Wie?quote:
Ok ik schrijf een wedstrijd uit. Post 38 mag zeggen wat de volgende TT wordt.quote:
Heul nietquote:
quote:
Hoi mede-fanquote:
SMAILIES KUNNEN HEUL NIET IN DE TTquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:12 schreef justmattie het volgende:
[..]Ook niet. Jim of Murp veranderd het morgen wel in'' Miley
''
![]()
Giel was ook naar Gielquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
SMAILIES KUNNEN HEUL NIET IN DE TT
ik ben geen fanquote:
Hoi fan van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:17 schreef Powerkiwi het volgende:
Ik ben geen fan van jou.
Ik vind je eigenlijk maar stomMaar ik ben Juicyhil. Ik ben niet stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
true dat is wel waarquote:
Ok sorry.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik ben Juicyhil. Ik ben niet stom.
Ik ben geen user, ik ben crew.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:23 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Ok sorry.
Jij was toch die user die kutmuziek luisterde
J was toch die kutuser van die kutmuziek luisterde.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben geen user, ik ben crew.
En jij hoort mij met U aan te spreken. Dank.
Doeiquote:
quote:
Ik moest wel lachen dus jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Vond je hem zo leuk? Jij spoort niet helemaal he
dan hoef je nog niet zo spottend te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:34 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
dan hoef je nog niet zo spottend te doenDoe ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ik ben echt allemejezus moe
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik ook niet
Ok sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ik ben echt allemejezus moe
![]()
Ga slapen, dan ben je morgen weer fris en fruitig
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ik ben echt allemejezus moe![]()
Leuk leukquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zusje die ik al heel lang niet had gezien kwam vandaag langs en ik had beloofd dat ik haar terug zou brengen.
Laten we dit topic dan maar snel volmaken, dan zijn we er vanaf.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:45 schreef justmattie het volgende:
Ik vind de TT nou niet echt beter
quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:45 schreef justmattie het volgende:
Ik vind de TT nou niet echt beter
Poncho.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:53 schreef justmattie het volgende:
Wat een hoerenweer, en ik ga straks naar een open lucht dancefeest
Ja doei, dan laat ik me nog liever zeiknat regenenquote:
Vandaar die PI.quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja doei, dan laat ik me nog liever zeiknat regenen
Ik geloof je.quote:
Nopequote:Op zaterdag 5 september 2009 10:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Maar de poncho wordt 'm dus niet?
Dan maar een zwembroek aan en schoenen en voor de rest niks.quote:
Nou dan moet je je maar nat laten regenen, of je neemt een paraplu mee, maar dat is ook niks.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:11 schreef justmattie het volgende:
En dat is weer te koud. Ook doe ik m'n oude schoenen mooi aan, want het is dus op het 'strand' van een recreatiegebied hier. En ik ga mn frisse witte sneakers daar niet aan verneuken
Ik zou niet weten hoe de veiligheid is daar, maar het zal me niks verbazen als er strenge controle is, en deo etc er ook niet in mag. Dus paraplu's ook niet.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou dan moet je je maar nat laten regenen, of je neemt een paraplu mee, maar dat is ook niks.
Nou dan word je maar een keer nat hè.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe de veiligheid is daar, maar het zal me niks verbazen als er strenge controle is, en deo etc er ook niet in mag. Dus paraplu's ook niet.
En mn vriendin ook en roep ik heel hardquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nou dan word je maar een keer nat hè.
Whehequote:Op zaterdag 5 september 2009 10:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
En mn vriendin ook en roep ik heel hard
BEN JE NAT VAN DE REGEN OF BLIJ MIJ TE ZIEN WHEHHE einseins11!!!1!![]()
![]()
Dijenkletser.quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
En mn vriendin ook en roep ik heel hard
BEN JE NAT VAN DE REGEN OF BLIJ MIJ TE ZIEN WHEHHE einseins11!!!1!![]()
![]()
OMG wtf BBQ bjornborg eisnszzwei11!123 En nu?quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
zomg!1412311 BBQ!122121Hertstgewei11421412
Vind ik zojuist een verdachte taspliesie der bij!3131231 zomg
Tas meegenomen voor verhoor!!1113121
SPANNEND![]()
Zaten geldkistjes in en fucking veel sleutelsquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
OMG wtf BBQ bjornborg eisnszzwei11!123 En nu?
PAUL LEEES MIJN POSTquote:
Mensen die jaloers zijn op mijn fanclubquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Doe eens niet zo uit de hoogte.
like fucking veel swa! alleen de pliesi nam het meequote:Op zaterdag 5 september 2009 10:33 schreef Paul het volgende:
[..]
HEB JE GELD GEVONDEN 1!!1!1!!111111?????????
Stoeprand pest mij, hij vind dat ik uit de hoogte doeeeeeeeeeeeeequote:
Had ze dan niet gebeld manquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
like fucking veel swa! alleen de pliesi nam het mee
Jaaaaa ik ben heeeel lieffffffquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:41 schreef SCH het volgende:
En doe je dat Paul?
Je weet dat je soms die indruk kan wekken terwijl je het nooit zo bedoelt.
Ja maar jwt. Ik ben te goed opgevoedquote:
Ja mang, maar jeweets voor zoveel doekoe moet je dat even aan de kant zetten swaquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar jwt. Ik ben te goed opgevoed
misschien zat er wel drugs in sjonnie!111112quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja mang, maar jeweets voor zoveel doekoe moet je dat even aan de kant zetten swa
Dat zie je dan toch welquote:Op zaterdag 5 september 2009 10:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
misschien zat er wel drugs in sjonnie!111112
Hoi Kiwiquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:16 schreef Powerkiwi het volgende:
*meldt zich
Hoeveel geld zat er in die tassiee?>!>>??//!/31@?$354365^563577*&*(&*$&*(&%46893075848357?
Hoiquote:
Link?quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:19 schreef Powerkiwi het volgende:
Ik had gisteravond echt hele mooie paints gemaakt in het ideeenbus topic maar er is niemand die ze ziet
En is dat misschien maar goed ook.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:19 schreef Powerkiwi het volgende:
Ik had gisteravond echt hele mooie paints gemaakt in het ideeenbus topic maar er is niemand die ze ziet
De ideeen bus!!quote:
Jij zit ook al bij Danny's speurneuzen opleidingquote:
Ik zal een een kijkje nemenquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:27 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
De ideeen bus!!
[ afbeelding ]
Dat is de ideeenbus
[ afbeelding ]
En dat is de kutuserauto
De kutuserauto gaat naar de efteling waar alle kutusers in de villa volta gaan om stiekem vergast/opgeblazen te worden en de ideeenbus is voor de mensen die een goed idee hadden, die bus gaat naar het paradijs. Ik zit achter het stuur want ik had het beste idee![]()
Als jij een goed idee post mag je ook in de ideeenbusquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij zit ook al bij Danny's speurneuzen opleiding?
[..]
Ik zal een een kijkje nemen
quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:27 schreef Powerkiwi het volgende:[ afbeelding ]
En dat is de kutuserauto
De kutuserauto gaat naar de efteling waar alle kutusers in de villa volta gaan om stiekem vergast/opgeblazen te worden en de ideeenbus is voor de mensen die een goed idee hadden, die bus gaat naar het paradijs. Ik zit achter het stuur want ik had het beste idee![]()
Ik heb al een idee, maar eerst ga ik douchen en heb ik nog tijd over ga ik paintenquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:30 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Als jij een goed idee post mag je ook in de ideeenbus
quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:33 schreef Powerkiwi het volgende:![]()
Iemand nog nominaties voor de kutusermultipla?StoeprandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:
Ok, waar wil je zitten?quote:
Nou ja, ik vind zijn posts altijd wel vermakelijk.quote:
Z'n post zijn wel goed ja.quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:38 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind zijn posts altijd wel vermakelijk.
Das bezet lamlulquote:
Haal me uit de kutuser bus!quote:Op zaterdag 5 september 2009 11:27 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
De ideeen bus!!
[ afbeelding ]
Dat is de ideeenbus
[ afbeelding ]
En dat is de kutuserauto
Wat is er aan het handje?quote:
Vingersquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje?
NEE!quote:
Ik wil niet in de multiplaquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:22 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
NEE!
Je had een kutidee dus je zit in de multipla.
Ikke verdrietigquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje?
Nou enquote:
HAAL ME ERUITquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:26 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Nou en
Stoeprand, waarom ben je verdrietig
Gewoonquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:26 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Stoeprand, waarom ben je verdrietig
quote:
Hoiquote:
Op het moment niksquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:28 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
En nu?
Waar wordt stoeprand nu ECHT blij van?
Misschien ben je wel gewoon emoquote:
Nee, die zijn gay.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:33 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Misschien ben je wel gewoon emo
Ja als ik wakker benquote:
wil je erover praten?quote:
Maar om je op te vrolijken krijg je een foto van een eend met een rood rondje eromheen. Wil je die hebben?quote:
www.google.nlquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als ik wakker ben![]()
Fuck zeg de hele straat zit zonder tv, radio, telefoon en internet. Ik snap ook niet op welke verbinding ik nu zit
Nou, vooruit.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:40 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Maar om je op te vrolijken krijg je een foto van een eend met een rood rondje eromheen. Wil je die hebben?
OMG nu ben ik bangquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:40 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
www.google.nl
Klik op het google-logo
Dat had je helemaal niet verteld!quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gisteraaf de politie gebeld omdat er een man over de snelweg fietste
En bedankt! Door jou ben ik opgepakt!quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gisteraaf de politie gebeld omdat er een man over de snelweg fietste
Heel de straat bij jou thuisquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja als ik wakker ben![]()
Fuck zeg de hele straat zit zonder tv, radio, telefoon en internet. Ik snap ook niet op welke verbinding ik nu zit
quote:
Komt omdat ik van slag was door je sigquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:44 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Dat had je helemaal niet verteld!
Dat iedereen nu bij jou thuis zit en ook op die verbinding gaat. Gok ik dat hij bedoeltquote:
Jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat iedereen nu bij jou thuis zit en ook op die verbinding gaat. Gok ik dat hij bedoelt
Dat is altijd zo, en als je ze opbelt is er geen storingquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee is een verbinding van een van de buren die dus geen internet via Ziggo hebben.
Klote zeg dat je ook niks op de site kan vinden over een storing
Ja stoer is dat he.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:59 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, en als je ze opbelt is er geen storing
quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Schrik me rot, de radio doet het opeens weer.
Inderdaad, dat is geen eendquote:
Gelukkig heb ik bij UPC nog maar 2x in 4 jaar tijd een echte storing gehad. En een week of 3 terug had ik af en toe even geen verbinding.quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja stoer is dat he.
Het ligt ook nooit aan hun maar altijd aan jezelf.
En dan krijg je zo'n greppeldel aan de telefoon die dan gaat doen alsof ze verstand van computers heeft terwijl je gewoon aan alles kan merken dat ze waarschijnlijk niet eens weet hoe ze een pc aan moet zetten. En die zegt dan: Ja dan moet u even het modem loshalen van stroom, dan 20 seconden wachten en als u die weer aanzet doet uw internet het als het goed is weer.
Jawel, kijk maar in de directe link naar het plaatje, daar staat toch echt eend!quote:
Dit is een incrowd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dit is een incrowd.Oprotten.
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie posten hier vaak dan?EUHH NEUKEN?
Soepstrand zegt: Ja, ik ben een twaalf-jarige, rokende neger.
Soepstrand zegt: IK WAS SARCASTISCH TOEN IK DAT ZEI :'( :'( :'(
Ik heb jou hier anders nog nooit gezienquote:
Bijna niemand. Het is hier veel te rustig.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:37 schreef Golden_Delicious het volgende:
[..]
Hoi
Wie posten hier vaak dan?
Heiden.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:39 schreef Golden_Delicious het volgende:
Ok ff een vraagje
Wie is tong/tong80?
Dat is een bedrijf dat op FOK! postquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:39 schreef Golden_Delicious het volgende:
Ok ff een vraagje
Wie is tong/tong80?
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is een bedrijf dat op FOK! post
quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is een bedrijf dat op FOK! post
Het is een bedrijf met 68 mensen die allemaal op FOK! posten!quote:
Tong is een heldquote:
Eigenlijk welquote:
Kloon van Graseter jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 14:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hey kloon van
Danoontje power!
Met de smaak van een bepaalde vrucht!![]()
Geloof me hij is beter dan de vorigequote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:10 schreef Powerkiwi het volgende:
Graseter belde Denise net en ze vroeg of FOK! haar miste dus...
Mis haar nu!
http://fotoboek.fok.nl/Deniseeee
Dat dusquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee, die avatar heeft ie al een tijd
Ik neuk je moederquote:
gefaalD, lamlul.quote:
Ja, door jou als kind te krijgenquote:
Laatmaarquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, door jou als kind te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
LaatmaarIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Jij weet ook hoe jouw moeder eruitziet?quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
LaatmaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]OeeehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Die zou jij ook doen hè?quote:
quote:
Uiteraardquote:
VERZAMEL AL JE VRIENDEN VOOR DEZE SC!!!quote:
Welke vrienden?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
VERZAMEL AL JE VRIENDEN VOOR DEZE SC!!!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:13 schreef Stoeprand het volgende:
piemel
Je voelde je aangesproken?quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:21 schreef Paul het volgende:
Ik moest komen
Volgend jaar de herkansingquote:
Op de meet?quote:
Nog nooit gehad. Wel dat de ondertiteling niet gelijk loopt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
zo irritant als het geluid van een programma niet gelijk loopt met het beeld
... of gewoon mist, of je de ondertiteling van het vorige programma krijgt.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:22 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Wel dat de ondertiteling niet gelijk loopt.
Jij bent namelijk één van mijn favoriete users.quote:
Dank jequote:Op zaterdag 5 september 2009 20:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij bent namelijk één van mijn favoriete users.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij was toch dronkenquote:Op zaterdag 5 september 2009 20:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
quote:
Heu? OOOOOH JA MAN!! HAHAAA NOG STEEDS BWAHAAquote:
GA JIJ NAAR DA ANDERE TOPIC?11/!quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:44 schreef -SG- het volgende:
Maar ik ga jullie alweer verlaten, want feest enzo, en daarna opstap.
GEEN MODS EN HET HELE FORUM VOOR ONS ALLEEN, HOE VET IS DAT!!quote:
JAA MAAR WE LATEN GEEN SPOREN ACHTER EN RUIMEN ALLES NETJES OP EN DAN HEBBEN ZE NIKS DOOR!! HAHA!quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:48 schreef Powerkiwi het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D:DDK:Lkj
maar morgen zijn ze terug.
Er word hier en daar alweer gemod...quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
GEEN MODS EN HET HELE FORUM VOOR ONS ALLEEN, HOE VET IS DAT!!
quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:49 schreef Dragorius het volgende:
Stel helden...als de mods weg zijn
Ook al in ONZ?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:50 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Er word hier en daar alweer gemod...
Nee, ONZ nog niet.. KLB.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ook al in ONZ?
Woeps, ik ben spontaan nuchter[ afbeelding ]
Waar?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:50 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Er word hier en daar alweer gemod...
Hoelang kunnen onze pelotons de rest van de mods nog tegenhouden?quote:
quote:
Het is een schande.quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jezus, wat loop jij achter zeg.
Je eerste zaadlozing al gehad?quote:Op zaterdag 5 september 2009 20:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jezus, wat loop jij achter zeg.
En wanneer heb jij de laatste van iemand anders meegemaakt?quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je eerste zaadlozing al gehad?
Vorige week zaterdagquote:Op zaterdag 5 september 2009 21:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En wanneer heb jij de laatste van iemand anders meegemaakt?
Dat wordt heus wel lachenquote:
Ja psst, niet op internetquote:
Die van de zwerver die zich zat af te fappen midden in de stad telt niet hè.quote:
waar dan?quote:
Dat was jij toch? Dat vond ik geen zaadlozing hoor, dat zag er alleen onwijs zielig uit. Vooral omdat er een kraampje naast stond waar je een vergrootglas kon kopen voor ¤0,50quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Die van de zwerver die zich zat af te fappen midden in de stad telt niet hè.
Duitsland, duuh.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was jij toch? Dat vond ik geen zaadlozing hoor, dat zag er alleen onwijs zielig uit. Vooral omdat er een kraampje naast stond waar je een vergrootglas kon kopen voor ¤0,50
Laag niveau.quote:Op zaterdag 5 september 2009 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was jij toch? Dat vond ik geen zaadlozing hoor, dat zag er alleen onwijs zielig uit. Vooral omdat er een kraampje naast stond waar je een vergrootglas kon kopen voor ¤0,50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |