Wie?quote:
Ok ik schrijf een wedstrijd uit. Post 38 mag zeggen wat de volgende TT wordt.quote:
Heul nietquote:
quote:
Hoi mede-fanquote:
SMAILIES KUNNEN HEUL NIET IN DE TTquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:12 schreef justmattie het volgende:
[..]Ook niet. Jim of Murp veranderd het morgen wel in'' Miley
''
![]()
Giel was ook naar Gielquote:Op zaterdag 5 september 2009 00:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
SMAILIES KUNNEN HEUL NIET IN DE TT
ik ben geen fanquote:
Hoi fan van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
Wat is daar mis mee? Dat is pas episch de oven inrollen man
quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:17 schreef Powerkiwi het volgende:
Ik ben geen fan van jou.
Ik vind je eigenlijk maar stomMaar ik ben Juicyhil. Ik ben niet stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
true dat is wel waarquote:
Ok sorry.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ik ben Juicyhil. Ik ben niet stom.
Ik ben geen user, ik ben crew.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:23 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
Ok sorry.
Jij was toch die user die kutmuziek luisterde
J was toch die kutuser van die kutmuziek luisterde.quote:Op zaterdag 5 september 2009 00:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben geen user, ik ben crew.
En jij hoort mij met U aan te spreken. Dank.
Doeiquote:
quote:
Ik moest wel lachen dus jaquote:Op zaterdag 5 september 2009 01:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Vond je hem zo leuk? Jij spoort niet helemaal he
dan hoef je nog niet zo spottend te doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:34 schreef Powerkiwi het volgende:
[..]
dan hoef je nog niet zo spottend te doenDoe ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ik ben echt allemejezus moe
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik ook niet
Ok sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ik ben echt allemejezus moe
![]()
Ga slapen, dan ben je morgen weer fris en fruitig
[img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 6 oktober 2009 21:14 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 01:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ik ben echt allemejezus moe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |