ik was vor een paar weken geleden blij als ik maar 2 wijken had per dagquote:Op donderdag 10 september 2009 01:21 schreef CHEVHB het volgende:
Morgen maar 1 wijk.. Lang geleden!
Ik dacht aan een volledige postcode , niet alleen aan de 4 cijfersquote:Op donderdag 10 september 2009 01:15 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit jou bewering onderuit moet halen, maar volgens wiki is de postcode wel uniek:
[..]
Maar goed, maakt niet uit. Het blijft een grappig adres.
Oké, ja, dat kan.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:07 schreef TokenW het volgende:
[..]
Ik dacht aan een volledige postcode , niet alleen aan de 4 cijfers
Ik heb twee dagen per week vrij maar mij bellen ze nietquote:Op donderdag 10 september 2009 19:24 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Morgen heb ik weer eens mijn autodienst. Blijft toch lkkr om een dag per week vrij te hebben zodat je wat extra kunt verdienen.
Kom je toch gezellig bij ons werken.quote:Op donderdag 10 september 2009 19:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik heb twee dagen per week vrij maar mij bellen ze niet![]()
Toevallig zit ik morgen ook al op een autodienst. Ben van de week gebeld of ik even kon werkenquote:Op donderdag 10 september 2009 19:24 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Oké, ja, dat kan.
Morgen heb ik weer eens mijn autodienst. Blijft toch lkkr om een dag per week vrij te hebben zodat je wat extra kunt verdienen.
Ze bellen mij sowieso altijd als ze iemand nodig hebben dus ik denk dat ze gewoon even niemand nodig hebben. De zomer is natuurlijk ook wel voorbij, dus er zijn nu niet zo veel vakantiegangers meer.quote:
Haha Fries praten, nee bedankt, ik hou het wel bij Westlandsquote:Op donderdag 10 september 2009 20:12 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Kom je toch gezellig bij ons werken.
Moast allinnich wol in wurdje Frysk kinne praten.![]()
Oke, naja, je zou het morgen kunnen aangeven bij je teamcoach. Bij ons zijn ze meestal wel blij dat ze weten dat er zaterdagwerkers beschikbaar zijn op doordeweekse dagen. En het kan natuurlijk nooit kwaad.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:34 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ze bellen mij sowieso altijd als ze iemand nodig hebben dus ik denk dat ze gewoon even niemand nodig hebben. De zomer is natuurlijk ook wel voorbij, dus er zijn nu niet zo veel vakantiegangers meer.
[..]
Haha Fries praten, nee bedankt, ik hou het wel bij Westlands
Hehe, das idd toevallig.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toevallig zit ik morgen ook al op een autodienst. Ben van de week gebeld of ik even kon werken
Zou het de laatste keer AH zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wij hebben morgen AH (2x) en C1000
Hier gelukkig wel, zag de bakken al weer vol liggen met die AH-ongein dus ik ben bang dat ze alweer voor morgen zijn bij ons.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zou het de laatste keer AH zijn?
Dat is hier zo met Limburgs. Een teamcoach/vestigingsmanager heeft maar Limburgs te verstaan, anders krijgt ie de helft niet mee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:56 schreef Viper86 het volgende:
En Fries is niet zo moeilijk hoor.Je kan gewoon Nederlands terugspreken. Maar het is wel zo dat zowat het hele kantoor Fries spreekt...... [ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
[..]
Haha. Hier Poolsquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor de extra taak van toeristeninformatiepunt is hier in de stad Duits en Frans ook heel erg nuttig
Niks mis met Fries sreken in Friesland.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:12 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik dacht dat één van de vereisten bij TNT was dat je goed Nederlands moet spreken en het moet kunnen verstaan. Er stond niks over Limburgs/Fries/anders
De richtlijn van TNT is 17.00. Als je er constant overheen gaat zou ik toch eens aan de bel trekken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:34 schreef CHEVHB het volgende:
Daarnet discussie met me ouders, over dat ze het gek vonden dat sommige na 17.00 uur nog bezorgen.. ik loop wel is iets uit, vanwege veel post.. is normaal lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |