de oval boven de A325quote:Op donderdag 3 september 2009 20:43 schreef Cocktailprikker het volgende:even binnenkomertje plaatsen
Ik ben CP, en ik rijd op een soefzukie gs500
hij was nat vandaagquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de oval boven de A325leuk plekje ja....voor bijzondere verrichtingen
Kinderen zijn altijd engquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hij was nat vandaagtoen maar ergens weze stannah met een andere Bandit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
best eng![]()
[ afbeelding ]
C300 Dak- en wandsystemenquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hij was nat vandaagtoen maar ergens weze stannah met een andere Bandit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
best eng![]()
[ afbeelding ]
You sick bastard!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ze vonden mij liever, omdat ik hoger kwam
Ik ga wel dat rode bordeel raampje missenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:01 schreef stinkie het volgende:
Dat vermoedde ik al, de huidige. Maar even repareren dan
Rustig maar, die blijft. Je mag gewoon op bezoek blijven komenquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:53 schreef o-o het volgende:
[..]
Ik ga wel dat rode bordeel raampje missen
gisteren zijn we daar weggejaagd door die parkwacht daar, we hadden niet eens één rondje geredenquote:Op zondag 6 september 2009 17:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Was ik ook weer![]()
[ afbeelding ]
Check die ronde tijdenquote:Op zondag 6 september 2009 17:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Was ik ook weer![]()
[ afbeelding ]
Kan je beter doen dan 45min moeten staan in de treinquote:Op maandag 7 september 2009 08:25 schreef o-o het volgende:
Een goede morgen deze file rijke morgen.
Ja, met de fiets er tussendoor.
Mooi een praatje maken met Geerdquote:Op maandag 7 september 2009 09:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Kan je beter doen dan 45min moeten staan in de trein
Die zat dan zeker lekker chill eerste klasquote:Op maandag 7 september 2009 10:20 schreef ikookhier het volgende:
Morgen![]()
[..]
Mooi een praatje maken met Geerd
Nee ik lag nog in bedquote:Op maandag 7 september 2009 10:39 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Die zat dan zeker lekker chill eerste klaswant ik heb geen conducteur gezien
Je kan zelfs beter 45 min stilstaan in de file in je auto dan wat dan ook in de trein!quote:Op maandag 7 september 2009 09:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Kan je beter doen dan 45min moeten staan in de trein
Gedeeltelijk gelijkquote:Op maandag 7 september 2009 15:34 schreef o-o het volgende:
[..]
Je kan zelfs beter 45 min stilstaan in de file in je auto dan wat dan ook in de trein!![]()
Liever niet, ligt weer alles stil bij de nsquote:Nu we het toch over die spoorbananen hebben, wordt het niet weer eens tijd voor blad op de rails?
Eerst nog mooi weer deze weekquote:Op maandag 7 september 2009 15:34 schreef o-o het volgende:
[..]
Je kan zelfs beter 45 min stilstaan in de file in je auto dan wat dan ook in de trein!![]()
Nu we het toch over die spoorbananen hebben, wordt het niet weer eens tijd voor blad op de rails?
Ja dat is super, jammer dat het zaterdag weer gaat regenen . . .quote:
Tijd voorquote:Op maandag 7 september 2009 19:56 schreef o-o het volgende:
[..]
Ja dat is super, jammer dat het zaterdag weer gaat regenen . . .
quote:Op dinsdag 8 september 2009 01:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Tijd voor [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het is Geerd.... hij bedoelt herfstbokquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:13 schreef o-o het volgende:
Ah, de befaamde bosgeitenman is gespot?!
Je zal er bij geweest moeten zijn . . .
Wat andersquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Het is Geerd.... hij bedoelt herfstbok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out of my mind, back in 5 minutes . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |