Leer mij een topic vol postenquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:01 schreef Bevin het volgende:
Allright, moet je wel even die andere vol maken
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leer mij een topic vol posten
[...]
Pff, je gaat toch niet weer beginnen... Alleen maar van die klaag posts..quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:02 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een drama zeg. Betaal ik daar kijk- en luistergeld voor.
3-0* witten nu.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
Djoko breekt niet geheel onverwacht terug: tie-break.
Hou ons op de hoogtequote:Op zaterdag 5 september 2009 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
Djoko breekt niet geheel onverwacht terug: tie-break.
Ik heb al positieve dingen gezegd hoor. Kijk mar terug, over mooie ballen van Federer. Maar je hebt weleens gezegd dat je het goed vindt als ik gewoon mijn mening geeft. Ik ken m'n rechten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Pff, je gaat toch niet weer beginnen... Alleen maar van die klaag posts..
Voor het eerst de 16 geplaatste spelers naar de latste 16quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Valt wel mee, weinig gebeurd tot nu toe.
Nee, het maakt me niet uit of het over Federer gaat of dat je daarvoor al goede dingen heb gezegd. Maar constant alleen maar die nutteloze posts zijn een beetje te veel van het goede...quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb al positieve dingen gezegd hoor. Kijk mar terug, over mooie ballen van Federer. Maar je hebt weleens gezegd dat je het goed vindt als ik gewoon mijn mening geeft. Ik ken m'n rechten.
Dat is wel erg saai zegquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voor het eerst de 16 geplaatste spelers naar de latste 16
Het begon net op eurosport.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:06 schreef Seam het volgende:
Hoe laat beginnen de eerste wedstrijden meestal? Zendt een Nederlandse zender nog live de wedstrijden uit of moet ik echt op eurosport wachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |