abonnement Unibet Coolblue
pi_72487706
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:31 schreef Bananenman het volgende:
Geen smoesjes maar typuuuh.
Zal straks wel doen, beetje druk op dit moment met klikken
  zondag 6 september 2009 @ 15:37:52 #202
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72487733
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:23 schreef Bananenman het volgende:
Jongens, laten we dit saaie interlandweekend even opvullen dan met mooie verhalen rondom reisjes. Aanvoerder en co. moeten er ook nog wel wat hebben lijkt me. Of anders mag jij wel weer Foca, dan ga ik ondertussen even in mijn geheugen graven en kom ik zo wel met wat op de proppen
Ik heb er nog maar vier, een redelijk matige score.

De eerste was in 2001 naar FC Kopenhagen voor de UEFA-cup. Samen met m'n vader in een bus met Ajax Travel. Op de heenweg werd de bus nog aangehouden door de politie omdat er vanalles werd meegejat uit een tankstation, en op de terugweg moesten we twee uur wachten voor we met de boot konden omdat er een peloton ME met ons meemoest. In Kopenhagen werden er door Ajaxsupporters tientallen flessen zeepsop in de grote fontein gepleurd wat de lokale bevolking maar matig kon waarderen. In het vak stond ik naast een kerel die de complete 90 minuten van de wedstrijd heeft liggen tukken. Werd ook 0-0 trouwens.

Tweede in 2006 naar Sparta Praag, weer zo'n 0-0 schijtwedstrijd. Hoogtepunt was in de Karlovy Lazne (ofzo), met allemaal compleet bezopen idioten (zowel Ajacieden als toeristen als Tsjechen als weet-ik-wat-er-allemaal-rondliep). Bijft een topstad.

HSV en Fiorentina had ik al op het forum gepleurd, komen Anderlecht en wie-weet-Timisoara nog bij. Vooral Timisoara zou natuurlijk weer briljante avonturen moeten opleveren.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72487863
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:54 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom is van der Wiel ingeschreven als player list B bij de UEFA
homegrown speler tussen de 15 en 21 jaar.
pi_72487878
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik heb er nog maar vier, een redelijk matige score.

Tweede in 2006 naar Sparta Praag, weer zo'n 0-0 schijtwedstrijd. Hoogtepunt was in de Karlovy Lazne (ofzo), met allemaal compleet bezopen idioten (zowel Ajacieden als toeristen als Tsjechen als weet-ik-wat-er-allemaal-rondliep). Bijft een topstad.
In Karlovy Lazne was ik toen ook ja. Jij ook toch Banaan?

Toptent was dat. En Darling natuurlijk. Bij die lapdance waar we met 25 Ajacieden op twee wijven zaten te geilen whehe

En zo'n busreisje met VAK410 dat alle drie de Lochemboys voor we Amsterdam uit waren al boven de wc hingen te kotsen. Volgens mij gingen we toen naar Bern.
Over Bern gesproken, dat voetballen op dat plein was echt vet. Toen kwam Johnny Jaakke ook nog even kijken. Lag er weer een bal op het dak, werd er weer een nieuwe bal bij zo'n winkeltje gejat. Jaakke die ook nog de bal wilde schieten, maar hopeloos mistte
pi_72487986
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:37 schreef Silenus het volgende:

[..]
Tweede in 2006 naar Sparta Praag, weer zo'n 0-0 schijtwedstrijd. Hoogtepunt was in de Karlovy Lazne (ofzo), met allemaal compleet bezopen idioten (zowel Ajacieden als toeristen als Tsjechen als weet-ik-wat-er-allemaal-rondliep). Bijft een topstad.
Praag 2006 heb ik ook nog wel wat mooie verhalen over. Was voor mij toch wel een van de mooiste reisjes, zo niet de mooiste. Ik had een treinreis georganiseerd en daar hadden een hoop mensen wel trek in, zodoende zijn we met een mannetje of 25 met de trein vertrokken vanaf Adam CS ergens laat in de avond. Eerst met de ICE naar Frankfurt, daarna dik 10 uur in een gammele oostbloktrein naar Praag. Inclusief sterk naar whiskey ruikende conducteur die het leuk vond om heel hard 'SURPRISEEEE' te roepen als ie de deur opengooide om de kaartjes te controleren. In ieder geval was iedereen lekker aan het zuipen en compleet naar de klote toen we aankwamen.

Gedurende de komende drie dagen zijn er nog talloze mooie dingen gebeurd, sommige die je ook echt alleen maar meemaakt als je met een groep Ajacieden op stap bent. Zo weet ik nog dat ik ergens vroeg in de ochtend samen met A. (deze jongen heeft mooi wit haar, de meeste vaste jongens hier kennen hem ongetwijfeld ) de Karlovy Lazne uitstrompelde, die dikke discotheek bij de Karelsbrug. We stonden net met onze dronken kop buiten toen twee andere gasten van 410 (we kenden ze niet echt, maar hadden ze wel eens een keer gezien ofzo) ons wenkten om bij hun in de taxi te stappen. Ze zaten in een hotel vlakbij het onze en zowel A. als ik hadden geen cent meer over na het stappen dus een gratis ritje die kant op leek ons wel oké. Toen we eenmaal in de taxi zaten en de chauffeur wegreed vroegen die twee andere gasten ons echter hoeveel geld we bij ons hadden, want zij hadden niks meer en hoopten dat wij wel even konden lappen. Dat was dus een fraaie situatie: met 4 man in een taxi richting je hotel en niemand heeft ook maar een pepernoot bij zich Toen hebben we de chauffeur ergens op een pleintje in de buurt van het hotel laten stoppen en zijn we vervolgens alle vier keihard weggesprint, A. en ik de ene kant op en die andere gasten de andere kant op. Vanuit de bosjes hebben we toen mooi kunnen zien hoe een van die gasten gepakt werd door de chauffeur, een paar beuken kreeg en vervolgens gedwongen ¤50 moest pinnen voor een taxiritje van ¤7
pi_72488064
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:01 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Tot hier dacht ik: Je probeert je wel te bewijzen hier door je zogenaamde voetbalverstand erop los te laten.
[..]

Hier is je poging tot trollen faliekant mislukt

beter ga jij je met de statistieken van de afgelopen vijf jaar bezig houden....en dan z\ie je nergens kampioenschap staan.....

zes jaar op rij geen kampioen......dat zullen weer de echte statistieken zijn
en geloof ik 100 miljoen aan spelers gekocht
  zondag 6 september 2009 @ 15:53:50 #207
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_72488153
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:50 schreef Publik_Enemy het volgende:
en geloof ik 100 miljoen aan spelers gekocht
Ja, dat klopt inderdaad
pi_72488178
En voor 350 miljoen aan spelers verkocht.
pi_72488320
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:54 schreef sjimz het volgende:
En voor 350 miljoen aan spelers verkocht.
dat klopt dus voor geen ene meter..
  zondag 6 september 2009 @ 15:59:48 #210
175985 Silaz
drie bier
pi_72488323
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:43 schreef Foca het volgende:

[..]

In Karlovy Lazne was ik toen ook ja. Jij ook toch Banaan?

Toptent was dat. En Darling natuurlijk. Bij die lapdance waar we met 25 Ajacieden op twee wijven zaten te geilen whehe

En zo'n busreisje met VAK410 dat alle drie de Lochemboys voor we Amsterdam uit waren al boven de wc hingen te kotsen. Volgens mij gingen we toen naar Bern.
Over Bern gesproken, dat voetballen op dat plein was echt vet. Toen kwam Johnny Jaakke ook nog even kijken. Lag er weer een bal op het dak, werd er weer een nieuwe bal bij zo'n winkeltje gejat. Jaakke die ook nog de bal wilde schieten, maar hopeloos mistte
Mooie verhalen allemaal Er is dacht ik ook nog een apart topic hierover dacht ik.
Lochem ligt trouwens zo'n 6 km van me vandaan, kom er elke dag langs. maar dat terzijde
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_72488340
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:59 schreef Publik_Enemy het volgende:

[..]

dat klopt dus voor geen ene meter..
100 miljoen wel dan?
  zondag 6 september 2009 @ 16:01:00 #212
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72488358
globaal genomen klopt het wel natuurlijk.
pi_72488571
quote:
Op zondag 6 september 2009 16:01 schreef Prosac het volgende:
globaal genomen klopt het wel natuurlijk.
350 miljoen binnengehaald en dan hebben ze alleen geld om afdankertjes te halen..........

de beurs cijfertjes en de jaarrekeningen spreken andere taal dat ze zoveel geld hebben binnengehaald.-edit-

[ Bericht 7% gewijzigd door sjimz op 06-09-2009 16:16:03 ]
  zondag 6 september 2009 @ 16:10:41 #214
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72488584
Zoek nou eerst maar eens uit hoeveel het echt is. Wat ik bedoelde is dat Ajax meer binnen heeft gekregen dan ze hebben uitgegeven..
  zondag 6 september 2009 @ 16:31:38 #215
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_72489026
quote:
Op zondag 6 september 2009 16:09 schreef Publik_Enemy het volgende:

[..]

350 miljoen binnengehaald en dan hebben ze alleen geld om afdankertjes te halen..........

de beurs cijfertjes en de jaarrekeningen spreken andere taal dat ze zoveel geld hebben binnengehaald.-edit-
Jij snapt het niet helemaal, Ajax heeft gewoon véél meer verkocht dan aangekocht. Het enige probleem is dat er geen CL behaald wordt, waardoor er maar weinig geld in het laadje komt. Dit moet vervolgens gecompenseerd worden door spelersverkopen, waardoor er idd geen echte kwaliteit ingekocht kan worden (samen met het feit dat de Eredivisie gewoon niet aantrekkelijk is). De enige grote aankoop die echt z'n geld niet waard is gebleken is Sulejmani, in mijn ogen. Maar ja, 16 miljoen is natuurlijk ook niet normaal

Edit: Volgensmij vond iedereen dat trouwens abnormaal toen, en schreeuwde iedereen om verdedigers, maarja.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_72489326
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:47 schreef Bananenman het volgende:

[..]


leuk die verhalen

Ben wel benieuwd naar dat gratis schoolfeest in Oslo.
pi_72489688
Kutweekend .
pi_72489709
Dat was niet zo heel boeiend hoor. Behalve dat ze daar dachten dat onze seizoenkaarten de schoolpasjes waren en we daar dus alsnog voor een redelijke prijs bier konden drinken. Verder kon dat bijna niet
pi_72489815
quote:
Op zondag 6 september 2009 16:55 schreef Foca het volgende:
Dat was niet zo heel boeiend hoor. Behalve dat ze daar dachten dat onze seizoenkaarten de schoolpasjes waren en we daar dus alsnog voor een redelijke prijs bier konden drinken. Verder kon dat bijna niet
hehe, nou toch grappig. Lijkt me idd machtig om met zo'n groepje naar het buitenland te gaan.
Ik hoop eens dit, of volgend jaar iemand zo gek te krijgen om samen eens mee te gaan.
pi_72489874
quote:
Op zondag 6 september 2009 16:55 schreef Foca het volgende:
Dat was niet zo heel boeiend hoor. Behalve dat ze daar dachten dat onze seizoenkaarten de schoolpasjes waren en we daar dus alsnog voor een redelijke prijs bier konden drinken. Verder kon dat bijna niet
Zeg nou maar gewoon dat je aan de 14 jarige hebt gezeten
pi_72489947
quote:
Op zondag 6 september 2009 16:58 schreef N.i.c.k het volgende:

[..]

hehe, nou toch grappig. Lijkt me idd machtig om met zo'n groepje naar het buitenland te gaan.
Ik hoop eens dit, of volgend jaar iemand zo gek te krijgen om samen eens mee te gaan.
Het is zeker een aanrader.

Jasza, klopt.
pi_72490424
quote:
Op zondag 6 september 2009 13:36 schreef Publik_Enemy het volgende:
Het rendement van suarez zal als deze speler opgesteld gaat worden drastisch afnemen...

ajax heeft naast suarez een kaatser nodig, dat is deze egoistische pantelic helemaal niet.
Waar baseer je dat op, als niemand ooit van hem gehoord heeft?
pi_72490784
De laatste Sparta Praag-uit in november 2006 was mijn eerste tripje. Een dag van tevoren vloog ik in en heb toen in de avond in een suffe sports bar Inter tegen Sporting Lissabon zitten kijken met uiteraard goedkope biertjes. Daarna wezen stappen. Kwam nog allemaal fans tegen van Grasshoppers en Panathinaikos die ook in Tsjechie moest aantreden de volgende dag. Ook nog een groep van 20 Bari-fans. Ff mee gelachen. Uiteindelijk in een afterparty club beland en zodoende pas om 9 uur richting m'n hostel gegaan. Ff gedouched en zonder slaap weer richting Old Town Square om door te zuipen.

Daar aangekomen moest ik op Sethje wachten en ondertussen gewoon bij een grote groep voor mij onbekende Ajacieden gaan zitten. Hadden een bierpotje van 200 kronen inleg, dus ik doe gezellig mee. Na het eerste biertje van 0,4 liter kwamen we erachter dat het 120 kronen voor dat biertje was, omgerekend 4,5 EUR ongeveer toen. Heb toen gezegd, jongens, dit is veeeel te duur en heb ze toen allemaal meegenomen naar een kroeg 1 straat verder waar het bier 30 kroon was voor een normale halve liter. Aangezien ik toen een shirt van Jaap Stam droeg met een aanvoerdersband, werd ik veelvuldig aanvoerder genoemd, en dat verklaard ook mijn nickname tegenwoordig. Tevens leerde ik (en de anderen) m'n eerste anti-Sparta lied. Sparta, Sparta, buzerantu parta = Sparta, Sparta, homo-team.

Uiteindelijk kwam Sethje ook nog aanzetten toen ik echt al helemaal naar de klote was en kennelijk zijn we in een taxi richting het stadion gestapt. De wedstrijd was saai, kut, koud, 0-0, rood voor Urby en ik stond de hele tijd met m'n lamme kop in het Tsjechisch te schelden, haha.

Daarna weer op stap gegaan tot 04:30 en toen kon ik echt niet meer. Ik liep alleen naar m'n hostel en kwam nog 3 kakkerlakken tegen die lastig begonnen te doen. Na wat duwen en trekken liep het af met een sisser. Daarna heb ik 3 dagen doodziek in het bed van m'n hostel gelegen en had ik amper de kracht om eten te halen.

Wat een tripje was dat zeg.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72490860
Sethje wat een gast is dat toch

Ik zal dat nooit vergeten naar Kopenhagen, dat hij echt de hele reis bier liep te tanken Twijfel nog steeds of hij het er toen uiteindelijk ook nog uitgegooid had
pi_72490958
Goed verhaal.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72491508
quote:
Op zondag 6 september 2009 17:30 schreef Jasza het volgende:
Sethje wat een gast is dat toch

Ik zal dat nooit vergeten naar Kopenhagen, dat hij echt de hele reis bier liep te tanken Twijfel nog steeds of hij het er toen uiteindelijk ook nog uitgegooid had
Hij besteld in een discotheek elke keer 3 bier voor zichzelf. Echt een biermachine die gast .
pi_72494504
edit dan maar

[ Bericht 96% gewijzigd door Dvm86 op 06-09-2009 19:30:20 ]
pi_72494572
We kunnen een versteegrob beter in een dvm omdopen.
pi_72494814
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:24 schreef sjimz het volgende:
We kunnen een versteegrob beter in een dvm omdopen.
Ik stop maar even met ''nieuws'' posten
pi_72502363
Heerlijk die oude verhalen altijd. Jullie mogen dat blijven posten
pi_72507895
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:17 schreef kurk_droog het volgende:
Jullie mogen dat blijven posten
Lief van je.
pi_72509378
Prachtig die verhalen, heel mooi!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 7 september 2009 @ 01:10:28 #233
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_72509447
Ik heb ook nog wel en paar leuke zal ze morgen eens erop zetten. Ook eentje die eindigde op het politiebureau in Praag.
  maandag 7 september 2009 @ 08:47:03 #234
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72511130
Blessure van Jan Vertonghen valt dus mee. Prima, thuis tegen NAC dus gewoon met het Vlaams Blok achterin.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72511154
Mooi. Toby en Jantje achterin moet 'm gaan worden. Ben benieuwd of Pantelic al gaat spelen.

Heb er iig weer zin in.
pi_72511252
1
2
3
4
5
                   Stekelenburg
vd Wiel   Alderweireld   Vertonghen   Atouba 
               de Zeeuw      Enoh
Suarez              Aissati           Sulejmani 
                    Pantelic


Dit gaat 'm worden .
pi_72511396
En toch blijf ik vertrouwen houden in Cvitanich en zou ik eigenlijk een systeem willen waarin Aissati en de Jong kunnen.
pi_72511461
quote:
Op maandag 7 september 2009 09:07 schreef Rumille het volgende:
En toch blijf ik vertrouwen houden in Cvitanich en zou ik eigenlijk een systeem willen waarin Aissati en de Jong kunnen.
Oh maar dat kan ook hoor:

1
2
3
4
5
                   Stekelenburg
              Alderweireld   Vertonghen
                     de Zeeuw 
Rommedahl      de Jong      Aissati        Sulejmani 
         Cvitanich    Suarez      Pantelic
  maandag 7 september 2009 @ 09:18:39 #239
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_72511576
Die verhalen.
pi_72511999
Straks even die verhalen teruglezen. Nu te weinig tijd.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 7 september 2009 @ 10:25:20 #241
51286 w00h00
Digital man!
pi_72512659
quote:
Op maandag 7 september 2009 08:58 schreef Otis. het volgende:

[ code verwijderd ]

Dit gaat 'm worden .
Dat verwacht ik ook.

Ik ben erg benieuwd naar het functioneren van dit systeem.
pi_72512796
quote:
Op maandag 7 september 2009 08:58 schreef Otis. het volgende:

[ code verwijderd ]

Dit gaat 'm worden .
Ik zie Rommedahl nog wel voor Sulejmani in de plaats komen. Maar dat is wat ik denk dat Jol denkt
pi_72512854
Ik denk

Stekelenburg
Vd Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Atouba/Emanuelson
Rommedahl - De Zeeuw - Enoh - Sulejmani
Suarez - Pantelic

maar zou dit perfect vinden

Stekelenburg
Vd Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Emanuelson
De Zeeuw - Enoh
Aissati/De Jong/Kerlon
Suarez - Pantelic - Sulejmani

Pantelic gaat overigens 1 miljoen verdienen. Da's toch netjes gedaan door Ajax. Sowieso kon ie bij een Duitse club én AS Roma meer verdienen.
pi_72513217
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:36 schreef Nashje het volgende:
Pantelic gaat overigens 1 miljoen verdienen. Da's toch netjes gedaan door Ajax. Sowieso kon ie bij een Duitse club én AS Roma meer verdienen.
Er is geschreven dat hij 1 miljoen netto verdient. Ik geloof dat dit neerkomt op 1,5 tot 2x bruto, dus tussen de 1,5 en 2 miljoen bruto.
pi_72513485
Eigenlijk is mijn mooiste verhaal de heenreis naar Kopenhagen (2006). Ik was met een vriend van me, en tegen de tijd dat we ergens (?) in Duitsland over moesten stappen waren we natuurlijk al zo blauw als een tientje. Op het perron echter moest en zou meneer de kaartjes hebben. Als in een film kwam er vrijwel direct een wesp naar zijn gezicht. Die lul dacht dat beest wel even weg te slaan met de kaartjes. Op dat moment kwam er een trein. We hebben alleen de stoelreserveringen later nog van de rails kunnen plukken. Verder honderden euros aan kaartjes door de plee .
Toen niet bepaald tof, maar nadat meneer nieuwe kaartjes had gekocht kon ik er wel om lachen.

Het is een beetje een treurig verhaal, maar wel een goude herinnering!
pi_72515300
Vertonghen is twee à drie weken buiten strijd. http://www.sporza.be/cm/s(...)7_verthonghen_gillet
pi_72515356
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:11 schreef awromele het volgende:
Vertonghen is twee à drie weken buiten strijd. http://www.sporza.be/cm/s(...)7_verthonghen_gillet
Vreemd, want in de telegraaf staat dat er maar een dag of 4 gerust moet worden.
  maandag 7 september 2009 @ 12:15:05 #248
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72515413
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Vreemd, want in de telegraaf staat dat er maar een dag of 4 gerust moet worden.
En daarna kijken hoe het er dan mee staat.. Voorbarige conclusie van Sporza?
pi_72515705
Ik heb pas 1 Europese wedtrijd gedaan, en allicht is neit zo spectaculair als bovengenoemde verhalen maar ik vond het toch een mooie trip.

Twas Fiorentina - Ajax.

Allereerst met de auto richting Brussel airport. Geen tom tom meegenomen en we waren ook echt hopeloos verdwaald midden in belgie op een gegeven moment. Geen bord, geen dorpsnaam, niks nakkes nada te zien waar dan ook. Uiteindelijk zijn we 5.50 de luchthaven ingereden en vlogen we om 6.30, precies op tijd. toen vond ik et al prachtig dat ik gasten zag, om half 7 sochtnedss, die de ene bier na de andere aan het wegtanken waren. Hoe krijg je et weg sochtends vroeg
Overdag in Florence weinig gedaan. Beetje stad ingelopen en wat gedronken maar dat weas et wel.

Toen de wedstrijd. Wij stonden naast iemand die ook helemaal de weg kwijt was. Toen het eenmaal 0-1 werd (nog nooit zo los gegaan om een goal trouewns, uitgerekend van degene die eigenlijk helemaal niks kan ) kwam er een gast naast ons staan die helemaal de weg kwijt was. "Eyy man laat ze affluiten gek tis 1-0 ik wil slapen man...kankerscheids laat m affluiten man ik wil weg tis toch al beslits...pff ik ben kapot ik wil weg man laat m affluiten..." en zo ging die nog zeker 30 minuten door

Voor de rest was dat echt een topavond. Kheb me ook echt verbaasd over een paar gasten rechtsvooraan die echt geen minuut van de wedstrijd gezien hebben maar alleen maar 90 miunuten lang Fiorentina Vavanculo hebben roepen.

Dag erna was ik al vrij ziek van t bier de avond ervoor en ik was al ziek van Nederland weggegaan. Wij liepen terug naar het station want we vlogen vanaf Milan en wilden nog langs San Siro. Zoals gezegd voelde ik me al vrij kut, en ik had ook niet ontbeten ofzo. Bij het station gingen we in een bakkerijtje eindelijk wat te eten en drinken halen, maar et was al te laat Opeens ging ik, voor de allereerste x in mn leven, opeens out. Voor maar 10 seconden ofzo, maar toch. Toen ik weer bijkwam kreeg ik wat te eten en drinken van het personeel van het bakkertje en voelde ik me weer topfit. Echter, de italiaanse 112 was al gebeld. Voor ik et wist stonden er opeens 3 ambulance broeders om me heen en die stonden er echt op dat ik meeging. Ik voelde me al weer kiplekker maar het maakte niet meer uit; mn bloeddruk was te laag ofzo dus ik móest mee. Nja ok prima. Ik in die ambulance, die gozer scheurend door de straten van Florence. Ik werd met flink tempo dat ziekenhuis in gereden en nadat ze 10x mn bloeddruk hadden gemeten en me een uur naast een (half) dode gozer hadden neergelegd kwam 1 van de artsen maar ns informeren wat er eigenlijk aan de hand was. Dusw ik leg et uit, zegt die gozer : nja dan kan je net zo goed weg gaan nu, wat doe je hier nog?!?! Dus wij dat ziekenhuis weer uit en toen moesten we nog een snelle taxi hebben om de trein + vliegtuig te halen. Uiteindelijk alles gehaald.
Dat ziekenhuis was trouwens echt al een kleine 200 jaar oud. Het stof kwam ook continu van de plafonds naar beneden. Mocht je echt half dood dat ziekenhuis in worden gereden...vergeet het dan maar
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_72515816
Vertonghen denkt toch twee tot drie weken niet te spelen. Zie Sporza.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')