abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72651757
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:34 schreef CHEVHB het volgende:
Daarnet discussie met me ouders, over dat ze het gek vonden dat sommige na 17.00 uur nog bezorgen.. ik loop wel is iets uit, vanwege veel post.. is normaal lijkt me
Mja uitloop is normaal, maar een van de zoveel doelstellingen is dat alles voor 17:00 bezorgd moet zijn..

Ik heb trouwens weer zo'n brief gehad over de kerstperiode, of we alsjeblieft allemaal extra willen werken... "Want ook met kerst geldt: op tijd op het juiste adres". Right, dan mogen ze eerst wel is zorgen dat er geen hele wijken blijven staan...

Als ik trouwens morgen weer voor 2 dagen post heb, ga ik maar is ergens bij een hoger persoon dan de TC klagen, ik vind dat echt niet kunnen.
pi_72651869
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:12 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik dacht dat één van de vereisten bij TNT was dat je goed Nederlands moet spreken en het moet kunnen verstaan. Er stond niks over Limburgs/Fries/anders
Ik heb een collega die standaard als hem iets simpels gevraagd wordt, zijn baas opbelt (hij is een sub) en het gesprek via zijn baas laat verlopen.
Oftewel, hij kan geen Nederlands spreken.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:45:49 #153
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72651938
Haal dat normaal wel, maar morgen 3 wijken, 2 totaal onbekend + HAH..
pi_72651940
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Wij hebben morgen AH (2x) en C1000
Dan heb ik morgen denk ik weer vier soorten. Twee keer HAH voor het ene dorp. En drie keer HAH voor de andere twee dorpen. Twee gaten van dorpen.
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:48:52 #155
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72652044
Uitlopen kan gebeuren, je hebt nou eenmaal niet alles in de hand altijd natuurlijk.
Overigens heb ik al aangegeven dat ik sowieso niet méer als 2 wijken op een dag weg loop, simpelweg omdat ik dat niet trek en er wel bij gezegd dat ze het niet moeten zijn als een gebrek aan collegialiteit, maar puur omdat ik anders mezelf de vernieling in werk.

Begrip alom, benieuwd of dat ook het geval is wanneer de nood hoog is.
  vrijdag 11 september 2009 @ 18:55:48 #156
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_72652317
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ben ook al lang weer klaar.

Had vandaag weer de lol om naar een collega te kunnen zwaaien en twintig tellen na hem hetzelfde boerenweggetje op te mogen draaien. Aan het weggetje liggen twee huizen, maar er zit precies een gemeentegrens tussen
Hehe.

Zulke logica heb je hier ook in een dorpje. Midden in een nieuwbouwwijkje ligt een oud straatje dat er al veel langer was en dat door een autobestelling werd gedaan. De rest door een postbezorger. Alleen ze hebben het ondertussen nooit zo veranderd dat die postbezorger dat oude straatje ook ff meeneemt. Dus de autobesteller moet elke keer die wijk in om alsnog dat oude stukje straat te doen.

Daarnaast heb je hier in de buurt ook een aantal dorpen die kwa postcode in mekaar overlopen. Dus als je met het ene dorp klaar bent moet je in feite om het naastliggende dorp heen rijden om bij je volgende dorp te komen...
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:02 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Dat is hier zo met Limburgs. Een teamcoach/vestigingsmanager heeft maar Limburgs te verstaan, anders krijgt ie de helft niet mee.
Uuh, ja, daar zijn wij ook mee bekend. We hadden hier eerst ook een teamcoach die uit Enschede kwam en altijd plat tukkers sprak.
Dus wij konden hem vaak niet goed verstaan, maar hij ons ook niet als we Fries spraken..
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:12 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik dacht dat één van de vereisten bij TNT was dat je goed Nederlands moet spreken en het moet kunnen verstaan. Er stond niks over Limburgs/Fries/anders
Hier moet je bij aanvang van je contract voor de teamcoach met je hand op je hart voluit het Friese volkslied zingen. Dit moet natuurlijk wel samengaan met een outfit bestaande uit klompen, zo'n blauw boerenpakkie en een fles beerenburg in de hand.
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 17:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor de extra taak van toeristeninformatiepunt is hier in de stad Duits en Frans ook heel erg nuttig
Hier komen idd ook best veel Duitsers. Ik blijf ze echter steevast terugantwoorden in het Engels. En dat blijken ze tegenwoordig ook wel een beetje te kunnen spreken.
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:33 schreef TokenW het volgende:

[..]

Niks mis met Fries sreken in Friesland.
Zo bedoelde ze het ook niet.
Nothing is what it seems
pi_72655325
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:34 schreef CHEVHB het volgende:
Daarnet discussie met me ouders, over dat ze het gek vonden dat sommige na 17.00 uur nog bezorgen.. ik loop wel is iets uit, vanwege veel post.. is normaal lijkt me
Vroeger waren er ook eigenlijk geen diensten die qua eindtijd de 17.00 dicht naderden. Tegenwoordig is dat wel anders, en lopen veel diensten tot 17.00 (of 16.55, maar laten we niet mierenneuken). Het is dat we nog een reorganisatie hebben in november (dus ik weet niet hoe de diensten eruit komen te zien), maar ik hou m'n hart vast voor de kerst, straks.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 11 september 2009 @ 20:25:31 #158
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72655542
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef Viper86 het volgende:
Hier moet je bij aanvang van je contract voor de teamcoach met je hand op je hart voluit het Friese volkslied zingen. Dit moet natuurlijk wel samengaan met een outfit bestaande uit klompen, zo'n blauw boerenpakkie en een fles beerenburg in de hand.
Dat was het hoogtepunt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_72655592
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:18 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Vroeger waren er ook eigenlijk geen diensten die qua eindtijd de 17.00 dicht naderden. Tegenwoordig is dat wel anders, en lopen veel diensten tot 17.00 (of 16.55, maar laten we niet mierenneuken). Het is dat we nog een reorganisatie hebben in november (dus ik weet niet hoe de diensten eruit komen te zien), maar ik hou m'n hart vast voor de kerst, straks.
Ik kan het je vast zeggen: meer doen in minder tijd
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_72657600
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:27 schreef Beach het volgende:

[..]

Ik kan het je vast zeggen: meer doen in minder tijd
Boh gek! Jij ben vast paranormaal begaafd!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72661840
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Hahaha
pi_72666660
Dat zou een mooi beeld zijn

Ik ga maar 'ns douchen en daarna lopen, YOEGHEI, geen zin :p
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  zaterdag 12 september 2009 @ 09:26:56 #163
256787 CHEVHB
pi_72666811
Ik moet ook gaan douche en lopen.. en ook geen zin.. dus ik zeg een ding:

Same here
  zaterdag 12 september 2009 @ 09:43:27 #164
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72667021
Hier nog eentje die geen zin heeft, wil nu al richting Appelpop.
pi_72667062
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 09:43 schreef Lastpost het volgende:
Hier nog eentje die geen zin heeft, wil nu al richting Appelpop.
Ik ben klaar met voorbereiden maar moet nu nog iets meer dan 2 uur lopen maar ook geen zin
  zaterdag 12 september 2009 @ 09:57:24 #166
256787 CHEVHB
pi_72667171
werken jullie ook met die kleine bakjes voorop de fiets, waarin je de post kan leggen?

[ Bericht 44% gewijzigd door CHEVHB op 12-09-2009 10:06:16 ]
pi_72667426
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 09:57 schreef CHEVHB het volgende:
werken jullie ook met die kleine bakjes voorop de fiets, waarin je de post kan leggen?
Ik heb een grote voordrager op m'n fiets. Daar past een hele binnentas op. Aangezien ik meestal m'n eigen lopen klaarmaak maak ik ze zo dat ik steeds 3 tassen kan halen op het steunpunt ipv 2. Scheelt toch regelmatig terugrijden.
pi_72668425
ben nu al klaar (voorbereiden en lopen). Maar dat komt omdat ik strax iets anders te doen heb. Hoeveelheid post valt mee gelukkig (alleen jammer van die HAH)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_72670531
Hihi wij hadden alleen maar HAH de C1000.
Het team naast ons lekker 3.
pi_72670582
En verdomme waarom is de datum uitdiensttreding volgende de brief 11 dagen later dan ik zelf heb opgegeven
pi_72671072
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 12:58 schreef Beach het volgende:
En verdomme waarom is de datum uitdiensttreding volgende de brief 11 dagen later dan ik zelf heb opgegeven
Ik had mijn brief half februari ingeleverd, met als datum uitdiensttreding eind maart. Uiteindelijk ben ik officieel ergens midden mei uit dienst gegaan... Wel 6 of 7 weken elke zaterdag doorbetaald gekregen zonder dat dat van mijn verlofuren af is gegaan, dus ik vond het niet zo erg.

Het zal vast niet de bedoeling zijn geweest dat het zo geregeld zou worden, maar dan moeten ze hun zaakjes maar op orde hebben... Daarbij werden uren die we meer werkten dan de officiële tijd voor de wijk niet uitbetaald totdat je erom ging zeiken bij de teamcoach, als TNT mij probeert te naaien op zo'n manier geef ik ook niet aan dat ik teveel betaald heb gekregen
  Redactie Frontpage zaterdag 12 september 2009 @ 13:42:50 #172
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_72671703
3 HAH, woehoe, wat een feest
pi_72673749
Weer diezelfde persoon mee in opleiding, we vlogen door de wijken heen Alleen jammer van die 3HAH inderdaad, maar ik ga ervanuit dat het de laatste keer is geweest
pi_72673815
Hier lekker maar 1 hah, de AH bonusfolders en de papieren zakken die ik al klaar had zien staan zijn voor a.s. dinsdag. Ook lekkere hah dan, gestapeld met de Karwei-folder. Ze hadden toch gezegd dat Karwei en Gamma naar Sandd zouden gaan? Stond met grote letters in dat blaadje van TNT, maar ik merk er nog niets van.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_72673938
Hier wel 3x HAH , 500 huizen gelopen
Volgens de AH bonusfolder loopt de zak t/m 20 september, dus dit was hoop ik de laatste keer.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')