abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72533014
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:41 schreef Deezertje het volgende:
AH is Zaterdag al gedaan, dus morgen alleen Karwei HAH?
Of worden we alsnog blijgemaakt met een dooie mus?
Wij hadden afgelopen zaterdag ook AH, maar morgen gewoon weer 3 soorten huis aan huis. Dus wat dat betreft maakt het weinig verschil.
pi_72535113
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:34 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Wij hadden afgelopen zaterdag ook AH, maar morgen gewoon weer 3 soorten huis aan huis. Dus wat dat betreft maakt het weinig verschil.
Welke HAH heb je?
pi_72535426
In ieder geval iets van het stoepje of zo en iets wat Overijssel heet en dan nog 1 of ander dun klein glad blauw kaartje waarvan ik niet meer weet wat het is.
pi_72536673
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:12 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik weiger dat soort ongein altijd (wel ruim vantevoren). Ik ga op maandag niet in vreemde wijken lopen. Dinsdag t/m vrijdag maakt het me niet uit, maar op maandag en zaterdag wil ik geen geouwehoer met vreemde diensten. Op zaterdag gewoon omdat er dan afwijkende diensten zijn en op maandag om de simpele reden dat er dan te weinig post is om achteraan te kunnen lopen en omdat er van de meeste wijken geen fatsoenlijk loopbriefje aanwezig is.

Heb het er even over met je teamcoach... Je kan met goed fatsoen niet binnen de tijd lopen als je op maandag naar een vreemd gebied wordt gestuurd, al heb je nog zo'n mooie kaart mee. Alleen de voorbereiding duurt al twee keer langer dan normaal, omdat je de kast niet kent en niet weet hoe de wijk loopt, en als je eenmaal in de wijk zit, zit je de hele tijd te zoeken waar je heen moet en heb je ook niet bepaald de meest efficiënte route.

Als je op maandag een gebied hebt dat je echt goed kent, is het geweldig werken. Ik kan in de bekende gebieden op maandag echt met een bloedgang door een wijk knallen, echt de kortste en snelste route nemend en dan is het echt leuk (vind ik, althans). Het heeft dan meer weg van spelen dan van werken.
Binnen een beetje puzzelen over hoe je de wijk gaat lopen (met het oog op het postaanbod, omdat je op maandag soms complete straten kan overslaan), verschillende lopen lekker door elkaar vlechten en vervolgens in de wijk overal blind naartoe kunnen fietsen.

Het kantoor leek vanmorgen trouwens wel een slagveld... Het is niet echt netjes achtergelaten, zaterdagmiddag (het was dan ook chaos).
die nieuwe wijken waren niks bijzonders. Pokke end fietsen, 1 straat heen, 1 straat terug, meer niet. Kon je niet verdwalen al deed je je best. Moest wel op een 'reserve'fiets, had het dus wel iets sneller kunnen doen, maar goed

halverwege kwam een postbode+ (die meer doet qua planning, en sowieso de afvoer regelt, en het meest communiceert met de postbezorgsters) even langs rijden om mij vertellen dat ik toch een andere dienst had morgen dan hij aanvankelijk dacht. (wel een verbetering). Was vol verbazing dat ik al zo ver was op die dienst

degene van wie ik de dienst overnam was mijn normale dienst nog aan het lopen'(kwam hemtegen op de terugweg)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_72539991
Is het bij TNT Post normaal dat je vaak extra werkt? Zo lees ik best vaak dat bijvoorbeeld Zaterdagbestellers ook doordeweeks werken. Als je extra wilt werken moet je dat dan doorgeven of wordt je altijd wel gebeld als er extra werk is?

Zelf wil ik ook graag extra werken aangezien ik op dit moment iedere dag (behalve in het weekend) maar 3 uurtjes werk wat ik eigenlijk veel te weinig vind. Maar ik werk bij de afdeling collectie dus misschien dat er daar minder mogelijkheden zijn. Aangezien ik pas 2 weken vast in dienst ben bij TNT Post (hier voor heb ik 3 maanden via Tempo-Team voor ze gewerkt) en ook een contract heb voor 3 uur per dag vraag ik me af of het wel zo slim is om nu al aan te geven dat ik meer wil werken.
Tok.
pi_72540831
Je kan het altijd voorleggen aan je teamcoach, maar bij collectie heb je meestal vrij korte diensten. Dan zou je al aan iets als voorlichting moeten denken, wat je voorafgaand aan je gebruikelijk dienst doet. Ik weet niet wat je nu doet, maar drie uur zal wel iets als expeditie of een haalrit/buslichting zijn?

Denk erom dat er rond de kerst wel veel extra werk is bij collectie (veel extra voorlichtingen), dus het kan geen kwaad om je teamcoach te laten weten dat je dan graag extra wil werken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 8 september 2009 @ 09:55:19 #52
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72543990
Ik zit met een klein probleempje.. ben ziek ( migrene, misselijk) en ik moet over 2 uur werken.. dus dan kan ik moeilijjk nog afbellen nu?
pi_72544052
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:55 schreef CHEVHB het volgende:
Ik zit met een klein probleempje.. ben ziek ( migrene, misselijk) en ik moet over 2 uur werken.. dus dan kan ik moeilijjk nog afbellen nu?
Alsnog bellen. Biedt aan om een uurtje te lopen ofzo.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:18:28 #54
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_72544431
mm.. geen bekende wijk die ze hadden openstaan.. wouden een nieuwe wijk van 2 uur aanbieden om te lopen, ik kan dat niet met mijn zieke kop en dit warme weer. Toen zei hij ga maar even nog slapen, en bel me rond 12.00 uur hoe het gaat..
pi_72545749
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 00:54 schreef Jordy-B het volgende:
Denk erom dat er rond de kerst wel veel extra werk is bij collectie (veel extra voorlichtingen), dus het kan geen kwaad om je teamcoach te laten weten dat je dan graag extra wil werken.
Nou hier is de eerste brief over de gigantische hoeveelheden post die ons met kerst staan te wachten (en vooral een oproep aan ons om voor extra mensen te zorgen...) ook al binnen...
  Redactie Frontpage dinsdag 8 september 2009 @ 11:23:29 #56
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_72545852
Haha ja, die had ik vorige week ook. Ik sla lekker over
  dinsdag 8 september 2009 @ 11:42:36 #57
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_72546361
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 11:23 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Haha ja, die had ik vorige week ook. Ik sla lekker over
Mwa, ik vind het altijd wel gezellig. De sfeer op de werkvloer is gewoon anders, vaak beter. En het duurt maar iets van 2 à 3 weekjes en de echte topdrukte maar een paar dagen. Daarnaast vind ik het ook altijd leuk om elke dag iets anders te eten te krijgen. Lekker met zijn allen in de kantine broodjes hamburger eten of de hele dag door appelflappen eten.

Nee, vind het altijd wel leuk, maar misschien verdwijnt die gezelligheid wel naarmate je op een grotere vestiging werkt?
Nothing is what it seems
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:46:15 #58
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72547917
Heerlijke communicatie hier weer op de werkvloer.
Ik had vorige week mijn eerste week erop zitten, enkel de ochtend gelopen en zou deze week beginnen (na overleg) met een middagwijk van een uurtje, om een beetje in het ritme van 2 wijken te komen.
Geen probleem enz. enz., nou kom ik aan, geen middagwijk en blijkt voor morgen zomaar een wijk van 3,5 uur gemiddeld ingedeeld te zijn, wat scheelt het met een uurtje hé.

Mooiste is nog dat ik morgen uberhaupt niet kan in de middag omdat ik dan mijn ochtendwijk al loop (heb een afspraak 's ochtends), staat er in het boek met tijden netjes * Lastpost begint in de middag met K.
En met een potloodje erachter, + X.
En voor donderdag en vrijdag staat er niets, maar dat kon nog komen, erg handig als je afspraken wilt maken.

Trouwens, ik meen gelezen te hebben hier dat je maar 3 HAH mag lopen in éen keer, hier hadden we er vandaag 4 (AH klein, AH tas, Karwei en Blokker) te bezorgen.
pi_72551254
Die HAH regel van 3 stuks hebben ze idd snel maar nog meer versoepeld.
pi_72551265
Ze tellen die 2 AH-dingen gewoon als 1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')