'Gewoon' door het hoofd, ga er maar eens aan staan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:30 schreef nVincible het volgende:
En gewoon door het hoofd schieten als ze de politie (willen gaan) beschieten.
Ghehehe.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik heb er ook geen problemen mee, zo lang we maar geen trigger happy agenten krijgen die me straks neerschieten als ik vlucht bij een lichtcontrole.
Nee, nu raakt hij juist verbitterd en van de maatschappij vervreemd, en gaat hij alleen maar meer jatten.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:41 schreef trovey het volgende:
Hopelijk heeft dat inbrekertje nu meteen door dat het geen spelletje is waarmee hij bezig is en stopt hierbij zijn "carriere".
Littekens van kogelgaten zijn als medailles. Hij krijgt alleen maar meer aanzien hierdoor.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:41 schreef trovey het volgende:
Hopelijk heeft dat inbrekertje nu meteen door dat het geen spelletje is waarmee hij bezig is en stopt hierbij zijn "carriere".
ik ben het met je eens mits ze het niet te gek gaan doenquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Die nieuwe aanpak is wel tof.
Dit is inderdaad leerzamer dan een "wil je dit niet meer doen? Kopje thee?"quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Die nieuwe aanpak is wel tof.
OP lezen misschien?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Want? Je kent de reden waarom werd geschoten?
Goed, dan de volgende keer even zo schieten dat hij de littekens niet meer kan tonen, behalve aan de hemelpoortquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Littekens van kogelgaten zijn als medailles. Hij krijgt alleen maar meer aanzien hierdoor.
Wanneer hij neer gaat nog een keer in zijn andere been schieten zodat hij zeker niet meer weg kan rennenquote:
Wees gerust, ik heb de OP gelezen. Alleen maar inbreken en wegrennen is geen rechtvaardiging om iemand neer te schieten. Dat is buitenproportioneel. Daarom nogmaals de vraag aan Sanderrrr: waarom is er terecht geschoten?quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
OP lezen misschien?
Inbraak en vluchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |