onze competitie op dit moment(jammer genoeg)
Duinkerke ligt niet in Belgiëquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:38 schreef BasOne het volgende:
Duinkerke...
of ligt dat in Frankrijk?
Op de grens dan?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:39 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Duinkerke ligt niet in België
Rood of blauw?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:40 schreef Aap_2 het volgende:
Spa
Als je er nog een windstreek voorplaatst, wordt het wel een Belgische badplaatsquote:
oost?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Als je er nog een windstreek voorplaatst, wordt het wel een Belgische badplaats
Gebaseerd op welk antwoord?quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:44 schreef banaantjeEE het volgende:
De Panne en Nieuwpoort zijn ook correct , maar ik geef het punt aan BasOne
Op het feit dat hij Oostduinkerke ook nog wist en dit was het laatste antwoordquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gebaseerd op welk antwoord?
Hij zei Duinkerke en kwam met Oostduinkerke na dat die antwoorden gegeven waren. het maakt me niet uit hoor maar dit is een beetje naaien.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:48 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Op het feit dat hij Oostduinkerke ook nog wist
is TNTquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:46 schreef BasOne het volgende:
WOOOT
een makkelijke
Hoe is Trinitrotolueen beter bekent?
quote:
mr_anonimous +2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |