abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:08:09 #101
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_73366999
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 17:03 schreef styliste het volgende:
Ok, het wordt tijd dat ik jullie hulp ga inroepen, ik heb alle standaard sites al gehad...

Ik ben op zoek naar lampjes voor naast ons bed
[ afbeelding ]

(de aankleding is niet mijn stijl, daar hoef je dus niet naar te kijken) we hebben aan beide kanten zo'n 30 cm over.
Of het wand of hanglampjes worden maakt me niet uit, als het maar geen standaard lampjes zijn
Ik heb al zoveel leuke dingen gezien en ik heb zo veel ideeen dat ik door de bomen het bos niet meer, dus: HELP!
Misschien zoiets?

  zondag 4 oktober 2009 @ 20:27:44 #103
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_73367794
Bij mijn favo online lampenwinkel Rietveld natuurlijk . Nee ik heb geen aandelen.... Klikkerdeklik.
pi_73369941
Pfff Styliste dat is balen zeg zo'n niet meedenkende sukkel.
Als ze dat allemaal doen
En dat klokhuis maaruh vroeg net moet daar gene isolatie tussen?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_73389442
O ja, natuurlijk. Het lijkt er op dat we een stucadoor hebben die op eigen houtje bedenkt dat het afwerken van de benedenverdieping een volgende keer wel kan...
pi_73390842
Hé?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_73390956
Ja, meneer is vandaag wel begonnen maar lief is net gaan kijken en hij is gestopt. Hij maakt het wel af als hij boven gaat beginnen zegt ie.

En de sleutel houd ie tot die tijd. Als we hem niet nodig hebben..

Dat dacht ik dus niet!
Vanavond even kijken hoe erg het is en dan komt ie maar mooi terug!
Pannekoek...
pi_73391052
Tjonge, tjonge....
Wat een eikel...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73391223
WTF wat is er met de zin "de klant is koning en wie betaald die bepaald" ?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_73402345
het is dus inderdaad waardeloos. Hij moet nog schuren en er een extra laagje overheen zetten. Dat komt hij nu woensdag of vrijdag doen....
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:08:18 #112
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_73402686
Ow shit zeg! Man, wat kan je toch een stress hebben van zulke figuren he? Ik herken het helemaal, eikels!

Heb je je sleutel al terug?
pi_73402770
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef twentemeisje het volgende:
Ow shit zeg! Man, wat kan je toch een stress hebben van zulke figuren he? Ik herken het helemaal, eikels!

Heb je je sleutel al terug?
Nee die vent woont ergens in de achterhoek geloof ik, die komt ie niet even afgeven... Ik ben benieuwd wanneer hij precies komt...
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:33:40 #114
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73403751
Jezus, wat is dat toch met die figuren...
Ik snap dat echt niet hoor... en ze komen er altijd mee weg én verdienen nog flink veel geld ook...
Ongelofelijk
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 5 oktober 2009 @ 20:46:33 #115
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_73404342


....zijn het!
pi_73410086
Hmm maar als hij schuurt en het laagje erover doet dan is het wel strak?
De onze komen ook woensdag pas terug maar wel in overleg met ons (belde om te vragen of het kon).
Blijft jammer maarja het is de bouw zeggen ze dan
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_73415996
Nou hij komt vrijdag. Eerder kon echt niet.
Hij neemt een extra mannetje en al zijn apparatuur mee. Ik ben benieuwd....
pi_73416148
gelukkig en best kans dat hij het dan keurig afmaakt.
Zal duimen
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 09:36:35 #120
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_73416643
jeetje wat een gedoe met die stucadoor
Hopelijk maakt hij het wel af zoal je wilt. Duim ook mee
pi_73447194
Heel fijn dat jullie met me meeduimen!
Ik heb geloof ik niet zo mijn week/maand. Geloof het of niet maar ik lig ziek in bed...
Bij mijn schoonouders that is. Ik dacht, heb ik mooi tijd om weer een paar foto's te uppen maar de camera ligt nog thuis...
pi_73447699
Och jee het is ook druk zo'n verbouwing en als alles dan ook nog tegen zit.
Lekker uitrusten en bijslapen joh.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_73449898
Heel stom, gister was er nog niks aan de hand, en vanmorgen werd ik wakker met koorts. Nou ja, hopen dat het net zo snel weer over is als dat het is gekomen..

Ik had trouwens gister nog wel wat meevallers!
Voor het toilet kunnen we geen standaard 83 cm brede deur gebruiken, hier moet een deur in van 73 cm omdat ie anders niet meer open kan
Ik was al allerlei sites aan het afzoeken naar een beetje betaalbare deur van 73 cm breed, kom ik gister bij de Hornbach, staat daar een rek met deuren, op=op alle deuren in dat rek, voor 45 euro. Laat daar nou precies de deur tussen zitten die ik mooi vind, zonder neppe houtnerf in de maat die we nodig hebben! Meteen meegenomen natuurlijk en meteen 1 voor boven ook maar ingeladen. Hoppa! 2 deuren voor 90 euro!

En een mooie Hitachi schroefmachine op de kop getikt, in de aanbieding
pi_73453298
Ow Styliste dat gaat dan gelukkig toch wel goed! Eff je linkje bekijken..-edit- sorry mij iets te strak
Maarehh 90 euro voor 2 deuren is wel heel goed!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 9 oktober 2009 @ 19:00:11 #126
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_73527861
Dat is nog eens een meevaller. Wij hebben ook 2 deuren van 73 nodig maar toen we ze gingen halen waren ze in de aanbieding maar niet zo voordelig

Een meevaller mag ook wel weer eens. Beterschap
pi_73531015
Nou, de stucadoor is weer vertrokken, met inlevering van de sleutel dit keer.
Het ziet er een stuk beter uit maar echt gelukkig wordt ik er niet van helaas. Misschien moet ik gewoon eerst gaan schuren en dan nog een keer beoordelen.
Ik kan wel met grote zekerheid zeggen dat hij het toilet nog een keer mag overdoen want daar heeft ie toch echt niet genoeg gips op gezet.

Weet iemand trouwens of er een minimaal aantal millimeters op het plafond moet zitten?
pi_73531727
Dat is echt balen zeg!
Voor zover ik het weet smeren ze bij ons gewoon door tot het strak en recht is.
En tot je de naden niet meer ziet.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_73531808
de naden zie je niet meer, das al goed, er zijn 2 oude stopcontacten waar een bobbel op zit na het dichtsmeren en er zitten heel wat krasjes etc, maar die kunnen we wel wegschuren.
pi_73532475
Schuren? laat hem dat lekker zelf doen!
Het moet gewoon glad zijn hoor zo goedkoop zijn ze niet.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:47:51 #131
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_73631195
Jeetje wat vervelend dat het nog niet is zoals je wilt.
ML heeft wel gelijk... je betaald er genoeg voor dus hij zou het moeten maken zoals je het wenst.
pi_73657814
Nou betalen we hem niet zo heel veel maar ik vind eigenlijk dat sausklaar ook sausklaar moet zijn....
pi_73658687
Wat is niet veel?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_73659469
Daarvoor mag je volgens mij niet teveel verwachten, maar wel kansloos dat hij zo zijn eigen tijd indeelt, dat is niet echt netjes te noemen.
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_73659612
Hmm das wel goedkoop ja als ik zo eens rond kijk.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_73673828
Waarom? Waarom? Kan het nou nooit een keer mee zitten? Er moet nog 1 ding gebeuren voordat we boven de vloer weer dicht kunnen maken en dat is het vastpersen van de waterleidingen...
Zijn verdomme alle perstangen verhuurd!

AaaaaaaaaAaaaaaaaaaah!

En nou ben ik het zat.
pi_73674023
Meis rustig
Jammer dat je niet hier in de buurt woont zeg.
Heb je geen andere bouwmarkten oid in de omgeving?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_73674135
Sorry, ik moest even mijn frustratie kwijt. Het gaat al niet zo hard en ik wil gaan opbouwen...

Die dingen zijn helaas niet in de bouwmarkt te huur. Ik heb al alle zaken gebeld waarvan ik weet dat ze het spul verkopen maar helaas..
pi_73674441
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef styliste het volgende:
Sorry, ik moest even mijn frustratie kwijt. Het gaat al niet zo hard en ik wil gaan opbouwen...

Die dingen zijn helaas niet in de bouwmarkt te huur. Ik heb al alle zaken gebeld waarvan ik weet dat ze het spul verkopen maar helaas..
Balen!!! en ik snap je wel hoor al die futiliteiten
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:11:18 #141
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_73678892
Balen dat dat tegenzit styliste
Maar komop, dit is het laatste en dan mag je gaan opbouwen en dat is leuk joh!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_73695169
Nou, net het stucwerk eens heel erg goed bekeken nou het wat droger is en meteen de stucadoor gebeld.

Dit kan echt niet.. Hoe het er nu uitziet kan met geen mogelijkheid gesausd worden. Hij schrok er heel erg van en we gaan morgen met zijn allen kijken wat er niet goed is en wat er nog moet gebeuren.. Wordt vervolgd dus..

O, ja en mijn contract wordt inderdaad niet verlengd ivm de crisis dus vanaf december zit ik zonder baan...
pi_73695266
Oeh, styliste!
Stuc is te verhelpen...maar shit zeg van je baan.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73697011
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:31 schreef styliste het volgende:
Nou, net het stucwerk eens heel erg goed bekeken nou het wat droger is en meteen de stucadoor gebeld.

Dit kan echt niet.. Hoe het er nu uitziet kan met geen mogelijkheid gesausd worden. Hij schrok er heel erg van en we gaan morgen met zijn allen kijken wat er niet goed is en wat er nog moet gebeuren.. Wordt vervolgd dus..

O, ja en mijn contract wordt inderdaad niet verlengd ivm de crisis dus vanaf december zit ik zonder baan...
Och meid wat erg allemaal!
Wat voor soort functie was het exact?en wat wil je nu?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:17:02 #145
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73697161
Jeu, wat een domper zeg
Daar ben je mooi klaar mee... lijkt me enorm heftig.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_73697492
het was een administratieve functie in het onderwijs, ik ben er niet heel erg rouwig om hoor, ik zat daar toch niet op mijn plek. Ik moet nu alleen wel iets anders gaan zoeken (op mn gemakje!) wat ook weer een hoop energie gaat kosten... Maar goed, mijn leidinggevende is aan het kijken of ik op een andere afdeling terecht kan, dus wie weet.
En anders ga ik op zoek naar iets dat ik echt leuk vind om te doen.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:30:37 #147
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_73697769
Wat shit van je stucwerk en je baan!

Misschien dat je nu meer kunt genieten van je verbouwing/inrichting? Ik zit nu ook zonder baan en wij redden het financieel wel (al moet het niet langer gaan duren als december/januari) en ik vind het klussen heerlijk. Echt een leuke afleiding, al kan soms niet delen in mijn enthousiasme als ik 3 uur gezocht heb naar de perfecte wasbak..
Komt goed. Misschien komt er wel heel iets anders op je pad, wat dichter bij jezelf ligt. Succes!
Big mouth strikes again
pi_73703847
Dank je wel heartwork. Dat is precies zoals ik er ook over denk. Het is echt niet tof om zonder baan te zitten maar even wat dingen op mijn gemakje doen is best welkom. En inderdaad, wie weet wat er nog op mijn pad komt.
pi_73709389
oh god ik ben dom bezig!
Ik ben vanmorgen even langs huis gegaan, foto's gemaakt van het stucwerk want ik dacht, ik kan vandaag toch niet zo veel doen maar wel foto's op FOK! plaatsen. Dus ik heb foto's gemaakt, fiets terug naar het huis van mijn schoonouders, steek het vlammetje onder mijn stoofvlees aan (die overigens perfect ruikt ), installeer me met chocoladekruidnootjes en de geur van verse stoof in mijn neus op de bank met laptop.......

Heb ik de camera thuis laten liggen

Ik heb 2 foto's op mijn telefoon staan, zal ik die dan maar uploaden? Misschien dat jullie dan toch een beetje kunnen zien hoe erg het is...
pi_73722447
Zie het als een kans en uitdaging en ga niet bij de pakken neer zitten
Enne die foto's wil ik wel eens zien..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')