Wij hadden afgelopen zaterdag ook AH, maar morgen gewoon weer 3 soorten huis aan huis. Dus wat dat betreft maakt het weinig verschil.quote:Op maandag 7 september 2009 20:41 schreef Deezertje het volgende:
AH is Zaterdag al gedaan, dus morgen alleen Karwei HAH?
Of worden we alsnog blijgemaakt met een dooie mus?
Welke HAH heb je?quote:Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Wij hadden afgelopen zaterdag ook AH, maar morgen gewoon weer 3 soorten huis aan huis. Dus wat dat betreft maakt het weinig verschil.
die nieuwe wijken waren niks bijzonders. Pokke end fietsen, 1 straat heen, 1 straat terug, meer niet. Kon je niet verdwalen al deed je je best. Moest wel op een 'reserve'fiets, had het dus wel iets sneller kunnen doen, maar goedquote:Op maandag 7 september 2009 20:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik weiger dat soort ongein altijd (wel ruim vantevoren). Ik ga op maandag niet in vreemde wijken lopen. Dinsdag t/m vrijdag maakt het me niet uit, maar op maandag en zaterdag wil ik geen geouwehoer met vreemde diensten. Op zaterdag gewoon omdat er dan afwijkende diensten zijn en op maandag om de simpele reden dat er dan te weinig post is om achteraan te kunnen lopen en omdat er van de meeste wijken geen fatsoenlijk loopbriefje aanwezig is.
Heb het er even over met je teamcoach... Je kan met goed fatsoen niet binnen de tijd lopen als je op maandag naar een vreemd gebied wordt gestuurd, al heb je nog zo'n mooie kaart mee. Alleen de voorbereiding duurt al twee keer langer dan normaal, omdat je de kast niet kent en niet weet hoe de wijk loopt, en als je eenmaal in de wijk zit, zit je de hele tijd te zoeken waar je heen moet en heb je ook niet bepaald de meest efficiënte route.
Als je op maandag een gebied hebt dat je echt goed kent, is het geweldig werken. Ik kan in de bekende gebieden op maandag echt met een bloedgang door een wijk knallen, echt de kortste en snelste route nemend en dan is het echt leuk (vind ik, althans). Het heeft dan meer weg van spelen dan van werken.
Binnen een beetje puzzelen over hoe je de wijk gaat lopen (met het oog op het postaanbod, omdat je op maandag soms complete straten kan overslaan), verschillende lopen lekker door elkaar vlechten en vervolgens in de wijk overal blind naartoe kunnen fietsen.
Het kantoor leek vanmorgen trouwens wel een slagveld... Het is niet echt netjes achtergelaten, zaterdagmiddag (het was dan ook chaos).
Alsnog bellen. Biedt aan om een uurtje te lopen ofzo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:55 schreef CHEVHB het volgende:
Ik zit met een klein probleempje.. ben ziek ( migrene, misselijk) en ik moet over 2 uur werken.. dus dan kan ik moeilijjk nog afbellen nu?
Nou hier is de eerste brief over de gigantische hoeveelheden post die ons met kerst staan te wachten (en vooral een oproep aan ons om voor extra mensen te zorgen...) ook al binnen...quote:Op dinsdag 8 september 2009 00:54 schreef Jordy-B het volgende:
Denk erom dat er rond de kerst wel veel extra werk is bij collectie (veel extra voorlichtingen), dus het kan geen kwaad om je teamcoach te laten weten dat je dan graag extra wil werken.
Mwa, ik vind het altijd wel gezellig. De sfeer op de werkvloer is gewoon anders, vaak beter. En het duurt maar iets van 2 à 3 weekjes en de echte topdrukte maar een paar dagen. Daarnaast vind ik het ook altijd leuk om elke dag iets anders te eten te krijgen. Lekker met zijn allen in de kantine broodjes hamburger eten of de hele dag door appelflappen eten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 11:23 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Haha ja, die had ik vorige week ook. Ik sla lekker over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |