Mja uitloop is normaal, maar een van de zoveel doelstellingen is dat alles voor 17:00 bezorgd moet zijn..quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:34 schreef CHEVHB het volgende:
Daarnet discussie met me ouders, over dat ze het gek vonden dat sommige na 17.00 uur nog bezorgen.. ik loop wel is iets uit, vanwege veel post.. is normaal lijkt me
Ik heb een collega die standaard als hem iets simpels gevraagd wordt, zijn baas opbelt (hij is een sub) en het gesprek via zijn baas laat verlopen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:12 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik dacht dat één van de vereisten bij TNT was dat je goed Nederlands moet spreken en het moet kunnen verstaan. Er stond niks over Limburgs/Fries/anders
Dan heb ik morgen denk ik weer vier soorten. Twee keer HAH voor het ene dorp. En drie keer HAH voor de andere twee dorpen. Twee gaten van dorpen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wij hebben morgen AH (2x) en C1000
Hehe.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ben ook al lang weer klaar.
Had vandaag weer de lol om naar een collega te kunnen zwaaien en twintig tellen na hem hetzelfde boerenweggetje op te mogen draaien. Aan het weggetje liggen twee huizen, maar er zit precies een gemeentegrens tussen
Uuh, ja, daar zijn wij ook mee bekend. We hadden hier eerst ook een teamcoach die uit Enschede kwam en altijd plat tukkers sprak.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:02 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat is hier zo met Limburgs. Een teamcoach/vestigingsmanager heeft maar Limburgs te verstaan, anders krijgt ie de helft niet mee.
Hier moet je bij aanvang van je contract voor de teamcoach met je hand op je hart voluit het Friese volkslied zingen. Dit moet natuurlijk wel samengaan met een outfit bestaande uit klompen, zo'n blauw boerenpakkie en een fles beerenburg in de hand.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:12 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik dacht dat één van de vereisten bij TNT was dat je goed Nederlands moet spreken en het moet kunnen verstaan. Er stond niks over Limburgs/Fries/anders
Hier komen idd ook best veel Duitsers. Ik blijf ze echter steevast terugantwoorden in het Engels. En dat blijken ze tegenwoordig ook wel een beetje te kunnen spreken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor de extra taak van toeristeninformatiepunt is hier in de stad Duits en Frans ook heel erg nuttig
Zo bedoelde ze het ook niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:33 schreef TokenW het volgende:
[..]
Niks mis met Fries sreken in Friesland.
Vroeger waren er ook eigenlijk geen diensten die qua eindtijd de 17.00 dicht naderden. Tegenwoordig is dat wel anders, en lopen veel diensten tot 17.00 (of 16.55, maar laten we niet mierenneuken). Het is dat we nog een reorganisatie hebben in november (dus ik weet niet hoe de diensten eruit komen te zien), maar ik hou m'n hart vast voor de kerst, straks.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:34 schreef CHEVHB het volgende:
Daarnet discussie met me ouders, over dat ze het gek vonden dat sommige na 17.00 uur nog bezorgen.. ik loop wel is iets uit, vanwege veel post.. is normaal lijkt me
Dat was het hoogtepuntquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef Viper86 het volgende:
Hier moet je bij aanvang van je contract voor de teamcoach met je hand op je hart voluit het Friese volkslied zingen. Dit moet natuurlijk wel samengaan met een outfit bestaande uit klompen, zo'n blauw boerenpakkie en een fles beerenburg in de hand.
Ik kan het je vast zeggen: meer doen in minder tijdquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:18 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Vroeger waren er ook eigenlijk geen diensten die qua eindtijd de 17.00 dicht naderden. Tegenwoordig is dat wel anders, en lopen veel diensten tot 17.00 (of 16.55, maar laten we niet mierenneuken). Het is dat we nog een reorganisatie hebben in november (dus ik weet niet hoe de diensten eruit komen te zien), maar ik hou m'n hart vast voor de kerst, straks.
Boh gek! Jij ben vast paranormaal begaafd!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kan het je vast zeggen: meer doen in minder tijd
Hahahaquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:55 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Hier moet je bij aanvang van je contract voor de teamcoach met je hand op je hart voluit het Friese volkslied zingen. Dit moet natuurlijk wel samengaan met een outfit bestaande uit klompen, zo'n blauw boerenpakkie en een fles beerenburg in de hand.
Ik ben klaar met voorbereiden maar moet nu nog iets meer dan 2 uur lopen maar ook geen zinquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:43 schreef Lastpost het volgende:
Hier nog eentje die geen zin heeft, wil nu al richting Appelpop.
Ik heb een grote voordrager op m'n fiets. Daar past een hele binnentas op. Aangezien ik meestal m'n eigen lopen klaarmaak maak ik ze zo dat ik steeds 3 tassen kan halen op het steunpunt ipv 2. Scheelt toch regelmatig terugrijden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:57 schreef CHEVHB het volgende:
werken jullie ook met die kleine bakjes voorop de fiets, waarin je de post kan leggen?![]()
Ik had mijn brief half februari ingeleverd, met als datum uitdiensttreding eind maart. Uiteindelijk ben ik officieel ergens midden mei uit dienst gegaan... Wel 6 of 7 weken elke zaterdag doorbetaald gekregen zonder dat dat van mijn verlofuren af is gegaan, dus ik vond het niet zo erg.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:58 schreef Beach het volgende:
En verdomme waarom is de datum uitdiensttreding volgende de brief 11 dagen later dan ik zelf heb opgegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |