Precies. Die laatste drie houden en hielden oprecht van Ajax. Zlatan is een fantastische voetballer, maar buiten het veld natuurlijk een arrogant ettertje (op zich niks mis mee als je goed kan voetballen) en bij hem zag je het doel voor ogen: "Ajax is een opstapje, ik wil naar Inter/Barcelona/topclub"quote:Op maandag 7 september 2009 16:01 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Zlatan was en is een geweldige speler, heeft mooie dingen gedaan voor de club. Maar ik vind hem geen echte Ajacied. Het is in ieder geval niet dat ik met weemoed aan hem terug denk zoals ik dat weleens met andere nog actieve spelers als Heitinga, Litmanen en Chivu heb.
Is dit als stoer bedoeld of wat? Dit is een heel andere generatie. Kom op zeg.quote:Op maandag 7 september 2009 16:41 schreef N.i.c.k het volgende:
maar de meeste hier kunnen dus pas uit de laatste 3 jaar verhaaltjes putten. Niemand er in de CL al bij geweest ?
gast ik vraag alleen ietsquote:Op maandag 7 september 2009 16:51 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is dit als stoer bedoeld of wat? Dit is een heel andere generatie. Kom op zeg.
Hier was ik bijquote:Op maandag 7 september 2009 16:41 schreef N.i.c.k het volgende:
maar de meeste hier kunnen dus pas uit de laatste 3 jaar verhaaltjes putten. Niemand er in de CL al bij geweest ?
Jeetje.quote:Op maandag 7 september 2009 16:57 schreef Godspeed. het volgende:
De AH bij mij om de hoek is bespoten met Vak 410 graffiti.
Thuiswedstrijden wel!quote:Op maandag 7 september 2009 16:41 schreef N.i.c.k het volgende:
Nou, je kwam aanzetten met 'dus' alsof je heel stoer wilde doen dat iedereen die geen verhalen uit de CL-tijd halverwege jaren negentig heeft geen echte Ajacied zou zijn. Maar blijkbaar is dat niet zo, dus niks aan de hand.quote:Op maandag 7 september 2009 16:56 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
gast ik vraag alleen ietsIets dwars?
En dat is geen hele andere generatie. Ik praat over 2003.
Kan het niet laten (quote:Op maandag 7 september 2009 16:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik herinner me de 2-2 tegen Bayern München, waarbij een 'lullo' van een jaar of 40 de godganse wedstrijd zat te zeiken op Mitea. Het stond 1-2, alles was kut en op het eind gaf hij zelfs Mitea de schuld dat het buiten donker was. Wie scoorde er: Nicolae Mitea. Hij had nog net tijd om zijn beide handen van schaamte voor z'n ogen te doen voordat een mannetje of vijf (onbekenden voor hem) van pure vreugde en hilariteit boven op die gast doken.![]()
Verrek, je hebt gelijk. Sta ik mooi even voor lul met mijn gezeur altijd wanneer iemand een voetbalfeitje fout heeft.quote:Op maandag 7 september 2009 17:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kan het niet laten () : Mitea scoorde de 2-1, Ballack maakte uiteindelijk 2-2.
Dan stond je denk ik vlakbij ons, aangezien wij dat liedje bedacht hebbenquote:Op maandag 7 september 2009 13:34 schreef kalinho het volgende:
HAha kennedy inderdaadVoor ons stond zon gast die begon vanaf minuut 1 al heel voorzichtig: Oh bakirciogluuuuu you are the love of my life...etc te zingen maar er deden er steeds slechts 3-4 mee. En na die goal stond opeens heel dat vak met die gozer mee te zingen
Nee, mijn eerste Europese uitwedstrijd was Milaan uit in de kwartfinale. Verder in de CL nog Milan-uit waar vd Vaart vlak voor tijd een grote kans mistte, Brugge-uit, Munchen-uit en Juventus-uit, FC Thun-uit, Arsenal-uit en Internazionale-uit.quote:Op maandag 7 september 2009 16:41 schreef N.i.c.k het volgende:
+1quote:Op maandag 7 september 2009 17:25 schreef Foca het volgende:
[..]
Nee, mijn eerste Europese uitwedstrijd was Milaan uit in de kwartfinale. Verder in de CL nog Milan-uit waar vd Vaart vlak voor tijd een grote kans mistte, Brugge-uit, Munchen-uit en Juventus-uit, FC Thun-uit, Arsenal-uit en Internazionale-uit.
Ben ik nu een ekte ekte?
Gast, de ekte ekte gaan gewoon naar Hapoel Tel Aviv-uit, of Omonia Nicosia-uit, die nemen als het moet de treincombi naar FC Vladivostok!quote:Op maandag 7 september 2009 17:25 schreef Foca het volgende:
[..]
Nee, mijn eerste Europese uitwedstrijd was Milaan uit in de kwartfinale. Verder in de CL nog Milan-uit waar vd Vaart vlak voor tijd een grote kans mistte, Brugge-uit, Munchen-uit en Juventus-uit, FC Thun-uit, Arsenal-uit en Internazionale-uit.
Ben ik nu een ekte ekte?
Die twee gasten van AZ toen naar Samara.quote:Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gast, de ekte ekte gaan gewoon naar Hapoel Tel Aviv-uit, of Omonia Nicosia-uit, die nemen als het moet de treincombi naar FC Vladivostok!
Die ouwe vlaggenpikkers?quote:En zo'n busreisje met VAK410 dat alle drie de Lochemboys voor we Amsterdam uit waren al boven de wc hingen te kotsen.
Geld is vaak nog het grootste probleem ja. Maar doordat ik nationaal-uit bijna niet meer ga, hou ik toch altijd weer wat geld over om Europees te gaan. En af en toe een keer een zaterdagje thuisblijven, helpt ook nog wel eens. Prioriteiten stellenquote:Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gast, de ekte ekte gaan gewoon naar Hapoel Tel Aviv-uit, of Omonia Nicosia-uit, die nemen als het moet de treincombi naar FC Vladivostok!
Soms denk ik dat ik maar gewoon de staatsloterij moet winnen, dan ga ik ook al die wedstrijden.
jawel , maar niet bij uitwedstrijden zoals de echte diehards hier, dus geen smeuïge verhalenquote:Op maandag 7 september 2009 16:41 schreef N.i.c.k het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |