quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:20 schreef styliste het volgende:
oeh ik heb iets moois gezien:
http://www.designboom.com(...)-design-week-09.html
die ga ik namaken denk ik!
Je hebt heel veel verschillende koepels. Deze heeft onze aannemer voor ons geregeld dus ik weet niet precies waar hij vandaan komt. Volgens mij als je googled op lichtkoepel vind je er heel veel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:40 schreef betty_sue het volgende:
Heb je die koepel er zelf in laten zetten? En zo ja, welk bedrijf/merk was het?
We willen er ook graag eentje, maar wel een die open kan.
Holy f*ckquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:18 schreef styliste het volgende:
goed, foto's!
het stucwerk waar ik niet tevreden mee was:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik weet niet of je het op deze foto goed kan zien maar alle randjes waren bagger afgewerkt:
[ afbeelding ]
(wel een mooi koepeltje he?)
en zo kan ik nog wel even doorgaan. Gelukkig is er al een heleboel hersteld en de rest wordt nog gedaan.
We gaan verder:
Herkenbaar, dat had ik na het zelf stucenquote:op zoek naar het verloren stopcontact:
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat ie het opnieuw komt doen? :pquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Nint het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs _Ophelia_ kan dat beter (met een waterpas die niet waterpas was![]()
![]()
![]()
)
Klopt maar bij deze dus niet, we hebben er maar een metaalmeetding bij gepaktquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:18 schreef Ml-etje het volgende:
Je kunt aan het geluid wel redelijk horen of je een stopcontact te pakken hebt of niet, toch blijft het eng.
Klopt hij komt het herstellen en heeft al veel hersteld gelukkig.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:09 schreef Rallydame het volgende:
Jeetje inderdaad... Dat ziet er wel heel erg uit.
Gelukkig zag ie dat zelf ook wel in (als ik je goed begrepen heb) en komt ie het ook weer herstellen.
Hoe gaat het verder met klussen?
Dacht hij dan serieus dat je met dat prutswerk genoegen zou nemen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:52 schreef styliste het volgende:
[..]
Klopt hij komt het herstellen en heeft al veel hersteld gelukkig.
Het gaat verder vooral erg traaaaaag...
Vandaag wordt er veel opgeruimd en nieuwe kozijnen gehaald als het goed is, dan kunnen we eindelijk gaan beginnen met de wandjes boven.
Ja joh, weet hij veel, het is klein, blond, blauwe ogen, dikke tieten, dan ga je er toch niet van uit dat er ook nog hersens inzitten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:11 schreef Csbs het volgende:
[..]
Dacht hij dan serieus dat je met dat prutswerk genoegen zou nemen?
Fotoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:21 schreef styliste het volgende:
[..]
Ja joh, weet hij veel, het is klein, blond, blauwe ogen, dikke tieten, dan ga je er toch niet van uit dat er ook nog hersens inzitten?
Als ze het niet netjes afwerken wil ik het nummer van jouw goedkope zwarte stucadoors wel hebbenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb even niet meegelezen maar damn, dat stucwerkEn dat is door pro's gedaan?
Ik hoop dat ze het heel netjes afwerken, mijn goedkope zwarte stukadoors werken tien keer netter
Een waterpas gebruiken?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:45 schreef styliste het volgende:
Ik ben vandaag begonnen aan de wandjes boven!![]()
Het is alleen best wel lastig om rechte wandjes te maken als er verder niets recht is. Ik kan wel leuk 2 meter van de muur af meten maar als ik dan van de andere kant ga meten kom ik op 2 meter 5 aan de ene kant en 2 meter 9 aan de andere. Ofzo
Dat kan wel van voor naar achter en van boven naar beneden maar niet van links naar rechts helaas...quote:
Dan weet ik nog niet of ie recht loopt..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:52 schreef Sony het volgende:
Met een laser een lijn uitzetten wellicht?
Daar zie je niet zo veel van hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:37 schreef styliste het volgende:
[..]
Dan weet ik nog niet of ie recht loopt..
Maar ik heb besloten dat het het raar staat als je huis allemaal schuine wanden heeft om er dan rechte in te zetten..
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar zie je niet zo veel van hoor
(bij ons is de indeling boven ook verre van origineel, maar het oogt recht, en daar gaat het mij om)
Dat dusquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar zie je niet zo veel van hoor
(bij ons is de indeling boven ook verre van origineel, maar het oogt recht, en daar gaat het mij om)
En dat dus ook :pquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
bij ons was het ook kiezen doen we het recht. Maar dat hebben we niet gedaan omdat je dan juist ziet dat de rest scheef is.
Dus een beetje middenmoot gekozen en dat ziet er prima uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |