de oval boven de A325quote:Op donderdag 3 september 2009 20:43 schreef Cocktailprikker het volgende:even binnenkomertje plaatsen
Ik ben CP, en ik rijd op een soefzukie gs500
hij was nat vandaagquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de oval boven de A325leuk plekje ja....voor bijzondere verrichtingen
Kinderen zijn altijd engquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij was nat vandaagtoen maar ergens weze stannah met een andere Bandit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
best eng![]()
[ afbeelding ]
C300 Dak- en wandsystemenquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
best eng![]()
[ afbeelding ]
You sick bastard!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ze vonden mij liever, omdat ik hoger kwam
Ik ga wel dat rode bordeel raampje missenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:01 schreef stinkie het volgende:
Dat vermoedde ik al, de huidige. Maar even repareren dan
Rustig maar, die blijft. Je mag gewoon op bezoek blijven komenquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:53 schreef o-o het volgende:
[..]
Ik ga wel dat rode bordeel raampje missen
gisteren zijn we daar weggejaagd door die parkwacht daar, we hadden niet eens één rondje geredenquote:Op zondag 6 september 2009 17:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Was ik ook weer![]()
[ afbeelding ]
Check die ronde tijdenquote:Op zondag 6 september 2009 17:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Was ik ook weer![]()
[ afbeelding ]
Kan je beter doen dan 45min moeten staan in de treinquote:Op maandag 7 september 2009 08:25 schreef o-o het volgende:
Een goede morgen deze file rijke morgen.
Ja, met de fiets er tussendoor.
Mooi een praatje maken met Geerdquote:Op maandag 7 september 2009 09:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Kan je beter doen dan 45min moeten staan in de trein
Die zat dan zeker lekker chill eerste klasquote:Op maandag 7 september 2009 10:20 schreef ikookhier het volgende:
Morgen![]()
[..]
Mooi een praatje maken met Geerd
Nee ik lag nog in bedquote:Op maandag 7 september 2009 10:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Die zat dan zeker lekker chill eerste klaswant ik heb geen conducteur gezien
Je kan zelfs beter 45 min stilstaan in de file in je auto dan wat dan ook in de trein!quote:Op maandag 7 september 2009 09:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Kan je beter doen dan 45min moeten staan in de trein
Gedeeltelijk gelijkquote:Op maandag 7 september 2009 15:34 schreef o-o het volgende:
[..]
Je kan zelfs beter 45 min stilstaan in de file in je auto dan wat dan ook in de trein!![]()
Liever niet, ligt weer alles stil bij de nsquote:Nu we het toch over die spoorbananen hebben, wordt het niet weer eens tijd voor blad op de rails?
Eerst nog mooi weer deze weekquote:Op maandag 7 september 2009 15:34 schreef o-o het volgende:
[..]
Je kan zelfs beter 45 min stilstaan in de file in je auto dan wat dan ook in de trein!![]()
Nu we het toch over die spoorbananen hebben, wordt het niet weer eens tijd voor blad op de rails?
Ja dat is super, jammer dat het zaterdag weer gaat regenen . . .quote:
Tijd voorquote:Op maandag 7 september 2009 19:56 schreef o-o het volgende:
[..]
Ja dat is super, jammer dat het zaterdag weer gaat regenen . . .
quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tijd voor [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het is Geerd.... hij bedoelt herfstbokquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:13 schreef o-o het volgende:
Ah, de befaamde bosgeitenman is gespot?!
Je zal er bij geweest moeten zijn . . .
Wat andersquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Het is Geerd.... hij bedoelt herfstbok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of my mind, back in 5 minutes . . .
quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
best eng![]()
[ afbeelding ]
Fake!!!!1~`1211quote:Op zondag 6 september 2009 17:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Was ik ook weer![]()
[ afbeelding ]
Waar zie jij ronde tijdenquote:
huldequote:Op dinsdag 8 september 2009 09:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Het is Geerd.... hij bedoelt herfstbok
Ahjoquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou, vandaag ff richting De Steeg gereden, wtfZo spectaculair is die bocht niet, lag wat rotzooi, en mijn band vond het ook niet zo leuk, uitbreken aan de achterkant is geen kunst maar een gewoonte
Ik baal btw echt van die grondspeling... om te huilen, ik rijd er niet eens zo hard doorheen vind ik zelf en alles zit al aan de grond
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:26 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Vertel hem dat maar!!!!1~`1211
[ afbeelding ]
quote:Hallo OPM,
Ik kwam je adres tegen op MF, en heb na lang denken toch besloten je te mailen.
Het is voor jou waarschijnlijk ook vreemd dat je 2 jaar na het verkopen van je motor er nog
een mail over krijgt, voor mij nog des te vreemder om te reageren op een advertentie van 2 jaar oud.
Ik ben ****** en nu 20 jaar, op mijn 5e begonnen op een PW50 doorgegroeit op puchies,
schakelbrommers, scooters en kwam zo ook bij de motoren. Uit eigen ervaring weet ik dat een project
je altijd meer geld en tijd kost dan je eigenlijk lief is. Daarom had ik toch besloten een streetfighter
te kopen ipv te bouwen. Maar overal waar je zoekt, is het niet wat ik zoek. Behalve jouw gixxer.
Ik wil je niet te veel de hemel in prijzen, maar wel credits voor jou! Het is alles wat ik zoek:
- het is een gixxer
- gp uitlaat
- de swingarm
- het kontje
- bugspoiler
- de koplampjes
- gewoon alle details
en het feit dat er onlangs een grote beurt was verricht. In mijn ogen de perfecte motor waar ik zelf
,bijvoorbeeld met paint en andere details, nog mijn eigen draai aan zou kunnen geven.
En dat je dat dan voor dat weggeefprijsje heb verkocht kan ik ook niet begrijpen.
Nu zit ik dus met een aantal vragen aan jou:
Weet jij nog aan wie je hem verkocht hebt?
Heb jij daar nog contact mee, zodat je weet in welke staat de motor is?
Zou deze persoon hem denk je willen verkopen?
Haha ja het klinkt gek, maar voor mij is deze motor precies waar ik naar op zoek ben.
Alleen ben ik bang, aangezien het al een ouder model is, dat het blok voor problemen kan gaan zorgen?
Want met zo'n motor moet je wel de afgelopen 2 jaren heel veel lol gehad hebben.
Wat denk jij? Aangezien je hem al met 50.000 op de teller heb verkocht. Zou dit ding niet helemaal om
in termen te spreken 'afgeracht' zijn.
Naja ik laat het voorlopig hierbij, ik zou nog uren door kunnen gaan met vragen stellen over deze machine.
Ik hoop tot horens en alvast bedankt,
Oeh, dit smeekt om een vette reply.quote:
Mijne begint netquote:Op donderdag 10 september 2009 13:45 schreef stinkie het volgende:
Ik geniet nog van mijn laatste vakantie dagen
Was daar te doen dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 14:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mijne begint net
Morgen Assen
Is Cageon geëindigd danquote:Op donderdag 10 september 2009 18:28 schreef Den_Haag het volgende:
zolang je niet eindigt als Cageon.
Net iemand bij een rotonde zijn nep skyline tegen een boom op gereden. De boom staat meer dan 5 meter na de rotonde aan de rechterkant. Hoe krijg je dat met een voorwiel-aandrijver voor elkaar?
goed mikken?quote:Op donderdag 10 september 2009 18:28 schreef Den_Haag het volgende:
zolang je niet eindigt als Cageon.
Net iemand bij een rotonde zijn nep skyline tegen een boom op gereden. De boom staat meer dan 5 meter na de rotonde aan de rechterkant. Hoe krijg je dat met een voorwiel-aandrijver voor elkaar?
oorzaakquote:Op dinsdag 8 september 2009 12:16 schreef Wifebeater het volgende:
Waarom sta je bij die laatste pic helemaal over de tank heen, was dat oorzaak of gevolg?url] achter staan
nog ff jaquote:Op donderdag 10 september 2009 00:15 schreef Geerd het volgende:
Ouwe gek, leef je nog steeds een brug te ver?
Ga je naar de mac?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Anders is er gewoon een FOK!MC meet morgen
we gaan iets verder, ri. de Eifel zeg maarquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die kwaak nog op zijn flikker gegeven?
Assenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is dat lelystad
je hebt nog genoeg band over, dat kan platter
Ik heb nog wat nippel te gaanquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben der nog nooit geweest, althans niet óp de baan
nippels zijn er om af te slijtengaat bij mij niet meer
Tijd voor paar dijkjes dus:Pquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik heb nog wat nippel te gaan
Met Kagoen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we gaan iets verder, ri. de Eifel zeg maar
maar de laatste tijd zijn we zo af en toe wel te vinden bij de maclaat je wel weten als we der weer es zijn
Je mog niet komen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:52 schreef stinkie het volgende:
Fijn, buren met een tuinfeest. Die ganse avond Frans B., Gerard J., en de Apres Skihut
die gaat rijden op de GP-strecke, daar gaan we ook een kijkje nemenquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 08:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
die gaat rijden op de GP-strecke, daar gaan we ook een kijkje nemen
koffie staat klaar voor onze oliesnuiver
dankjequote:
Jaquote:Op zondag 13 september 2009 09:18 schreef Worldbeater het volgende:
@Koffiekoekje. Lekker op het zirkwie geweest.![]()
Slijtage is nog netjes. Achter een Marshal gereden?![]()
2.1 bar op advies van instructeurquote:Bandenspanning is trouwens net zo belangrijk als hard rijden.
Met de verkeerde spanning slijt het bij een softie rijstijl ook als de neten.![]()
Weet ik uit ervaring.![]()
Negatieve veerweg tekortquote:Afgelopen woensdag wel geweldig gereden op Zandvoort.
Zes sessiesen bandjes mooi tot de rand afgesleten.
Balletjes hingen er naast, gisteren twee handen vol er af geplukt.
Alleen de voorspaning achter is te hoog, dus bij onregelmatig wegdek gaat het achterwiel wat stempelen.![]()
(net als de Duc van Stoner that is![]()
![]()
)
Volgend jaar tailrisers en nieuwe achterveer.![]()
Welkom 41651 @ FokMC, stel u even voor andersquote:Op zondag 13 september 2009 09:18 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben drie dagen weg.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was al krap in de tijd.![]()
![]()
Die helm is niet nieuwquote:Op zondag 13 september 2009 19:53 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Ik zie hier leder, eine nieuwe helmet en zelfs een transponder.Nu nog een paar lenzen [ afbeelding ]
Check die achterband vervormen, je lijkt Lorenzo welquote:Op zondag 13 september 2009 13:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jaomdat je de marshall niet mocht inhalen
(CRT) Laatste sessie was vrij rijden
[..]
2.1 bar op advies van instructeurneem aan dat hij er verstand van heeft
![]()
[..]
Negatieve veerweg tekortof je highspeed demping anders afstellen
[/theorieblok crt
]
[ afbeelding ]
Vonkjes![]()
Jaja, gaan verzitten en knie uitsteken enz...Dat is voor de volgende keer
Zo eenzaam was het afentoe ookquote:Op zondag 13 september 2009 22:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Check die achterband vervormen, je lijkt Lorenzo wel
quote:
same herequote:Op maandag 14 september 2009 14:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat vet leukmoet maar eens lessen gaan nemen
zo lang heb ik al niet gereden![]()
Ding is toch vervangen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef stinkie het volgende:
Als laatste naar huis gaan en dan een lege accu hebben. Ik zweette
Veervoorspanning te hoog.quote:Op zondag 13 september 2009 13:59 schreef koffiekoekje het volgende:
Negatieve veerweg tekortof je highspeed demping anders afstellen
[/theorieblok crt
]
Ik ben WB.quote:Op zondag 13 september 2009 19:54 schreef Bunnybeater het volgende:
Welkom 41651 @ FokMC, stel u even voor anders [ afbeelding ]
Voor het goedkoopste wat ik kon vindenquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef Worldbeater het volgende:
Deze maand nieuwe bandjes.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lekstroom ergens?quote:Op maandag 14 september 2009 22:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
Voor het goedkoopste wat ik kon vinden
Paar dagen stil staan en hij kan het al niet aan. Vanmorgen starten was ook laatste keer. Bij tanken 500 meter verder ook al geduwd, maar toen was blok al warm genoeg. Terug naar huis niet
Morgen weer op bovenste parkeerdek zetten, kan ik naar beneden rollen
Meer lek-alles . . .quote:Op maandag 14 september 2009 22:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
er zit profiel op
![]()
[..]
lekstroom ergens?
quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef Worldbeater het volgende:Teletubbies De Powerrangerszijn ook weer terug.
![]()
Het bleef maar regenendus na uren binnen wachten toch maar naar huis.
De Nordschleife en de GP-Strecke op als het nat is ..![]()
Heb je nou gedurende de zelfontspannertijd van de camera je adem ingehouden of heb je zelf zitten meetellen en net op tijd de borst naar voren gestoken?quote:Op maandag 14 september 2009 21:21 schreef Worldbeater het volgende:Teletubbies De Powerrangerszijn ook weer terug.
![]()
[ afbeelding ]
Het bleef maar regenendus na uren binnen wachten toch maar naar huis.
De Nordschleife en de GP-Strecke op als het nat is ..![]()
3:26 naakte man langs de wegquote:
Neem aan dat je de lichamen in het kanaal hebt gedumpt?quote:Op woensdag 16 september 2009 00:30 schreef Wifebeater het volgende:
Zojuist een heterdaadje poging tot diefstal kunnen voorkomen... van mijn eigen motor [ afbeelding ]
Waar let je wel niet op man........quote:Op woensdag 16 september 2009 00:30 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
3:26 naakte man langs de weg
zie opmerking denhaagquote:Zojuist een heterdaadje poging tot diefstal kunnen voorkomen... van mijn eigen motor [ afbeelding ][ afbeelding ]maar nu eerst even ontstressen [ afbeelding ]
regenpakken geven een vertekend beeldquote:Op woensdag 16 september 2009 00:30 schreef Wifebeater het volgende:
Heb je nou gedurende de zelfontspannertijd van de camera je adem ingehouden of heb je zelf zitten meetellen en net op tijd de borst naar voren gestoken?
quote:Zojuist een heterdaadje poging tot diefstal kunnen voorkomen... van mijn eigen motor![]()
maar nu eerst even ontstressen
quote:
Mja, voor zover je nog over lichamen kunt spreken... zien er nu meer uit als gehaktquote:Op woensdag 16 september 2009 07:48 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Neem aan dat je de lichamen in het kanaal hebt gedumpt?
daarom, altijd eerst schieten en dan pas naar beneden lopen.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:06 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Hij eerst naar mij toe schreeuwen dat ze m'n motor willen stelen en vervolgens naar buiten toe roepen. Ben gelijk naar beneden gerend, maar eenmaal daar waren de vogels gevlogen natuurlijk (vijf hoog via de trappen)
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:21 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daarom, altijd eerst schieten en dan pas naar beneden lopen.
*Ex-Smart rijder lacht zich suf . . .*quote:Op donderdag 17 september 2009 01:27 schreef Geerd het volgende:
File parkeren etc is nou ook niet mijn sterkste kant maar dit![]()
![]()
het kan erger hoor, echt. Zeker te weten.quote:Op donderdag 17 september 2009 09:35 schreef o-o het volgende:
[..]
*Ex-Smart rijder lacht zich suf . . .*
*Belt ome agent om haar rijbewijs te laten verscheuren*quote:Op donderdag 17 september 2009 10:22 schreef bvvt het volgende:
[..]
het kan erger hoor, echt. Zeker te weten.
Heb het zelf op googlevideo gepleurt.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3752252828141798449&ei=P_GxSqVazcX4BraRxYIC&q=stupid+girl+parking#
Ik kom er aan en neem mijn pistool mee om hem uit zijn lijden te verlossen . . .quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:33 schreef stinkie het volgende:
Mijn accu lijkt echt dood te zijnarm ding
Ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:29 schreef Den_Haag het volgende:
een rondje doen kan ik voorlopig alleen in de kroeg
http://www.spitsnieuws.nl(...)tijdens_dam_tot.htmlquote:Op zondag 20 september 2009 16:55 schreef bvvt het volgende:
Zou WB als over de finisch zijn?
Lopers Dam tot Damloop stromen over finish
????quote:Op maandag 21 september 2009 16:56 schreef Geerd het volgende:
Sta je daar met je accu leeg gestart, gelukkig was paps nog thuis
![]()
Probleempje met kleine stukjes rijden 4/6 km niet goed warm net wel net niet choke etc blijkbaar![]()
Was even tanken (motor laten lopen) toen naar de bakkerquote:Op maandag 21 september 2009 17:00 schreef bvvt het volgende:
[..]
????
Say again... maar dan een beetje duidelijker....
quote:Op maandag 21 september 2009 17:12 schreef Den_Haag het volgende:
Praat eens met stinkie, die heeft ervaring met accu's
We noemen hem ook wel:quote:Op maandag 21 september 2009 17:12 schreef Den_Haag het volgende:
Wat? Is het alweer de eerste zondag van de maand geweest?quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:05 schreef bvvt het volgende:
Hey, nog geen WB die over zijn enorme prestatie is komen opscheppen
Uhmzz welke kalender gebruik jij?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:21 schreef o-o het volgende:
[..]
Wat? Is het alweer de eerste zondag van de maand geweest?
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:42 schreef o-o het volgende:
[..]
Omdat het over 'enorme prestaties' gaat . . . .
Bij mij ook niet - na 3,5 jaar geen controlesquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gister naar de IAA geweest
Invoerrechten over betaalde bedrag + verzendkostenquote:Op woensdag 23 september 2009 19:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hoop detail foto's
Kaartje van UPS in de bus, pakketje waar 31 euro voor betaald moet worden, alleen is het iets wat ik al betaald heb :S ter waarde van 55 euro, dus hoe ze aan dat bedrag komen is ook een raadsel
Was je moeder niet blij met de resultaten?quote:Op woensdag 23 september 2009 20:55 schreef Geerd het volgende:
Waar kun je de motor zoon run laten doen op zoon "bank"?
Naja leek me wel leuk, is niet zo heel prijzig als ik dat hier en daar hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 20:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Was je moeder niet blij met de resultaten?
Vaak genoeg op dagjes bij dealers-sprints- andere evenementen kan je voor 10 15 euro een uitdraai laten makenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja leek me wel leuk, is niet zo heel prijzig als ik dat hier en daar hoor
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Invoerrechten over betaalde bedrag + verzendkosten
Nope, geen biefquote:Op woensdag 23 september 2009 21:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik werk zelf bij TNT, en invoerrechten dien je te betalen aan de bezorger, alszijnde een rembourspakket. Zat er niet toevallig een brief vd douane bij met inklaringskosten?
Uhh je deed toch iets met masten?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik werk zelf bij TNT, en invoerrechten dien je te betalen aan de bezorger, alszijnde een rembourspakket. Zat er niet toevallig een brief vd douane bij met inklaringskosten?
Heb het pakkejte ook nog nietquote:Op woensdag 23 september 2009 21:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
UPS schijnt die inklaring ook zelf te kunnen doen, wat dan ook meer kost![]()
Ik zou er toch even achterheen gaan danIs toch 1.5 tanken benzine
Deedquote:Op donderdag 24 september 2009 00:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhh je deed toch iets met masten?
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
leuke discussie in het TL topik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wtf waarom weet jij van het bestaan van deze link
omg omg omg check deze excuuscomboquote:Op donderdag 24 september 2009 19:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
had gekunnen ja, maar ik had er net 1 kilometer op zitten, koude banden, en achter laat me laatste tijd vaak in de steek. Kwam van het CWZ afDusja dan ga ik niet zo hard mogelijk over het steve bikoplein
![]()
Nou, ik zat op de fiets-fiets bij steve beko plein en zag je het plein opgaan.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja, en toen linksaf zo langs de flatjes bij meijhorst tolhuisrichting Wijchen
Was jij die persoon die op de brug al helemaal links reed?
edit,
had gekunnen ja, maar ik had er net 1 kilometer op zitten, koude banden, en achter laat me laatste tijd vaak in de steek. Kwam van het CWZ afDusja dan ga ik niet zo hard mogelijk over het steve bikoplein
![]()
Trouwens voor ik ging nog een GSX600F achterveer gemonteerd, nu blijft ie op elke snelheid stukken strakker op de weg liggen, achterkant deint niet zo meerMerkbaar van 40+ tot aan 160+
![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:01 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
omg omg omg check deze excuuscombo
Het is toch echt Geerd sorryquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:06 schreef bvvt het volgende:
Geert wil graag op vakantie/weekendje weg
Doe maar voor danquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:54 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nou, ik zat op de fiets-fiets bij steve beko plein en zag je het plein opgaan.
[..]
vanaf CWZ is genoeg afstand/tijd om voldoende temperatuur in de bandjes te krijgen (voor mij in iedergeval wel)
Dus [ afbeelding ][ afbeelding ] heeft een sterk punt
Zaterdag middag?quote:
Gebruik ik icoontjes is het nog niet goed............quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:37 schreef Bunnybeater het volgende:
[..]
Hoeveel km staat er nu op dat brik van je, gaat het al richting de 100k?
en nu nog wanneer welkequote:Op vrijdag 25 september 2009 14:48 schreef bvvt het volgende:
Gebruik ik icoontjes is het nog niet goed............ [ afbeelding ]
Toevallig gisteren nog een 12V14Ah pack in ekaar gesoldeerd voor een duiklamp. Nu die motoraccu nog werkend krijgenquote:Op maandag 21 september 2009 17:12 schreef Den_Haag het volgende:
Tot aan de blauwe borden jaquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:34 schreef bvvt het volgende:
zo hey, mag je in lochem 70 binnen de bebouwde kom???????????
quote:Op zondag 27 september 2009 17:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Paar topics pagina's terug
[ afbeelding ]
Hé dat is mijn motor.quote:Op zondag 27 september 2009 10:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
kwam n vette axipic tegen
[ afbeelding ]
QFTquote:Op zondag 27 september 2009 17:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 september 2009 17:59 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We gaan voor de maandquote:Op maandag 28 september 2009 11:45 schreef bvvt het volgende:
Volgens mij is dit het langst lopende MC topic aller tijden
quote:Op maandag 28 september 2009 14:37 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)f-met-een-motor.html
sommige mensen hebben echt tijd te veelquote:
Die blijft ook mooi op 0 staanquote:Op woensdag 30 september 2009 19:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dat niet, toerenteller doet et wel
Pas drie keer gedaan, maar wijzigen is niet mogelijk.quote:De combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet correct.
Ga terug en probeer het opnieuw, of vraag een nieuw wachtwoord via de passmailer.
Winter fok.quote:
Dat ging van harte zo te zienquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:06 schreef Worldbeater het volgende:
We hebben het weer achter de rug.![]()
[ afbeelding ]
De broertjesniet gezien.
Ja hoor... WB is weer terugquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
Binnenkort in dit theater: een nieuwe 2 takt motorfiets!
Heb je echt Worldbeater boven je nummer laten zetten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:06 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
De broertjesniet gezien.
Zo te zien wel jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:13 schreef koffiekoekje het volgende:
Heb je echt Worldbeater boven je nummer laten zetten?![]()
nicequote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
Binnenkort in dit theater: een nieuwe 2 takt motorfiets!
quote:
Happerdehap.quote:
44768?quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nicedacht dat je voor een 10R ging
of is het een en en geval
16km netjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:28 schreef bvvt het volgende:
Ahhhhh, WB is back in town.
Welkom terug.
en ja, we gaan topic doorloop tijd van 1 maand net niet halen
Waarom heb je je tijd van 1:39:26 niet vermeld???
Ziet er nog fris uitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:06 schreef Worldbeater het volgende:
[ afbeelding ]
De broertjesniet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |