Ik ben relatief veel tijd kwijt bij bussenfronten, eigenlijk... Komt omdat ik normaal gesproken genoeg tijd heb om post en HAH te pakken als ik van bus naar bus loop/fiets, maar bij een bussenfront sta je stil.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:07 schreef seventhseagulll het volgende:
5 minuten per 100 adressen is wel erg weinig zeg. In mijn zaterdagdienst (2 wijken) waar 4,5 uur voor staat doe ik met hah al snel een uur extra over en dat zijn ongeveer 600 adressen volgens mij. Het is dan wel 95% portieken.
Gecombineerde wijk met verschillende postcodes ofzo?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
ik heb zaterdag een wijk waar minimaal twee, maar misschien nog wel meer verschillende zaken van HAH zijn. Dus voor het ene adres heb je het ene stapeltje nodig, terwijl je voor een bus die drie meter verderop staat het andere stapeltje nodig hebt.
Toen was ik niet in staat zulke berichten te lezenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:14 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zei zaterdag al dat we aankomende zaterdag hetzelfde zouden hebben...
Heb bussen in zes postcodegebieden op zaterdag. Heb een autoroute en dan kom je bij de boeren en in gehuchten. Moet daarnaast ook nog even een stukje in het dorp lopen waar in normaal ook al loop, maar nu dus een ander gedeeltequote:Op dinsdag 8 september 2009 23:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gecombineerde wijk met verschillende postcodes ofzo?
Als ik de post voor het volgende adres heb doorgekeken, leg ik meestal de laatste brief dat adres (een beetje) op z'n kant, als een soort bladwijzer. Je hebt je handen immers al vol met de post voor het huidige adres.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef seventhseagulll het volgende:
@Jordy-B
Dat van dat adres vooruitlopen ga ik zaterdag maar eens proberen.
Maar bij portieken heb je hetzelfde probleem als bij bussenfronten, omdat je hier dan dus een brievenbus hebt, trap op gaat, vier deuren naast elkaar hebt (daar sta ik dus stil) en dan weer naar beneden.
Koetie, Koetie, Koetiequote:Op woensdag 9 september 2009 07:32 schreef Viper86 het volgende:
Het lijkt wel of dit topic alleen maar over H.A.H. gaat.
Veel post-bezorger ben ik dan ook niet meer.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:32 schreef Viper86 het volgende:
Het lijkt wel of dit topic alleen maar over H.A.H. gaat.
Dan is er idd ook niet veel meer aan. Als de verschillende reorganisaties er niet voor zorgen, zorgt de H.A.H. wel voor minder werkplezier.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:59 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Veel post-bezorger ben ik dan ook niet meer.
Nog even en ik krijg de titel HAH-bezorger met wat post erbij af en toe.
"JA wel HAH | NEE geen post" stickers tref je binnenkort aan op de deuren.
Als je héél erg goed je best doet op school, hoef je over een paar jaar nooit meer H.A.H. te bezorgen!quote:Op woensdag 9 september 2009 09:18 schreef CHEVHB het volgende:
Ik wil werken i.p.v school:(
Of als je héél erg slecht je best doet op school, kun je meteen aan het werk.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:33 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Als je héél erg goed je best doet op school, hoef je over een paar jaar nooit meer H.A.H. te bezorgen!
Kun je straks over een paar jaar chef foldervouwer worden in éên van die zetkantoren die TNT overal wil neerplanten als ik hun laatste plannen mag geloven.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Of als je héél erg slecht je best doet op school, kun je meteen aan het werk.
Ik heb meestal een aut dienst van 5 uur qua bezorgen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:50 schreef Lastpost het volgende:
Hoe groot zijn die wijken die jullie lopen in godsnaam?
Mijn grootste wijk die ik hier ooit gehad heb stond 3,5 uur voor zonder HAH en enkel met de Veronica actie had ik toen meer als 2 nabrengtassen.
Een postcode met 1 adres komt wel vaker voor, vroeger was het mogelijk om je eigen postcode aan te vragen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:35 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik heb een dik jaar een wijk van 4.5 uur als vaste wijk gehad. Is hier wel een van de grotere wijken. In totaal over een afstand van zo'n 85 km.
De grootste op onze vestiging ( kwa afstand ) is volgens mij de wijk die helemaal naar het midden van de afsluitdijk moet.Daar is de kleinste postcode van Nederland: één benzinestation.
Ik weet niet of dit jou bewering onderuit moet halen, maar volgens wiki is de postcode wel uniek:quote:Op donderdag 10 september 2009 00:42 schreef TokenW het volgende:
[..]
Een postcode met 1 adres komt wel vaker voor, vroeger was het mogelijk om je eigen postcode aan te vragen.
Maar goed, maakt niet uit. Het blijft een grappig adres.quote:Het adres van Breezanddijk heeft een unieke postcode: het is het enige adres met postcode 8766 en na 8766 kunnen uitsluitend de letters TS komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |