Dat lijkt me een goede uitleg voor TSquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
JaNiet op een "oooooooh ik wil je terug!"-manier, maar op een "ik koester warme gevoelens voor je en heb mooie herinneringen aan je en wens je het beste en hoop dat je hartstikke gelukkig wordt"-manier.
ditquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
JaNiet op een "oooooooh ik wil je terug!"-manier, maar op een "ik koester warme gevoelens voor je en heb mooie herinneringen aan je en wens je het beste en hoop dat je hartstikke gelukkig wordt"-manier.
daaaatquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede uitleg voor TS
Dit dusquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
zoiets dusquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
Faal.quote:Zit ik gisteravond met mijn vriendin in de auto, komt er opeens een nummer op de radio wat zeg maar HET liedje van mij en mijn ex was...dus ik liet dat tussen neus en lippen doorschemeren
Grote faal.quote:ik heb beloofd om haar vandaag hier antwoord op te geven
M-m-m-monsterfaal!quote:en zoals het er nu naaruit ziet, ga ik deze vraag bevestigend beantwoorden!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Faal.
[..]
Grote faal.
[..]
M-m-m-monsterfaal!
*eensch*quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
Zo dus.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
Waarom?quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Faal.
[..]
Grote faal.
[..]
M-m-m-monsterfaal!
Jij hebt nog nooit een relatie met een vrouw gehad..?quote:
Dat dus. Voor m'n 5-jaar-geleden ex dan.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
Omdat dat dingen zijn die in je hoofd moeten blijven. Vrouwen zijn diep van binnen hele jaloerse krengen, dus hou je je waffel daarover.quote:
Heus wel! Maar als ik zou zeggen dat ik nog van mijn ex hou, zou mijn huidige vriendin niet flippen hoor!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:00 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een relatie met een vrouw gehad..?
Inderdaad. M'n laatste ex woont een paar straten verderop en we zien elkaar ongeveer wekelijks, we gaan ook best vaak samen op stap en dat soort dingen. Ze is, hoe raar het ook klinkt, gewoon een erg goede vriendin van me geworden in de loop van de tijd. Op een bepaalde, maar wel andere manier, ben ik nog steeds erg gek op haar.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
Maar je moest er wel een hele nacht over dubben? Ik denk inderdaad dat je vriendin nog nooit zo zeker heeft gevoeld. Vooral omdat het ook nog eens jij was die over je ex begon.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:19 schreef Derlon het volgende:
merel held! mijn eerste post op fok en precies dezelde gedachtengang als ik en meerdere fokkers kwablijkelijk..en idd ik hoef mijn ex absoluut niet terug ofzo en ik ben niet verliefd op mijn ex, ik houd alleen nog wel van haar...en die bertje ( ik moet die qoute nog uitvinden) is dus precies zo'n drama queen die mijn ex niet is...en het was trouwens een liedje van Patrick Watson en niet Celine Dion
"Zou", "zou"... ik zou zeggen: probeer het eens. Sit back and watch the fireworks.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:16 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Heus wel! Maar als ik zou zeggen dat ik nog van mijn ex hou, zou mijn huidige vriendin niet flippen hoor!
Als ik maar geen 'verliefde' gevoelens voor mijn ex hou is het goed..
quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef Merel het volgende:
onzeker bedoel je waarschijnlijk? en ja ik heb hierover nagedacht vanacht ja...maar niet zo dramatisch, (zoals jij wil voorkomen) dat ik geen oog dicht heb gedaan!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:25 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Maar je moest er wel een hele nacht over dubben? Ik denk inderdaad dat je vriendin nog nooit zo zeker heeft gevoeld. Vooral omdat het ook nog eens jij was die over je ex begon.
Gewoon nooit over lullen, scheelt een boel gezeur.
Jij maakt het dramatisch door niet gewoon meteen een normaal antwoord te geven.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:32 schreef Derlon het volgende:
[..]
onzeker bedoel je waarschijnlijk? en ja ik heb hierover nagedacht vanacht ja...maar niet zo dramatisch, (zoals jij wil voorkomen) dat ik geen oog dicht heb gedaan!
Dat moet The Great Escape zijn geweestquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:19 schreef Derlon het volgende:
merel held! mijn eerste post op fok en precies dezelde gedachtengang als ik en meerdere fokkers kwablijkelijk..en idd ik hoef mijn ex absoluut niet terug ofzo en ik ben niet verliefd op mijn ex, ik houd alleen nog wel van haar...en die bertje ( ik moet die qoute nog uitvinden) is dus precies zo'n drama queen die mijn vriendin niet is...en het was trouwens een liedje van Patrick Watson en niet Celine Dion
Ik was sarcastisch, maar zonder zo'n gele knar erbij is dat moeilijk te onderscheiden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:32 schreef Derlon het volgende:
[..]
onzeker bedoel je waarschijnlijk? en ja ik heb hierover nagedacht vanacht ja...maar niet zo dramatisch, (zoals jij wil voorkomen) dat ik geen oog dicht heb gedaan!
Idd, dat wekt nu eenmaal achterdocht, zeker als je elkaar nog niet héél lang kent. Ik geef zo toe dat ik zeker twee exen heb waar ik nog altijd van hou, maar dan zoals eerder gezegd niet op een actieve manier, maar op de 'ze houden altijd een speciaal plekje in m'n hart'-manier. Terwijl ik gewoon dolgelukkig ben in m'n huidige relatie, ik hoef ze niet terug, maar ik zal ze ook nooit vergeten. Waarom zou je mooie herinneringen moeten wegstoppen?quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jij maakt het dramatisch door niet gewoon meteen een normaal antwoord te geven.
Haha was idd The Great Escapequote:Op zaterdag 5 september 2009 11:36 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat moet The Great Escape zijn geweest. Hoor PW nóóit op de radio, dus ben benieuwd waar je naar luistert dan.
OT: Ben benieuwd wat je tegen je vriendin hebt gezegd...
Eh.. ik geloof er geen zak van dat het inmiddels niet een big deal is voor je gf.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:45 schreef Derlon het volgende:
[..]
Haha was idd The Great Escape...radiozender moet ik je schuldig blijven! Ik zie mijn vriendin vanavond pas en ik zou gewoon zeggen wat merel al aangaf...en daarna gaan we gewoon sexen op ons nummer, no big deal!
Begrijp ik ja...die vraag kwam ook een beetje onverwachts en normaal zou ik waarschijnlijk ook sarcastisch reageren in de trant van '' ja ik hou nog nog heel veel van mijn ex'' maar die vraag en het moment waarop had zo'n indruk op me gemaakt dat ik er ff een nachtje over moest slapen...quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:40 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Idd, dat wekt nu eenmaal achterdocht, zeker als je elkaar nog niet héél lang kent. Ik geef zo toe dat ik zeker twee exen heb waar ik nog altijd van hou, maar dan zoals eerder gezegd niet op een actieve manier, maar op de 'ze houden altijd een speciaal plekje in m'n hart'-manier. Terwijl ik gewoon dolgelukkig ben in m'n huidige relatie, ik hoef ze niet terug, maar ik zal ze ook nooit vergeten. Waarom zou je mooie herinneringen moeten wegstoppen?
Die laat ik al thuis hoorquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Eh.. ik geloof er geen zak van dat het inmiddels niet een big deal is voor je gf.
Laat je condooms maar thuis
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik mis m'n ex nog steeds. Maar dat duurt niet lang meer, want ik leer steeds beter richten!
Inderdaad. Zeggen dat je de volgende dag pas een antwoord zult gaan formuleren, doet vermoeden dat het een beladen onderwerp is.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:34 schreef MarMar het volgende:
[..]
Jij maakt het dramatisch door niet gewoon meteen een normaal antwoord te geven.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:17 schreef Nies het volgende:
Zal wel 1 van de weinigen zijn dan maar ik ga nog liever naar de tandarts dan dat ik 1 van mijn exen tegenkomHouden van dus al helemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |