Rugmassage nodig, Karina?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:11 schreef Karina het volgende:
Ik moet echt eens een ander laptoptafeltje kopen, deze die ik nu heb ik te laag en te klein. Ik krijg pijn in mijn rug.
pak ik de juupquote:
Dat was toch altijd al de regel dacht ik?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Wat is dat nou voor OP?
Ik zal mijn topic even laten dichtgooien, was te laat
Kunnen we niet gewoon hier en nu afspreken dat de laatste poster een nieuwe opent gewoon?
Ptwish gaat niet vechten hoor, die gaat dit even stijlvol rechtzetten.
Want zo is ze
Ja maar vorige keer waren er mensen die zeiden 'ik ben te lui om het te doen', dus deden ze het nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was toch altijd al de regel dacht ik?
Maar ik wil de OP openenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Wat is dat nou voor OP?
Kunnen we niet gewoon hier en nu afspreken dat de laatste poster een nieuwe opent gewoon?
Want zo is ze
Door m'n haast tikte ik deel 7 ipv 8quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Ja zie, nou heeft Mooiiiiiiii er zelf ook eentje geopend.
Regel vanaf nu: de laatste poster opent een nieuwe.
Deal?
Doe het dan goed! En je was niet de laatstequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:19 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Maar ik wil de OP openen:p
dealquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
Ja zie, nou heeft Mooiiiiiiii er zelf ook eentje geopend.
Regel vanaf nu: de laatste poster opent een nieuwe.
Deal?
Ik kan nooit zo snel zijn, ik type niet zo snel op mijn laptop.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar vorige keer waren er mensen die zeiden 'ik ben te lui om het te doen', dus deden ze het niet
idd, zo is ze ook weerquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
Wat is dat nou voor OP?
Want zo is ze
Dan moet je een fatsoenlijke openingpost makenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:19 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
niet huilen schatquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:19 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
T spijt mequote:
ik vergeef jequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:23 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
T spijt me
Vergeef me
Anders kan ik het niet zeggen
Ja in de Nederlandse versie van Hair.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:32 schreef Karina het volgende:
Heeft Dewi in een musical gezongen dan?
he?maar dewi had toch helemaal niet zo'n warme stem?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
Dewi ja!![]()
Heeft die in een musical gezongen dan?
En dan weten we meteen waarom ze haar broer niet steunde in beeld
Ze is echt héél goed geworden, zag ik laatst al eens ergens anders.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:32 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
he?maar dewi had toch helemaal niet zo'n warme stem?
Te zien ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:33 schreef blue_star het volgende:
Ik ga ook voor Dewi, was goed te horen.
Jawel, toch wel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:34 schreef StefanKollaart het volgende:
Dewi heeft niet in een musical gespeeld
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:34 schreef StefanKollaart het volgende:
volgens mij in zo'n efteling musical...toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:34 schreef StefanKollaart het volgende:
en die enge Joel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, toch wel.
Ik was Hair vergeten. Zat July daar ook niet in?
Ik vind Joel leukquote:
ze draagt hier dezelfde laarsjes als de Mystery Popstar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:38 schreef TrailerTrash het volgende:
http://www.dewimusic.com/index1.php
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:38 schreef TrailerTrash het volgende:
quote:Dewi die wij kennen als fleurige puber uit de populaire talentenjacht Idols heeft afscheid genomen van de opgelegde stempel uit de muziekindustrie.
Ik heb even via de player naar een voorproefje van haar cd geluisterd, maar damn, wat klinkt dat lekker! Heerlijke cd lijkt me!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:38 schreef TrailerTrash het volgende:
Snap ik ha ha maar vond het zo gezellig en zoek iedereenquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is al een tijdje afgelopen hoor mop!
aan het bijkomen van sommige zang "talenten"quote:
Tot volgende weekquote:Op vrijdag 4 september 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is al een tijdje afgelopen hoor mop!
Ik kom ook uit helmond:D:Dquote:
De website is daar ontzettend vaag over, nergens staat ook maar iets vermeld over welke ronde er is en hoe lang die duurt.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Komen er vrijdag weer audities? Ik dacht van niet, maar zag net de promo en toen zag ik weer allemaal stukjes van audities die ik nog niet eerder gezien heb..
Dat doen ze bijna allemaal, gek is dat.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:34 schreef MissJ het volgende:
omg weer zo'n dombo met "het liedje Ruth Jacott van Hartslag"![]()
![]()
en ze kan absoluut niet zingen
dat was mij ook al opgevallenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat doen ze bijna allemaal, gek is dat.
zal het aan mij liggenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik vind hem wel schattig eigenlijk. Helemaal geen Luigiano! Hij heeft helemaal geen kapsones vind ik.
Buurmannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:44 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Buurmannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ronaldoquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:54 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. ik ben er ook weer bij..
ronnie ronaldo
Leuke website ... als je in het kamp woont.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:56 schreef Psychonikeo het volgende:
oh en comic sans FTW
http://www.ronnieronaldo.nl/
inderdaadquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuke website ... als je in het kamp woont.
ik ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:02 schreef sticky-wicked het volgende:
Ik moet trouwens bekennen dat ik het vaak met Henk Jan eens ben.
Karinaquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat je alleen solo kon komen zingen?
hij zong niet slechtquote:
meer dan kansloosquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:40 schreef Karina het volgende:
In die compilaties zitten echt de meest kansloze figuren.
Idd stelletjes paupersquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:40 schreef Karina het volgende:
In die compilaties zitten echt de meest kansloze figuren.
Yep, die flipt. ik lurk mee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef Psychonikeo het volgende:
is dit die gozer die zo kwaad wordt?
had ergens al een filmpje gezien geloof ik
quote:
Jij keek vast en zeker DGK.quote:
Dat was natuurlijk wel enigzins te verwachtenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:43 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat hij zo goed tegen kritiek kon, niet dus.
sorryquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij keek vast en zeker DGK.
-edit- Ja dus.
Marokkaan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:46 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk wel enigzins te verwachten. Altijd met dat soort kansloze kutmarokkanen.
das ook wel weer waarquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's 1 woord waarmee je alles raakt. Perfect dus.
geen idee, de helft was toch al niet te begrijpenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:49 schreef sticky-wicked het volgende:
Wat zegt die Brian nu in dat filmpje, alle shit schuimen?
het enige goede wat talpa brachtquote:
Je shit schuilen dus. Die idioot was soms echt niet te verstaan, swa.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:49 schreef sticky-wicked het volgende:
Wat zegt die Brian nu in dat filmpje, alle shit schuimen?
was reclame, dan kan datquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je shit schuilen dus. Die idioot was soms echt niet te verstaan.
Diit wel erg off topic.
Het is toch een gangstah hè. Dit is stoerquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:54 schreef Psychonikeo het volgende:
ze zijn nog lief voor m.. en dan toch zo uit zijn plaat gaan?
Ja mooi he.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:56 schreef Psychonikeo het volgende:
oh ja.. ik hoorde stiekem ook weet het "fucking racisme" tussendoor..
helaas voor de meeste van dat soort mensen argument nummer 1quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja mooi he.
Want er zijn ook echt alleen maar kaaskoppen door
overigens wel dezelfde zang-kwaliteiten als een zeekoe. Daar moet ik het dan wel mee eens zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
belediging voor de zeekoeien!
Nou echt, dat zeg ik niet snel, maar deze is echt viezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |