Dat lijkt me een goede uitleg voor TSquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
JaNiet op een "oooooooh ik wil je terug!"-manier, maar op een "ik koester warme gevoelens voor je en heb mooie herinneringen aan je en wens je het beste en hoop dat je hartstikke gelukkig wordt"-manier.
ditquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
JaNiet op een "oooooooh ik wil je terug!"-manier, maar op een "ik koester warme gevoelens voor je en heb mooie herinneringen aan je en wens je het beste en hoop dat je hartstikke gelukkig wordt"-manier.
daaaatquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede uitleg voor TS
Dit dusquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
zoiets dusquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
Faal.quote:Zit ik gisteravond met mijn vriendin in de auto, komt er opeens een nummer op de radio wat zeg maar HET liedje van mij en mijn ex was...dus ik liet dat tussen neus en lippen doorschemeren
Grote faal.quote:ik heb beloofd om haar vandaag hier antwoord op te geven
M-m-m-monsterfaal!quote:en zoals het er nu naaruit ziet, ga ik deze vraag bevestigend beantwoorden!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Faal.
[..]
Grote faal.
[..]
M-m-m-monsterfaal!
*eensch*quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
Zo dus.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Faal.
[..]
Grote faal.
[..]
M-m-m-monsterfaal!
Jij hebt nog nooit een relatie met een vrouw gehad..?quote:
Dat dus. Voor m'n 5-jaar-geleden ex dan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
Omdat dat dingen zijn die in je hoofd moeten blijven. Vrouwen zijn diep van binnen hele jaloerse krengen, dus hou je je waffel daarover.quote:
Heus wel! Maar als ik zou zeggen dat ik nog van mijn ex hou, zou mijn huidige vriendin niet flippen hoor!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:00 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een relatie met een vrouw gehad..?
Inderdaad. M'n laatste ex woont een paar straten verderop en we zien elkaar ongeveer wekelijks, we gaan ook best vaak samen op stap en dat soort dingen. Ze is, hoe raar het ook klinkt, gewoon een erg goede vriendin van me geworden in de loop van de tijd. Op een bepaalde, maar wel andere manier, ben ik nog steeds erg gek op haar.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |