Idd. Als je vriendin het niet boeit, zou ze er niet naar vragen. Als je nu een dag later zegt, nee hoor schat, ik hou niet meer van mijn ex, dan gelooft ze je toch niet. Let maar op: over een tijdje gaat ze denken dat je vreemd gaat met je ex. En nee... dat praat je echt niet uit haar hoofd.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Faal.
[..]
Grote faal.
[..]
M-m-m-monsterfaal!
Inderdaad. Het is toch wel logisch dat je ex nog wel wat specialer voor je is, zeker als je op een goede en normale manier uit elkaar bent gegaan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
JaNiet op een "oooooooh ik wil je terug!"-manier, maar op een "ik koester warme gevoelens voor je en heb mooie herinneringen aan je en wens je het beste en hoop dat je hartstikke gelukkig wordt"-manier.
interressant punt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:06 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Omdat dat dingen zijn die in je hoofd moeten blijven. Vrouwen zijn diep van binnen hele jaloerse krengen, dus hou je je waffel daarover.
Ik ben ook hartstochtig fan van wel 8 vrouwen tegelijk, maar dat ga ik haar toch niet vertellen. En je gaat het al helemaal niet zelf oprakelen als er een liedje van Celine Dion voorbij komt.
Dit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Faal.
[..]
Grote faal.
[..]
M-m-m-monsterfaal!
Dat dus...quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
JaNiet op een "oooooooh ik wil je terug!"-manier, maar op een "ik koester warme gevoelens voor je en heb mooie herinneringen aan je en wens je het beste en hoop dat je hartstikke gelukkig wordt"-manier.
dit komt wel aardig in de buurtquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
quote:
Dit voor de meeste, maar dat kan je toch wel gelijk bedenken? Ik zou dit niet vreemd vinden, maar tenzij je vaker een twijfelaar bent, wet vreemd dat je dit niet gewoon binnen 2 minuten kan bedenken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
heb geen nieuwe vriend en t is net uit dus dan mag tquote:
Was ook als medeleven bedoelt..quote:Op maandag 7 september 2009 18:20 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
heb geen nieuwe vriend en t is net uit dus dan mag t
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |