Ze mogen 't ook wel op uitzendinggemist zetten voor mij, zouden ze dat niet kunnen regelen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of anders gewoon een video van 2 uur.
Schijnt erg leuk te zijnquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:38 schreef Broekie het volgende:
Ik wil ook discobowlen!
Ja!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
EkstraWeekend *de sterren* tegen FOK! *de gewone mensch* - discobowlen![]()
254 mijn highscore , maar dat is niet helemaal eerlijk 2 jaar competitie en wedstrijden gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik wil ook bowlen! Kijken of ik mn persoonlijk record van 176 kan verbreken.
Met die pallets drank die ze bij EW altijd hebben moet dat lukken.
Moet kunnenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
Nieuwegein heeft super bowlingbaan en er naast zit heerlijke eettentquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:41 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja!nu nog een locatie, liefst een beetje centraal
Laatste keer bowlen: 3 jaar geleden. Score: werkelijk geen idee. Was met de klas. Wat hebben we gelachenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
254 mijn highscore , maar dat is niet helemaal eerlijk 2 jaar competitie en wedstrijden gedaan
Doorgaans kan ik er geen bal van, maar ik heb wel het record van mn broertje verbroken, die doorgaans zo'n 40 punten per potje hoger gooit dan ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
254 mijn highscore , maar dat is niet helemaal eerlijk 2 jaar competitie en wedstrijden gedaan
MaW, jij gaat alvast reserveren?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nieuwegein heeft super bowlingbaan en er naast zit heerlijke eettent
Dat zie ik wel eens op Eurosport wedstrijdbowlenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
Discobowlen!!! neem ik mn zusje mee...die doet aan wedstrijdbowlen![]()
![]()
bij bowlen moet je echt je dag hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Doorgaans kan ik er geen bal van, maar ik heb wel het record van mn broertje verbroken, die doorgaans zo'n 40 punten per potje hoger gooit dan ik.
Roep maar wanneerquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
MaW, jij gaat alvast reserveren?
Volgens mij zit je in het verkeerde topic.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:42 schreef borisz het volgende:
Penalty Zwolle, wilt vd Haar een panenka doen, lobt die hem over de goal![]()
![]()
![]()
![]()
Hehequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic.
Ja en nee, maar dit was zo hilarisch dat het gedeeld moest wordenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic.
Met Wii Bowlen heb ik al eens 273 gehaald.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:45 schreef gerbenp het volgende:
Mij zie je alleen maar op de Wii bowlen, in het echt bowlen ben ik echt een leek in.
Transformers 2? Eindelijk iemand die het met me eens is!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die film is zooooooooooo slecht.. blijf het herhalen
10 pins? Bij Wii Sports Resort kun je nu ook 100 pins!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met Wii Bowlen heb ik al eens 273 gehaald.
Jup! behoorlijk afknapper die film en dan druk ik me nog zacht uit. De film heeft ook niet echt een hoge beoordeling gekregen op IMDB (6.3)quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Transformers 2? Eindelijk iemand die het met me eens is!
De actie was wel vet, maar die aanloop ernaartoe duurde steeds zo akelig lang en de humor was om te huilen (en niet van het lachen).quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! behoorlijk afknapper die film en dan druk ik me nog zacht uit. De film heeft ook niet echt een hoge beoordeling gekregen op IMDB (6.3)
Green Day moet natuurlijk de kwaliteit van die film opkrikken. Ik heb hem trouwens niet gezien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die film is zooooooooooo slecht.. blijf het herhalen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:29 schreef Briggy het volgende:
Lalalalalalalalalalala lalalalalalalalalala lalalalalalalalalalalalalalaaaa
ik herhaal...
Actie was wel tof inderdaad, maar toch af en toe behoorlijk lastig om te volgen. De " humor " was echt heeeeel dramatisch. Vooral de ouders... Kapot aan geergerdquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef Marc63 het volgende:
De actie was wel vet, maar die aanloop ernaartoe duurde steeds zo akelig lang en de humor was om te huilen (en niet van het lachen).
Erg irritant iddquote:En om de scene 21 Guns is ook een drama.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |