Dat heb ik al wel 10 keer gehoord maar volgens mij heeft de Gamma een paar maanden geleden gewoon weer het contract met TNT vernieuwdquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:17 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Hier lekker maar 1 hah, de AH bonusfolders en de papieren zakken die ik al klaar had zien staan zijn voor a.s. dinsdag. Ook lekkere hah dan, gestapeld met de Karwei-folder. Ze hadden toch gezegd dat Karwei en Gamma naar Sandd zouden gaan? Stond met grote letters in dat blaadje van TNT, maar ik merk er nog niets van.
Zo doe ik het ook.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:09 schreef CHEVHB het volgende:
Die papieren zakken van de AH deed ik trouwens gewoon in mijn schoudertas, en dan pakte ik ze daaruit dat ging een stuk sneller..
Gefeliciteerd, of niet? Pen je postbezorger, zaterdagpostbode of deeltijdwerker? Opzeggen kan altijd nog, hoor, ook nu het contract verlengd is. Je moet alleen wel rekening houden met een opzegtermijn. Die is een maand, geloof ik.quote:Op maandag 14 september 2009 11:27 schreef greatchampion het volgende:
Zooo, m'n contract is verlengd met 2 jaar!! in deze barre tijden.
Ik weet niet of ik daar zo blij mee ben, was van plan om binnenkort hiermee te stoppen
Idd. Voltijdwerker kan ie niet zijn....quote:Op maandag 14 september 2009 12:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, of niet? Pen je postbezorger, zaterdagpostbode of deeltijdwerker? Opzeggen kan altijd nog, hoor, ook nu het contract verlengd is. Je moet alleen wel rekening houden met een opzegtermijn. Die is een maand, geloof ik.
Zover was ik al. Volletijders worden al sinds 2003 niet meer aangenomen.quote:Op maandag 14 september 2009 12:28 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Idd. Voltijdwerker kan ie niet zijn....
Oke, dat is al best een tijdje.quote:Op maandag 14 september 2009 17:43 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zover was ik al. Volletijders worden al sinds 2003 niet meer aangenomen.
Ach, school is ook niet zo verkeerd.quote:Op maandag 14 september 2009 17:47 schreef CHEVHB het volgende:
Vandaag weer heel de dag op school, collega zag ik voorbij rijden en die toeterde! Ik mis het nu al.. voorlopig alleen op Zaterdag werken.
Heb het op Omrop Fryslân gelezen. Ben benieuwd, ons kantoor zal er wel te klein voor zijn. Maar als ik in Lwd ben zal ik er eens op gaan letten of ik er eentje voorbij zie scheuren!quote:Op maandag 14 september 2009 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
TNT heeft zo te lezen 52 auto's op aardgas aangeschaft. Elf ervan zijn in Fryslân beland en dan met name Leeuwarden. Zal mij benieuwen of zo bij ons op kantoor er ook eentje gekregen hebben, want de Caddy had al veel kilometers op de teller.
Ik heb in Leeuwarden wel eens een Caddy op aardgas zien rijden bij de TNT. Deze was helemaal wit en had oranje TNT letters op de zijkant staan. En uiteraard een aardgas aanduiding.quote:Op maandag 14 september 2009 21:10 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Heb het op Omrop Fryslân gelezen. Ben benieuwd, ons kantoor zal er wel te klein voor zijn. Maar als ik in Lwd ben zal ik er eens op gaan letten of ik er eentje voorbij zie scheuren!
Zouden ze ook weer zo'n groot stickerlogo op de zijkant hebben, net als die auto's die een roetfilter hebben? Of zien auto's die op aardgas rijden er totaal anders uit? ( Heeft er eigenlijk niet zoveel verstand van)
Oke, die zullen wel opvallen idd.quote:Op maandag 14 september 2009 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb in Leeuwarden wel eens een Caddy op aardgas zien rijden bij de TNT. Deze was helemaal wit en had oranje TNT letters op de zijkant staan. En uiteraard een aardgas aanduiding.
Wij hebben enkele weken geleden een hele zooi aardgasauto's gekregen. Prima auto's. Heerlijk soepel schakelende bak, goed instelbare rijpositie, lekker ruime laadruimte, etc.quote:Op maandag 14 september 2009 21:10 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Heb het op Omrop Fryslân gelezen. Ben benieuwd, ons kantoor zal er wel te klein voor zijn. Maar als ik in Lwd ben zal ik er eens op gaan letten of ik er eentje voorbij zie scheuren!
Zouden ze ook weer zo'n groot stickerlogo op de zijkant hebben, net als die auto's die een roetfilter hebben? Of zien auto's die op aardgas rijden er totaal anders uit? ( Heeft er eigenlijk niet zoveel verstand van)
Dat is wel vreemd, want het klopt idd dat er geen aanvoer is op maandag en dat een pakketje twee keer aangeboden moet zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 21:17 schreef Eg_Wel het volgende:
Aangezien hier de deskundigen uit de praktijk zitten, en met het risico dat ik de 3408308e ben die deze vraag stelt: Hoe zit dat nou met het voor de eerste en tweede keer aanbieden van pakketjes en de dagen van de week?
Ik had altijd begrepen dat pakketten op Maandag altijd 2e keer aanbieden van de pakketten van zaterdag waren. Dus er zouden nooit pakketten op maandag voor het eerst aangeboden worden.
Maar vandaag krijg ik ineens op maandag een pakket voor de eerste keer aangeboden. Gelijk ook de laatste keer, want er volgt geen 2e aanbieding, ik mag direct naar het postkantoor om het op te halen.
Wat is het nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |