Je hebt het licht gezien?quote:
Vond de eerste beter, maar hij kijkt lekker wegquote:
Vermoeiend hequote:
Die is wel grappig jaquote:
Wel goed je kopje erbij houden, anders raak je de draad helemaal kwijtquote:
Uitgaanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:31 schreef Californium het volgende:
lucciealleen eerst even nog school afmaken
.. bellen we de brandweer.quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:37 schreef PieterBas het volgende:
Aan het koken
Dus als het huis straks in de fik staat
ik ga spinazie, aardappel schijfjes en een entrecote makenquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:51 schreef PieterBas het volgende:
Ik ga mij zelf eens afvragen wat ik vanavond eens ga eten.
Ik had aardappels, worteljes en een hamburger.. maar het koken moet ik nog weer even in de vingers zien te krijgen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ga spinazie, aardappel schijfjes en een entrecote maken![]()
![]()
Uiteraard.quote:
veel plezierquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:15 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ben zo richting SittardDus nog een fijne avond en tot morgen
De lift is er nog steeds nietquote:
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 5 september 2009 18:48 schreef PieterBas het volgende:
Zo.. ik vermoed dat ik bij die bijna crash van vanmiddag mijn kinderbijslag gaat vergeten
quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:48 schreef PieterBas het volgende:
Zo.. ik vermoed dat ik bij die bijna crash van vanmiddag mijn kinderbijslag gaat vergeten
Pain is temporary... pride foreverquote:
let jij niet op dan als je je spul in de wasmachine stopt...?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:30 schreef Isdatzo het volgende:
Godverdomme. Eén of andere malloot heeft iets roods in de wasmand (DE WITTE) geflikkerd waardoor nu 3 witte/lichte shirts van mij totaal verneukt zijn. God-ver-domme.
Lekker thuis komen is dat. En een stel sokken. Zal straks eens foto's maken, 't is werkelijk geen gezicht.
Ik wel, maar ik heb 't dan ook niet in de machine gestopt. Mij treft geen enkele blaamquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
let jij niet op dan als je je spul in de wasmachine stopt...?
alleen als je een nieuw shirt hebt moet je er voorzichtig zijn, voor de rest maakt het niet echt meer uit...!quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:35 schreef The_Dean het volgende:
Ik gooi ook altijd alles door elkaar in de was... zelfs wel rode tshirts bij een witte... niks mee gebeurd tot nog toe.
Dacht dus altijd dat het een fabeltje van de reclame was
Eerst keer uitwassen is ook echt niet apart gegaan hoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alleen als je een nieuw shirt hebt moet je er voorzichtig zijn, voor de rest maakt het niet echt meer uit...!
Ik heb daardoor opeens een paar roze shirts gekregenquote:Op zaterdag 5 september 2009 19:35 schreef The_Dean het volgende:
Ik gooi ook altijd alles door elkaar in de was... zelfs wel rode tshirts bij een witte... niks mee gebeurd tot nog toe.
Als je geen vrouw hebt.. dan moet je het toch zelf doen.. of je moet een schoonmaakster hebbenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:we zijn hier met allemaal mannen en dan hebben we het over de was doen.
Beide niet aanwezig hierquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je geen vrouw hebt.. dan moet je het toch zelf doen.. of je moet een schoonmaakster hebben
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:35 schreef The_Dean het volgende:
Dit was 1 of ander matje voor op 't toilet, knal- en knalrood. En nu is alles rozequote:Op zaterdag 5 september 2009 19:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alleen als je een nieuw shirt hebt moet je er voorzichtig zijn, voor de rest maakt het niet echt meer uit...!
ik kijk ook...quote:
is opgenomen in Groningen...!quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
waarom
Deze show was wéér geniaal!
jup.. Ik heb m in Rotterdam gezien. Was ongeveer hetzelfdequote:Op zaterdag 5 september 2009 20:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is opgenomen in Groningen...!
ongeveer...?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup.. Ik heb m in Rotterdam gezien. Was ongeveer hetzelfde
Bedankt voor de tip!! Deze show ken ik nog niet!quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:41 schreef The_Dean het volgende:
Ja, dat folietje onder dat dopje als je 160 rijd, wat een waarheid!
Dat vergeet je dus echt geen twee keerquote:
screenshot!quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:16 schreef PieterBas het volgende:
Ben ik aan het opnemen,
Ik was trouwens nog wereldwijd op TV
Ik ben het trouwens aan het zoeken. Ik was gisteren de Golden League vergeten op te nemen. Mijn vader zei dat hij mij (en mijn vrienden) gezien hadquote:
quote:
Ja, die is echt goedquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:25 schreef L.no het volgende:
Jemig, wat is die film Memento geniaal.. ik kreeg de drang om het steeds weer opnieuw te kijken.
is zijn laatste show. Ik bedoel.. niet de laatste die hij doet, maar de laatste die hij gedaan heeft. Voorlopig dusquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben ook Bert Visscher aan het kijken. Deze show heb ik nog niet gezien.
die moet ik ook nog steeds eens zien.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:25 schreef L.no het volgende:
Jemig, wat is die film Memento geniaal.. ik kreeg de drang om het steeds weer opnieuw te kijken.
Nou, zet het bovenaan bij jouw to-watch-list. Dit is het echt waard.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die moet ik ook nog steeds eens zien.
ja staat tie al heeeeel langquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, zet het bovenaan bij jouw to-watch-list. Dit is het echt waard.
Oh, die.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:31 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is zijn laatste show. Ik bedoel.. niet de laatste die hij doet, maar de laatste die hij gedaan heeft. Voorlopig dus
Nu? Bierquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dean! Bier of Cola Beerenburg?
mmm jaa maar de hele avond word al bier... dus ik dacht kan nu beter even iets nemen wat lekker is en dan strax gewoon bier omdat ik alcohol wil!quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu? Bier
Zometeen even een whiskey cola
Ja, dan cola beerenburg!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mmm jaa maar de hele avond word al bier... dus ik dacht kan nu beter even iets nemen wat lekker is en dan strax gewoon bier omdat ik alcohol wil!
quote:
Wel lekker op zn tijd, maar ik zuip het niet altijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |