Misschien zoiets?quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:03 schreef styliste het volgende:
Ok, het wordt tijd dat ik jullie hulp ga inroepen, ik heb alle standaard sites al gehad...
Ik ben op zoek naar lampjes voor naast ons bed![]()
[ afbeelding ]
(de aankleding is niet mijn stijl, daar hoef je dus niet naar te kijken) we hebben aan beide kanten zo'n 30 cm over.
Of het wand of hanglampjes worden maakt me niet uit, als het maar geen standaard lampjes zijn![]()
Ik heb al zoveel leuke dingen gezien en ik heb zo veel ideeen dat ik door de bomen het bos niet meer, dus: HELP!
dies wel mooi ja! waar komt die vandaan?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Misschien zoiets?
[ link | afbeelding ]
Nee die vent woont ergens in de achterhoek geloof ik, die komt ie niet even afgeven... Ik ben benieuwd wanneer hij precies komt...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef twentemeisje het volgende:
Ow shit zeg! Man, wat kan je toch een stress hebben van zulke figuren he? Ik herken het helemaal, eikels!
Heb je je sleutel al terug?
Balen!!! en ik snap je wel hoor al die futiliteitenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef styliste het volgende:
Sorry, ik moest even mijn frustratie kwijt. Het gaat al niet zo hard en ik wil gaan opbouwen...
Die dingen zijn helaas niet in de bouwmarkt te huur. Ik heb al alle zaken gebeld waarvan ik weet dat ze het spul verkopen maar helaas..
Och meid wat erg allemaal!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:31 schreef styliste het volgende:
Nou, net het stucwerk eens heel erg goed bekeken nou het wat droger is en meteen de stucadoor gebeld.
Dit kan echt niet.. Hoe het er nu uitziet kan met geen mogelijkheid gesausd worden. Hij schrok er heel erg van en we gaan morgen met zijn allen kijken wat er niet goed is en wat er nog moet gebeuren.. Wordt vervolgd dus..
O, ja en mijn contract wordt inderdaad niet verlengd ivm de crisis dus vanaf december zit ik zonder baan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |