Kleding en kadootjes voor de kinderen.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:41 schreef PC1984 het volgende:
Waar pint ze dat nou voor?? Ik pin ook voor de boodschappen....
ik geef iig mijn fouten toe, ipv te zeggen het overkomt mequote:
En anderen uit de omgeving zien dit ook, zien die kinderen, vertellen dat weer tegen hun kinderen, en hop! Weer 2 kinderen die op school gepest worden.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
zo triest zijn sommigen, vorige week DDD nog
En luister je weet toch van te voren dat ze van dat programma komen, dan zorg je toch voor opvang van je kinderen i.p.v ze zo falikant naast je op de bank te plaatsen en over zaken et praten waar ze geen biet mee te maken hebben.
Het feit dat ze zo;n stomme ouders hebben is al sneu genoeg
Hmmz.. True..quote:Op donderdag 10 september 2009 20:45 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
zo triest zijn sommigen, vorige week DDD nog
En luister je weet toch van te voren dat ze van dat programma komen, dan zorg je toch voor opvang van je kinderen i.p.v ze zo falikant naast je op de bank te plaatsen en over zaken et praten waar ze geen biet mee te maken hebben.
Het feit dat ze zo;n stomme ouders hebben is al sneu genoeg
2750.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:50 schreef kissaa het volgende:
Ik heb niet meegekregen wat de nettomaandinkomsten zijn. Iemand wel?
Dat staat leuk op je cvquote:Op donderdag 10 september 2009 20:54 schreef MobileSuit het volgende:
WAT??? 13 banen gehad? ene helft weggestuurd, andere helft: "Ik heb geen zin... DOEI!"
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:57 schreef Cahir het volgende:
Ze houd het baantje toch? ze vraagt toch of ze een tweede baan wilt?
Ze jankt. John Williamsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |