abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 september 2009 @ 12:31:58 #251
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_72515833
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:31 schreef kevin6188 het volgende:
Vertonghen denkt toch twee tot drie weken niet te spelen. Zie Sporza.
verdedigers zat! .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 7 september 2009 @ 12:47:19 #252
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72516147
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:26 schreef kalinho het volgende:
Voor de rest was dat echt een topavond. Kheb me ook echt verbaasd over een paar gasten rechtsvooraan die echt geen minuut van de wedstrijd gezien hebben maar alleen maar 90 miunuten lang Fiorentina Vavanculo hebben roepen.
Ik stond toen achter drie gasten van een jaar of 50 die één minuut voor de wedstrijd bezopen en druk pratend binnenkwamen en het 65 minuten constant hadden over hun belevenissen in cafe Leipe Leo en hun mening over hun familie, hun thuisgebleven maten en alles wat ook maar NIETS met de wedstrijd te maken had. Twee ervan hadden nog geen moment met hun gezicht naar het vel gestaan totdat 'het goalmoment' eraan kwam en het hele vak dus stuiterend met hun handen in het haar stond te piepen van 'schiet nou, schiet 'm er nou innnn'...Kennedy peunt die bal in het doel en die gasten vliegen op elkaar af, pleuren als één blok een paar rijen naar beneden en na een minuut (toen ik weer enigszins tot bedaren was gekomen) zag ik die drie gasten nog steeds op elkaar liggen en 'JAAHAHAHAAA' in elkaars gezicht schreeuwen. Waarbij de broek bij de bovenste gast inmiddels zo ver naar beneden hing dat zijn harige bilnaad zowat volledig openlag.

Anyway, schitterend om te lezen die verhalen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72516608
.
pi_72517285
HAha kennedy inderdaad Voor ons stond zon gast die begon vanaf minuut 1 al heel voorzichtig: Oh bakirciogluuuuu you are the love of my life...etc te zingen maar er deden er steeds slechts 3-4 mee. En na die goal stond opeens heel dat vak met die gozer mee te zingen
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_72519265
Mooie verhalen. Altijd fijne tripjes die Europese uitwedstrijden. Ik koester ook een paar mooie momenten. Misschien schrijf ik ze nog wel eens op. Beetje druk nu.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72519540
Kaarten voor de uefa cup wedstrijden ook binnen.. Vak 428
Scheelt wel een bak geld zeg zo'n PP, ipv het los kopen
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 7 september 2009 @ 15:17:19 #257
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72519783
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:08 schreef Silaz het volgende:
Kaarten voor de uefa cup wedstrijden ook binnen.. Vak 428
Scheelt wel een bak geld zeg zo'n PP, ipv het los kopen
Het is duurder om alleen naar Zagreb en Anderlecht te gaan dan om naar alle drie te gaan door een PP te kopen. Goed van Ajax om het zo te doen, óf je komt naar alle wedstrijden óf je betaalt maar gewoon lekker veel, mwhehehe. Ipv dat 'Oh Timisoara is een kutclub daar hoef ik niet heen', het gaat om Ajax en niet om de tegenstander.

Ik heb m'n tripje Timisoara zo ultrabillig gekregen dat ik en m'n maten alleen de woensdag vrij hoeven nemen en donderdag om 10u zijn we weer thuis/werk/studie. 95 Euro, inclusief vliegticket, autohuur, benzine, hostel en wedstrijdkaartje. Als ze dit gaan weigeren of niet kunnen geef ik het op!
  maandag 7 september 2009 @ 15:22:34 #258
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72519961
Overigens, ik verzin dit niet, dit artikel op Ajax.nl
quote:
Supporter: Yoeri van der Bijl
Leeftijd: 18 jaar
Seizoenkaarthouder?,,Nee, maar ik wil er wel een!’’

Mooiste Ajax-moment:
,,Dat moet toch het puntertje van Patrick Kluivert zijn in de Champions Leaguefinale van 1995. Er zat zoveel emotie in dat moment, dat was gewoon magistraal. Elke keer als ik het weer terugzie krijg ik kippenvel en tranen in mijn ogen.’’

Mooiste Ajax-doelpunt:
,,Ik zou eigenlijk het puntertje van Kluivert noemen, maar die was mooi op een andere manier. Als je het hebt over echte mooie doelpunten, denk je gelijk aan de solo van Zlatan Ibrahimovic tegen NAC Breda. Dat getuigde van grote klasse.’’
Wat al was gezegd laatst, weer één die zich gaat verantwoorden, iemand die '95 het mooiste vond (hij was toen 4 jaar oud ) en iemand die wéér de goal van Zlatan mooi vond. Gaaperdegaap. Doe mij maar de verhaaltjes in dit topic.
  maandag 7 september 2009 @ 15:25:45 #259
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72520051
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:22 schreef Silenus het volgende:
[..]

Wat al was gezegd laatst, weer één die zich gaat verantwoorden, iemand die '95 het mooiste vond (hij was toen 4 jaar oud ) en iemand die wéér de goal van Zlatan mooi vond. Gaaperdegaap. Doe mij maar de verhaaltjes in dit topic.
Ik las het ook en moest meteen aan jou denken. Wanneer gaan ze jou eens interviewen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  maandag 7 september 2009 @ 15:28:27 #260
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72520130
Silenus zou de punter van Kluivert in elk geval wat interessanter uiteen zetten.
pi_72520320
Dat sowieso. Ik snap ook niet helemaal waarom ze er bij blijven zetten of iemand een seizoenskaart heeft of niet.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_72520407
Interessant artikel over Zé Eduardo en vooral de manier waarop hij los geweekt is.
quote:

Zeze Perrella clarifies the controversial sale of the couple driving Zé Eduardo

President heavenly negotiated the player's economic rights for 500 thousand euros and accuses the agent of the athlete to force you to not renew with Cruise
Zeze Perrella is outraged by the actions of entrepreneurs on the kids

The sale of the economic steering Zé Eduardo, 18, will still give the talk the sides of the Toca da Raposa. On Tuesday, Zeze Perrella, president of Cruzeiro, tried to explain the negotiation of the player with the agent that promotes the interests of the athlete, for 500 thousand euros. The leader accuses the entrepreneur to give money to the boy so he would not renew the contract with the club and mining, as well, take it at no cost to the exterior.

- This boy was playing in the pros, Adilson liked him and we took it out of the team up because we were serving as a gateway for entrepreneurs. Since last year, Cruise tries to renew the contract of the boy and he stumbles. His father received $ 400 thousand of the entrepreneur and bought proxy. The guy for today to be Attorney - accused the heavenly representative, told the club's website.

Then aged 16, Zé Eduardo was released from the team of the Cruzeiro in 2008, by coach Adilson Batista. It was emphasized, was champion of the South American U-20 Venezuela, in early 2009, and became known internationally.

The contract would end the athlete during the international transfer window that closed on Monday and, therefore, the cruise was trying to renew the commitment of Zé Eduardo since 2008. But he found much resistance to an agreement.

Praised by Adilson Batista, [Zé Eduardo was seen on the cruise as a promising player.

The cruise ran great risk of losing the wheel without compensation, but managed to extend the contract until November Zé Eduardo, as the law allows you to do so, taking into account the time that the athlete has served the Brazilian team. The move eased only a little damage, but did not prevent the loss of the wheel.

- When we get to extend closed the window. But either way we lose that player. We take now 500 thousand euros that entrepreneur, the same that led the Kerlon in very similar circumstances - said the leader.

Zeze Perrella believes that the clubs have no way to defend the action of agents due to the legislation on contracts of athletes. The ruling calls for the revised maximum period of three years of commitment to players 16 years of age.

- The player can only deal with the first 16 years and this contract may only be three years. The second may be five. The boy makes a contract with 16 to 19 years and it is no longer yours. When the boy is 17 years and a half, the entrepreneur begins to give money to the boy not to renew and steal the player after - detailed.

From this comes also the fragmentation of promising young people in various "owners". The requirement of the economic rights of the athletes is another weapon of entrepreneurs. Given this, we can only clubs to have the gratitude of the athletes not to be cheated.

- The entrepreneur comes and says that if we do not give 30% of the rights of the child, not renewed. That is what is happening. The Cruise has lost little player so because the shirt still respect the institution. But if the legislation does not change, we will be in the hands of the entrepreneur. Unfortunately we are at the mercy of that class, and most are crooks - he said.

Zeze Perrella said that 500 thousand euros was the maximum amount that could be achieved under the circumstances of the business. He added that he would be willing to pay such amount to maintain Zé Eduardo at Toca da Raposa, but he already had "made his head. The leader will take the club out of 13 names of employers who harass young athletes.

People who do not have any commitment with Brazil come here and take players. I will make a short list with one of those there to denounce the Club 13, because it's getting complicated. The club no longer has the management of players, have the accounts - concluded.
http://www.espbr.com/noti(...)m-volante-ze-eduardo

Nice guys finish last.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dvm86 op 07-09-2009 15:44:55 ]
  maandag 7 september 2009 @ 15:56:29 #263
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_72520867
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:22 schreef Silenus het volgende:
[..]

Wat ik een mooi Ajax-moment vond? Nederland - Zweden EK 2004...

De strafschoppenreeks met broekie Heitinga die 'm er daar even in schiet. Mán wat was ik toen trots dat dat jochie uit onze jeugdopleiding kwam.
pi_72520907
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:56 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

De strafschoppenreeks met broekie Heitinga die 'm er daar even in schiet. Mán wat was ik toen trots dat dat jochie uit onze jeugdopleiding kwam.
Schoot Zlatan de bal toen niet over?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  maandag 7 september 2009 @ 15:59:49 #265
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72520960
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:57 schreef Silaz het volgende:

[..]

Robben schoot de winnende binnen.
  maandag 7 september 2009 @ 16:01:42 #266
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_72521015
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:57 schreef Silaz het volgende:

[..]

Zlatan was en is een geweldige speler, heeft mooie dingen gedaan voor de club. Maar ik vind hem geen echte Ajacied. Het is in ieder geval niet dat ik met weemoed aan hem terug denk zoals ik dat weleens met andere nog actieve spelers als Heitinga, Litmanen en Chivu heb.
pi_72521098
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:59 schreef Prosac het volgende:

[..]

Robben schoot de winnende binnen.
Dat is redelijk offtopic, Prosac.
  maandag 7 september 2009 @ 16:06:08 #268
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72521141
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:04 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat is redelijk offtopic, Prosac.
Sorry mod Nashje.
pi_72521232
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:06 schreef Prosac het volgende:

[..]

Sorry mod Nashje.
Excuses aanvaard. Je bent wel echt de bewaker van het Ajax-topic geworden he?
  maandag 7 september 2009 @ 16:10:36 #270
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72521270
Dit topic heeft nou eenmaal die extra zorg, aandacht en liefde nodig.

Oké, wederom totaal offtopic. Zwak moment, doe maar weer over clubcard houders en mooie UEFAcup verhalen.
pi_72521336
Ik ben bang dat mijn postbode niet voor Ajax is.
Ik heb nu al 3 maal het formulier ingevuld en opgestuurd voor de club card maar helaas nog niets ontvangen.
Is er misschien nog een andere manier om er aan te komen?
  maandag 7 september 2009 @ 16:13:56 #272
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72521367
Even bellen met de klantenservice van Ajax?
pi_72521557
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:56 schreef KirkLazarus het volgende:

Owjah toen schopte Zlatan vd Vaart voor z'n flikker
  maandag 7 september 2009 @ 16:22:52 #274
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_72521609
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:20 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Owjah toen schopte Zlatan vd Vaart voor z'n flikker
Nee, dat was in een interland na het EK
Jawel, je keek.
pi_72522191
maar de meeste hier kunnen dus pas uit de laatste 3 jaar verhaaltjes putten. Niemand er in de CL al bij geweest ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')