Hij besteld in een discotheek elke keer 3 bier voor zichzelf. Echt een biermachine die gastquote:Op zondag 6 september 2009 17:30 schreef Jasza het volgende:
Sethje wat een gast is dat toch
Ik zal dat nooit vergeten naar Kopenhagen, dat hij echt de hele reis bier liep te tankenTwijfel nog steeds of hij het er toen uiteindelijk ook nog uitgegooid had
![]()
Ik stop maar even met ''nieuws'' postenquote:Op zondag 6 september 2009 19:24 schreef sjimz het volgende:
We kunnen een versteegrob beter in een dvm omdopen.
| 1 2 3 4 5 | vd Wiel Alderweireld Vertonghen Atouba de Zeeuw Enoh Suarez Aissati Sulejmani Pantelic |
Oh maar dat kan ook hoor:quote:Op maandag 7 september 2009 09:07 schreef Rumille het volgende:
En toch blijf ik vertrouwen houden in Cvitanich en zou ik eigenlijk een systeem willen waarin Aissati en de Jong kunnen.
| 1 2 3 4 5 | Alderweireld Vertonghen de Zeeuw Rommedahl de Jong Aissati Sulejmani Cvitanich Suarez Pantelic |
Dat verwacht ik ook.quote:Op maandag 7 september 2009 08:58 schreef Otis. het volgende:
[ code verwijderd ]
Dit gaat 'm worden.
Ik zie Rommedahl nog wel voor Sulejmani in de plaats komen. Maar dat is wat ik denk dat Jol denktquote:Op maandag 7 september 2009 08:58 schreef Otis. het volgende:
[ code verwijderd ]
Dit gaat 'm worden.
Er is geschreven dat hij 1 miljoen netto verdient. Ik geloof dat dit neerkomt op 1,5 tot 2x bruto, dus tussen de 1,5 en 2 miljoen bruto.quote:Op maandag 7 september 2009 10:36 schreef Nashje het volgende:
Pantelic gaat overigens 1 miljoen verdienen. Da's toch netjes gedaan door Ajax. Sowieso kon ie bij een Duitse club én AS Roma meer verdienen.
Vreemd, want in de telegraaf staat dat er maar een dag of 4 gerust moet worden.quote:Op maandag 7 september 2009 12:11 schreef awromele het volgende:
Vertonghen is twee à drie weken buiten strijd. http://www.sporza.be/cm/s(...)7_verthonghen_gillet
En daarna kijken hoe het er dan mee staat.. Voorbarige conclusie van Sporza?quote:Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vreemd, want in de telegraaf staat dat er maar een dag of 4 gerust moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |