abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72455729
Zit ik gisteravond met mijn vriendin in de auto, komt er opeens een nummer op de radio wat zeg maar HET liedje van mij en mijn ex was...dus ik liet dat tussen neus en lippen doorschemeren, waarop zij vroeg ''hou je nog van je ex''? en toen viel er een pijnlijke stilte...zij had misschien een volmondig nee verwacht ( aangezien haar ex van haar part dood kan vallen) maar bij mij ligt de situatie iets anders..
ik kan begrijpen dat als je als je ex vreemd is gegaan ofzo (zoals in haar geval ) dat je dan zoiets hebt van fock you, maar als je (zoals in mijn geval) zonder haat en nijd uit elkaar bent gegaan dit iets geclompicdeer ligt...maar deze vraag heeft mij dus de hele focking regenachtige nacht bezig gehouden ''Hou je nog van je ex?'' ik heb beloofd om haar vandaag hier antwoord op te geven en zoals het er nu naaruit ziet, ga ik deze vraag bevestigend beantwoorden! Mijn begripvolle vriendin is gelukkig geen drama queen en gaat hier verder geen issue van maken denk ik, maar ik vroeg me af dat ik toch niet de enige kan zijn die van zijn of haar ex houd....dus mijn vraag aan fok is ''hou jij nog van je ex?''
pi_72455763
Ja Niet op een "oooooooh ik wil je terug!"-manier, maar op een "ik koester warme gevoelens voor je en heb mooie herinneringen aan je en wens je het beste en hoop dat je hartstikke gelukkig wordt"-manier.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  PR/Manusje van alles zaterdag 5 september 2009 @ 10:48:38 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_72455770
Dat is dan wel mooi dat jij nog van je ex houd maar wat heeft je vriendin daar aan als jij dat toegeeft. En wat heb je er zelf aan..... Je verneukt gelijk alles door dat toe te geven. Je kan natuurlijk wel zeggen dat ze, weet ik veel, nog speciaal voor je is?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:50:15 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72455791
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
Ja Niet op een "oooooooh ik wil je terug!"-manier, maar op een "ik koester warme gevoelens voor je en heb mooie herinneringen aan je en wens je het beste en hoop dat je hartstikke gelukkig wordt"-manier.
Dat lijkt me een goede uitleg voor TS
pi_72455792
quote:
dit
  PR/Manusje van alles zaterdag 5 september 2009 @ 10:50:37 #6
Toezicht is gezond!
pi_72455797
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:50 schreef TNA het volgende:

[..]

Dat lijkt me een goede uitleg voor TS
daaaat
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:51:23 #7
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_72455806
Wat Merel zegt - je bent natuurlijk niet voor niets ooit iets met elke ex begonnen.

Maar het is natuurlijk ook een onmogelijke vraag van je vriendin - elk antwoord dat je maar kan bedenken is fout.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:51:29 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72455807
quote:
Dit dus
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72455824
ook ik sluit me aan bij Merel

Komt bij dat mijn ex ook de vader is van m'n oudste dochter en dat we gelukkig echt als goede vrienden met elkaar omgaan.
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:54:09 #10
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_72455846
quote:
zoiets dus
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_72455853
quote:
Zit ik gisteravond met mijn vriendin in de auto, komt er opeens een nummer op de radio wat zeg maar HET liedje van mij en mijn ex was...dus ik liet dat tussen neus en lippen doorschemeren
Faal.
quote:
ik heb beloofd om haar vandaag hier antwoord op te geven
Grote faal.
quote:
en zoals het er nu naaruit ziet, ga ik deze vraag bevestigend beantwoorden!
M-m-m-monsterfaal!
pi_72455866
Ja, eigenlijk wel. En ergens weet ik ook dat hij nog een beetje van mij houdt.
  PR/Manusje van alles zaterdag 5 september 2009 @ 10:55:42 #13
Toezicht is gezond!
pi_72455874
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Faal.
[..]

Grote faal.
[..]

M-m-m-monsterfaal!
pi_72455877
quote:
*eensch*
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zaterdag 5 september 2009 @ 10:57:36 #15
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_72455903
quote:
Zo dus.
(Fipo van het jaar )
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_72455930
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Faal.
[..]

Grote faal.
[..]

M-m-m-monsterfaal!
Waarom?
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:00:16 #17
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_72455964
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:58 schreef Oldenzaal het volgende:

[..]

Waarom?
Jij hebt nog nooit een relatie met een vrouw gehad..?
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:00:58 #18
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_72455972
quote:
Dat dus. Voor m'n 5-jaar-geleden ex dan.
Voor m'n 1-week-geleden ex ligt het iets gecompliceerder helaas
censuur :O
pi_72456091
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 10:58 schreef Oldenzaal het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat dat dingen zijn die in je hoofd moeten blijven. Vrouwen zijn diep van binnen hele jaloerse krengen, dus hou je je waffel daarover.

Ik ben ook hartstochtig fan van wel 8 vrouwen tegelijk, maar dat ga ik haar toch niet vertellen. En je gaat het al helemaal niet zelf oprakelen als er een liedje van Celine Dion voorbij komt.
pi_72456177
Voor mij is het echt over en ook de liefde is echt over. Geen houden van meer voor mijn ex daarvoor is er tussen ons teveel gebeurd.
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:14:38 #21
331 Merel
Be here now.
pi_72456246
Ben het er wel mee eens dat de TS het stom heeft aangepakt door te zeggen "daar moet ik even een nachtje over slapen, kom er morgen op terug!" Daarmee maak je het een groter issue dan het eigenlijk is.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_72456276
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:00 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Jij hebt nog nooit een relatie met een vrouw gehad..?
Heus wel! Maar als ik zou zeggen dat ik nog van mijn ex hou, zou mijn huidige vriendin niet flippen hoor!

Als ik maar geen 'verliefde' gevoelens voor mijn ex hou is het goed..
Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
pi_72456281
quote:
Inderdaad. M'n laatste ex woont een paar straten verderop en we zien elkaar ongeveer wekelijks, we gaan ook best vaak samen op stap en dat soort dingen. Ze is, hoe raar het ook klinkt, gewoon een erg goede vriendin van me geworden in de loop van de tijd. Op een bepaalde, maar wel andere manier, ben ik nog steeds erg gek op haar.
pi_72456330
merel held! mijn eerste post op fok en precies dezelde gedachtengang als ik en meerdere fokkers kwablijkelijk..en idd ik hoef mijn ex absoluut niet terug ofzo en ik ben niet verliefd op mijn ex, ik houd alleen nog wel van haar...en die bertje ( ik moet die qoute nog uitvinden) is dus precies zo'n drama queen die mijn vriendin niet is...en het was trouwens een liedje van Patrick Watson en niet Celine Dion

[ Bericht 0% gewijzigd door Derlon op 05-09-2009 11:25:23 ]
pi_72456336
Natuurlijk hou je nog van je ex als je niet op een kut-manier uit elkaar bent gegaan!
Een voorwaarde is wel, dat het contact bewaard moet blijven . Als je geen contact meer hebt en elkaar nooit meer ziet, kun je niet meer van diegene houden. Dan heb je alleen nog wensen voor diegene
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')