abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72540831
Je kan het altijd voorleggen aan je teamcoach, maar bij collectie heb je meestal vrij korte diensten. Dan zou je al aan iets als voorlichting moeten denken, wat je voorafgaand aan je gebruikelijk dienst doet. Ik weet niet wat je nu doet, maar drie uur zal wel iets als expeditie of een haalrit/buslichting zijn?

Denk erom dat er rond de kerst wel veel extra werk is bij collectie (veel extra voorlichtingen), dus het kan geen kwaad om je teamcoach te laten weten dat je dan graag extra wil werken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 8 september 2009 @ 09:55:19 #52
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72543990
Ik zit met een klein probleempje.. ben ziek ( migrene, misselijk) en ik moet over 2 uur werken.. dus dan kan ik moeilijjk nog afbellen nu?
pi_72544052
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:55 schreef CHEVHB het volgende:
Ik zit met een klein probleempje.. ben ziek ( migrene, misselijk) en ik moet over 2 uur werken.. dus dan kan ik moeilijjk nog afbellen nu?
Alsnog bellen. Biedt aan om een uurtje te lopen ofzo.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:18:28 #54
256787 CHEVHB
pi_72544431
mm.. geen bekende wijk die ze hadden openstaan.. wouden een nieuwe wijk van 2 uur aanbieden om te lopen, ik kan dat niet met mijn zieke kop en dit warme weer. Toen zei hij ga maar even nog slapen, en bel me rond 12.00 uur hoe het gaat..
pi_72545749
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:54 schreef Jordy-B het volgende:
Denk erom dat er rond de kerst wel veel extra werk is bij collectie (veel extra voorlichtingen), dus het kan geen kwaad om je teamcoach te laten weten dat je dan graag extra wil werken.
Nou hier is de eerste brief over de gigantische hoeveelheden post die ons met kerst staan te wachten (en vooral een oproep aan ons om voor extra mensen te zorgen...) ook al binnen...
  Redactie Frontpage dinsdag 8 september 2009 @ 11:23:29 #56
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_72545852
Haha ja, die had ik vorige week ook. Ik sla lekker over
  dinsdag 8 september 2009 @ 11:42:36 #57
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_72546361
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:23 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Haha ja, die had ik vorige week ook. Ik sla lekker over
Mwa, ik vind het altijd wel gezellig. De sfeer op de werkvloer is gewoon anders, vaak beter. En het duurt maar iets van 2 à 3 weekjes en de echte topdrukte maar een paar dagen. Daarnaast vind ik het ook altijd leuk om elke dag iets anders te eten te krijgen. Lekker met zijn allen in de kantine broodjes hamburger eten of de hele dag door appelflappen eten.

Nee, vind het altijd wel leuk, maar misschien verdwijnt die gezelligheid wel naarmate je op een grotere vestiging werkt?
Nothing is what it seems
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:46:15 #58
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72547917
Heerlijke communicatie hier weer op de werkvloer.
Ik had vorige week mijn eerste week erop zitten, enkel de ochtend gelopen en zou deze week beginnen (na overleg) met een middagwijk van een uurtje, om een beetje in het ritme van 2 wijken te komen.
Geen probleem enz. enz., nou kom ik aan, geen middagwijk en blijkt voor morgen zomaar een wijk van 3,5 uur gemiddeld ingedeeld te zijn, wat scheelt het met een uurtje hé.

Mooiste is nog dat ik morgen uberhaupt niet kan in de middag omdat ik dan mijn ochtendwijk al loop (heb een afspraak 's ochtends), staat er in het boek met tijden netjes * Lastpost begint in de middag met K.
En met een potloodje erachter, + X.
En voor donderdag en vrijdag staat er niets, maar dat kon nog komen, erg handig als je afspraken wilt maken.

Trouwens, ik meen gelezen te hebben hier dat je maar 3 HAH mag lopen in éen keer, hier hadden we er vandaag 4 (AH klein, AH tas, Karwei en Blokker) te bezorgen.
pi_72551254
Die HAH regel van 3 stuks hebben ze idd snel maar nog meer versoepeld.
pi_72551265
Ze tellen die 2 AH-dingen gewoon als 1
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 september 2009 @ 15:02:16 #61
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72551361
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:58 schreef xxiessiexx het volgende:
Ja, zo kan ik het ook. Diegene die het bedacht heeft moet zelf naar eens met die dingen lopen. Eens kijken of het verhaal dan anders is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_72552137
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:02 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ja, zo kan ik het ook. Diegene die het bedacht heeft moet zelf naar eens met die dingen lopen. Eens kijken of het verhaal dan anders is.
Diegen die überhaupt t idee HAH combineren met gewone post heeft bedacht mag eens met die zooi gaan lopen
  dinsdag 8 september 2009 @ 15:31:14 #63
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72552157
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:30 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Diegen die überhaupt t idee HAH combineren met gewone post heeft bedacht mag eens met die zooi gaan lopen

Net klaar met me moeders middagronde van 2 uurtjes, heb zelf de folders gedaan en me ma de post.
pi_72552204
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:31 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Net klaar met me moeders middagronde van 2 uurtjes, heb zelf de folders gedaan en me ma de post.
Ik ga ook maar eens op zoek naar zo'n maatje
pi_72555617
Grr, weer in dezeflde nabijgelegen dorp gelopen. was echt een k*tdienst. Zo'n dienst langs een kanaal, waarbij je bij bijna alle huizen af moet stappen, omdat ze de brievenbus in de deur hebben, die toevallig bijna altijd in een portiekje zit, of waar een klein trappetje/grote drempel voor zit, zodat je toch elke keer er net niet bij kan. Of de brievenbus tussen 2 huizen in, etc. En dan was ik daar oook nog vri onbekend, wat veel teruglopen betekende, omdat juist die brievenbus weer aan de andere kant van het huis zat. Normaal niet zo erg, maar wel 2 soorten HAH erbij natuurlijk

En niet te vergeten, dat degene die het gezet had wel erg groffe fouten erin had. Had 4 bundels, waarbij 2 of meer keren ik opnieuw kon beginnen.. nadat ik bijna bij het einde van de bundel was. Bij de 3e bundel maar besloten dat diegene het mogen maar weer mocht proberen, en dat het mij teveel tijd kostte om die fouten te herstellen. (had letterlijk 1 zijstraaje gelopen, 1 huis op de hoofdweg, en kreeg weer dat zijstraatje, zelfde nummers. Dan morgen maar.)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_72555815
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:46 schreef Lastpost het volgende:

Trouwens, ik meen gelezen te hebben hier dat je maar 3 HAH mag lopen in éen keer, hier hadden we er vandaag 4 (AH klein, AH tas, Karwei en Blokker) te bezorgen.
Ik dacht dat wij het slecht hadden met 3x
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 8 september 2009 @ 19:07:25 #67
256787 CHEVHB
pi_72558272
Ben toch gaan werken..
pi_72560097
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:07 schreef CHEVHB het volgende:
Ben toch gaan werken..
En nu doodziek op bed?
  dinsdag 8 september 2009 @ 19:59:33 #69
256787 CHEVHB
pi_72560132
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 19:58 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

En nu doodziek op bed?
Voor wat hoort wat..
pi_72560813
http://tinyurl.com/tntpost-hah
en wacht 44 seconde

[ Bericht 18% gewijzigd door Deezertje op 08-09-2009 20:21:48 ]
pi_72561567
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef Deezertje het volgende:
en wacht 44 seconde

Voor wie is dit bedoeld? Nieuw te werven zaterdagwerkers in groep 8...? Jezus zeg, je voelt je weer lekker serieus genomen op deze manier. Misschien maar eens een mooie brief aan wagen ihkv mooie plaatjes vullen geen gaatjes...

Verder neem ik aan dat er over de volgende passage wat betere informatie komt:
quote:
Maar sinds dit jaar hebben we enkele grote contracten voor de zaterdag. Daarom hebben we de afspraken
rondom de vergoeding van huis-aan-huis aangepast, zodat ook zaterdagbestellers voor de
bezorging ervan extra betaald krijgen.”
En "tel de deurbellen" ....daahaag

Waar heb je deze trouwens vandaan?
  dinsdag 8 september 2009 @ 20:47:36 #72
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72562190
Haha wat een 'folder' is dat zeg.
En die 5 minuten extra per 100 woningen, nee lekker systeem aangezien ze hier (weet niet of dat standaard zo is) de post verminderen op de dagen dat er veel HAH bij zit, zo blijf je vrijwel altijd op dezelfde tijden lopen met of zonder HAH.
pi_72562202
quote:
Omdat huis-aan-huis wegbrengen meer tijd kost, is afgesproken dat je ook meer betaald krijgt. Voor iedere 100 afgiftepunten krijg je daarom 5 minuten extra uitbetaald.
wow dan moet je wel heeeel snel die HAH erin flipperen zeg!

Ik heb ook zo'n gevoel dat ze altijd de verkeerde mensen interviewen .
pi_72562378
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef Deezertje het volgende:
en wacht 44 seconde
Bij de JA JAAH sticker op t voorblad stopte ik met lezen.
pi_72562595
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef Lastpost het volgende:
Haha wat een 'folder' is dat zeg.
En die 5 minuten extra per 100 woningen, nee lekker systeem aangezien ze hier (weet niet of dat standaard zo is) de post verminderen op de dagen dat er veel HAH bij zit, zo blijf je vrijwel altijd op dezelfde tijden lopen met of zonder HAH.
Das lekker krap . En gewoon een gemiddelde pakken dat geen enkele rekening houdt met het soort afgiftepunten .

Op een wijk van pakweg 300-350 afgiftepunten heb ik 15-30 minuten extra nodig wijst de praktijk uit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72562601
Wat een folder Zijn er hier trouwens mensen die in de buurt van drunen bezorgen ?
pi_72562926
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 20:32 schreef Ohrpolster. het volgende:

[..]

Voor wie is dit bedoeld? Nieuw te werven zaterdagwerkers in groep 8...? Jezus zeg, je voelt je weer lekker serieus genomen op deze manier. Misschien maar eens een mooie brief aan wagen ihkv mooie plaatjes vullen geen gaatjes...

Verder neem ik aan dat er over de volgende passage wat betere informatie komt:
[..]

En "tel de deurbellen" ....daahaag

Waar heb je deze trouwens vandaan?
Zit deze Zaterdag bij de Mail.
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:30:32 #78
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_72564044
Wij hebben hier nooit folders op zaterdag en doordeweeks ook niet zoveel. Dus die gaat direct door de papierversnipperaar.
Nothing is what it seems
pi_72564231
Wat een infantiele folder, denken ze dat we een stelletje idioten zijn? Op Intranet Mail staat nu een stukje met de titel: "Week van de alfabetisering ook voor TNT-ers". Dus ze houden ons ook nog voor een stelletje ongeletterden!

5 minuten per 100 afgiftepunten is weer zo'n lekkere standaardregel. Als je een wijk hebt met flats haal je dat makkelijk, en met een wijk met grote tuinen ook, maar met bijv. huizen zonder tuin of portieken is het maar de vraag of je het redt. En dan maakt het ook nog verschil of het een klein AH-krantje is, of zo'n grote papieren zak!

Wij krijgen die tijd er trouwens niet bij op zaterdag onder het mom van "inspelen op verkeer". Ons management heeft weer eens een geheel eigen draai aan de regels gegeven en daarvan gemaakt dat je die 10 minuten per 100 adressen alleen erbij krijgt bij 1 hah en veel post.

Net als die onzin zaterdag met die 4x hah. Tweemaal AH, C1000 en nog iets onduidelijks. Die regel van maximaal 3 hah is nu kennelijk geworden "maximaal hah van 3 verschillende aanbieders".
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:39:12 #80
256787 CHEVHB
pi_72564443
Volgens mij zaterdag a.s weer die papieren HAH zakken van de AH.. volgens mij kan zijn dat ik me vergis
pi_72564601
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:39 schreef CHEVHB het volgende:
Volgens mij zaterdag a.s weer die papieren HAH zakken van de AH.. volgens mij kan zijn dat ik me vergis
Vergis je alsjeblieft!

Het slaat ook nog nergens op die zakken, tis een klote aanbieding en die zakken liggen ook nog gewoon ind de AH
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:43:32 #82
256787 CHEVHB
pi_72564623
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:42 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Alsjeblieft vergis je!
Ik doe me best
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:45:12 #83
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72564672
Degene die dat heeft geaccepteerd mogen ze zelf de zak geven!
Echt niet nogmaals dat gekloot met die zakken hoor, hadden ze die zakken niet gewoon bij de ingang kunnen dumpen en een foldertje versturen waarin ze het e.e.a uitleggen.
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:49:10 #84
256787 CHEVHB
pi_72564829
Ze namen ook veel ruimte in beslag in je tas, waardoor ik 4 nabreng zakken had. niet leuk
  dinsdag 8 september 2009 @ 21:50:46 #85
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72564889
Hoe groot zijn die wijken die jullie lopen in godsnaam?
Mijn grootste wijk die ik hier ooit gehad heb stond 3,5 uur voor zonder HAH en enkel met de Veronica actie had ik toen meer als 2 nabrengtassen.
pi_72565323
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:50 schreef Lastpost het volgende:
Mijn grootste wijk die ik hier ooit gehad heb stond 3,5 uur voor zonder HAH en enkel met de Veronica actie had ik toen meer als 2 nabrengtassen.
grooste wijk die ik ken hier is 3 uur 3 kwartier zonder HAH. Maar daar heb ik nooit echt problemen met steunzakken, aangezien ik dan sowieso al 4 tassen vrij gemakkelijk weg kan brengen (eigen huis als steunpunt). Als er echt veel is, kan ik nog 1 of 2 tassen extra kwijt bij het depot, die ook op de route ligt.

Wel is er een wijk van dik 3 uur, die vele meer tassen nodig heeft, waarbij het regelamtig voorkomt dat er 2 steunpunten zijn, dus dan kom je al op 4 extra tassen (als het bovengemiddeld druk is. En extreem drukke dagen kom je op 6)

maar dat ligt voornamelijk aan de huizen: veel villa's, boerderijen en bedrijven (en huisartsen) betekent automatisch meer post dan een wijk met enkel bejaardenwoningen (tenzij er pensioenbrieven zijn )
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_72565469
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 14:58 schreef xxiessiexx het volgende:
Omg
Noot noot.
pi_72565744
Zaterdag heeft onze code die kuttassen...

Maar ik heb verlof
Noot noot.
pi_72566074
Ik hoorde dat we hier zaterdag 4 soorten hebben, ik gok de c1000, weer zo'n Ah tas en een Ah folder en dan nog wat anders
pi_72566520
Wij dacht ik 3...
Noot noot.
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:35:01 #91
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_72566760
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:50 schreef Lastpost het volgende:
Ik heb een dik jaar een wijk van 4.5 uur als vaste wijk gehad. Is hier wel een van de grotere wijken. In totaal over een afstand van zo'n 85 km.

De grootste op onze vestiging ( kwa afstand ) is volgens mij de wijk die helemaal naar het midden van de afsluitdijk moet. Daar is de kleinste postcode van Nederland: één benzinestation.
Nothing is what it seems
pi_72566936
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:54 schreef Jordy-B het volgende:
Je kan het altijd voorleggen aan je teamcoach, maar bij collectie heb je meestal vrij korte diensten. Dan zou je al aan iets als voorlichting moeten denken, wat je voorafgaand aan je gebruikelijk dienst doet. Ik weet niet wat je nu doet, maar drie uur zal wel iets als expeditie of een haalrit/buslichting zijn?

In die drie uur heb ik inderdaad alleen een haal en buslichting rit. Ook heb ik de brief ontvangen van TNT waarin staat dat er tijdens de feestdagen extra werk beschikbaar is. Gisteren heb ik ook meteen aangegeven dat ik in die periode graag extra wil werken maar als ik het goed heb begrepen kan ik pas later aangeven dat ik dan extra diensten wil draaien. Morgen ga ik het denk ik nog eens aankaarten want misschien heb ik het niet helemaal goed begrepen.
Tok.
pi_72567036
Ik had vandaag die zakken. Een ramp op de zaal, duurt erg lang eer je dat fatsoenlijk verwerkt hebt. En op straat floept 't je tassen uit als je er veel moet vervoeren. Extra moeten naladen dat terwijl ik 3 binnentassen in 1x kan laden ipv de gebruikelijke 2. Bij de wijk die ik liep zijn 4 inzettassen & 2 tassen om mee weg te rijden op het kantoor normaal. Vandaag dus 6 tassen op 't nabrengadres plus de 2 tassen waarmee ik vertrokkenw as. En dan nog een uitpuilende tas voor het bijwerken. Er zit een winkelcentrum in die wijk. Normaal loop ik die rond met 2 bundels in de schoudertas, nu moest ik, net als op zaterdag, een winkelwagentje nemen en een hele inzettas erin zetten met alle post voor de diverse winkels.
pi_72568132
Waarom brengen ze die zakken rond als HAH terwijl ze ook gewoon in de winkel liggen... staat ook in die bonus folder.
pi_72568162
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 21:39 schreef CHEVHB het volgende:
Klopt
pi_72568295
5 minuten per 100 adressen is wel erg weinig zeg. In mijn zaterdagdienst (2 wijken) waar 4,5 uur voor staat doe ik met hah al snel een uur extra over en dat zijn ongeveer 600 adressen volgens mij. Het is dan wel 95% portieken.
pi_72568486
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Klopt
[insert scheldwoord]

pi_72568578
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:11 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

[insert scheldwoord]

Ik zei zaterdag al dat we aankomende zaterdag hetzelfde zouden hebben...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_72568581
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Klopt
Niet iedereen.
Noot noot.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 8 september 2009 @ 23:17:16 #100
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72568701
ik heb zaterdag een wijk waar minimaal twee, maar misschien nog wel meer verschillende zaken van HAH zijn. Dus voor het ene adres heb je het ene stapeltje nodig, terwijl je voor een bus die drie meter verderop staat het andere stapeltje nodig hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')