quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
het bier gaat nog niet erg hardquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:14 schreef Feivel1 het volgende:
Hehe, Veenstra móest toch ff z'n Twitter checken
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die moet wel heel snel vol dan...vind t leuker als rudy een titel krijgt
edit wooooow![]()
![]()
VLC kan je ook doen, die past automatisch aan naar de resolutie van de stream.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, komt door m'n resolutie. Maar dan kun je wel alles mooi zien. Fijn als je op een 17" zit
Hahaquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:17 schreef gerbenp het volgende:
Ekdom vanaf buiten de aankondiging met de DJ sandstorm aankondiging![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij nooit bij 3FM op de playlist gekomen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
The Girl and the Robot. Waarom is dat geen hit geworden?!
Die 1ste foto is achtergrondwaardigquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:15 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, komt door m'n resolutie. Maar dan kun je wel alles mooi zien. Fijn als je op een 17" zit
Hier plenst het hoor Hans en ik ben noordelijker dan jouquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:16 schreef -Hans- het volgende:
Noorden is nog droog, maar dat zal niet lang meer duren..
Haha, ywquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die 1ste foto is achtergrondwaardigThanks
Kud ik hoor het... zal dan even snel mijn raam dicht doen want anders regent het naar binnen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Hier plenst het hoor Hans en ik ben noordelijker dan jou
Volgens mij was het anders in het Thuisland van Röyksopp (Noorwegen) wel een hitquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:17 schreef -Hans- het volgende:
The Girl and the Robot. Waarom is dat geen hit geworden?!
quote:
En terecht want het is echt een wereldplaat !!! daar is 'ie !!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Volgens mij was het anders in het Thuisland van Röyksopp (Noorwegen) wel een hit.
Ah, okay dan!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja ik kan eindelijk n keertje weer opnemen
![]()
heeft iemand de hele uitzending van vorige week nog ergens en kan m ff op een stream zetten voor me?
En ongetwijfeld ook in Zweden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:19 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Volgens mij was het anders in het Thuisland van Röyksopp (Noorwegen) wel een hit.
Volgens mij komt er van elke EW een uitzending.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:20 schreef gerbenp het volgende:
Ik hoop dat hier echt wel een samenvatting van komt - dit is ook weer een gouden uitzending
En het liefst nog op tijd ja.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij komt er van elke EW een uitzending.
EW heeft mijn stem gehadquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Is er al blockvoting gaande om dit programma de Gouden RadioRing te bezorgen?
Zo juist geregeldquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:24 schreef gerbenp het volgende:
BridgetZij moet zeker echt een keer in ekstra weekend komen
of gewoon slechte overstuurde subwooverquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:26 schreef gerbenp het volgende:
Die jingle van Tjibbe heeft te veel bass, niet normaal
neequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
of gewoon slechte overstuurde subwoover
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
Bridget: oooohhhwwwwzzz zzzzjjuuuhhlie zhhhebben zhet ovzerrrr zhe whijijnnnn
dat dusquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:28 schreef -Hans- het volgende:
LA LALALALALALA LALALALALALALA LALALALALALALALALALAAAAA LALALLA LALALALALALA LALALALALALALA LALALALALALALALALALAAAAA LALALLA LALALALALALA LALALALALALALA LALALALALALALALALALAAAAA LALALLA LALALALALALA LALALALALALALA LALALALALALALALALALAAAAA LALALLA LALALALALALA LALALALALALALA LALALALALALALALALALAAAAA LALALLA LALALALALALA LALALALALALALA LALALALALALALALALALAAAAA LALALLA LALALALALALA LALALALALALALA LALALALALALALALALALAAAAA LALALLA LALALALALALA LALALALALALALA![]()
Het zal maar je stadsgenoot en bijna-naamgenoot zijn.quote:
zo lang terug alweer, was feb 2007quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopelijk laat ze het niet aan Jim zien, anders vliegt die trofee weer in de orkestbak...
Oeps, die grap was al zo 2006.
Ik haat hetquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:30 schreef alors het volgende:
Ik vind dit nr trouwens heel leuk geworden
Altijd beter dan Koningin Juliana en pieter flapoor en sinds dit jaar rampendagquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zal maar je stadsgenoot en bijna-naamgenoot zijn.![]()
Ik voel me eigenlijk ook niet op mijn gemak dat ik een verjaardag moet delen met Tom Cruise.
Altijd gezellig als er mensen uit Den Haag op een feestje zijnquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zal maar je stadsgenoot en bijna-naamgenoot zijn.![]()
wel extra feestje op je verjaardagquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Altijd beter dan Koningin Juliana en pieter flapoor en sinds dit jaar rampendag
Ik heb veel liever die gezellige klanten uit die ene vogelwinkel waarvan ik de naam niet meer weet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:34 schreef Briggy het volgende:
[..]
Altijd gezellig als er mensen uit Den Haag op een feestje zijn
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik lieg! ik lieg!
hou je nog van me?
* Ofyles2 zichzelf afvraagt of hij geen pathogeen heeft binnengekregen...quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zo lang terug alweer, was feb 2007
Of anders gewoon een video van 2 uur.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:36 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat dit een hééééle lange YouTube samenvatting gaat worden.
Ze mogen 't ook wel op uitzendinggemist zetten voor mij, zouden ze dat niet kunnen regelen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Of anders gewoon een video van 2 uur.
Schijnt erg leuk te zijnquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:38 schreef Broekie het volgende:
Ik wil ook discobowlen!
Ja!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
EkstraWeekend *de sterren* tegen FOK! *de gewone mensch* - discobowlen![]()
254 mijn highscore , maar dat is niet helemaal eerlijk 2 jaar competitie en wedstrijden gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik wil ook bowlen! Kijken of ik mn persoonlijk record van 176 kan verbreken.
Met die pallets drank die ze bij EW altijd hebben moet dat lukken.
Moet kunnenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
Nieuwegein heeft super bowlingbaan en er naast zit heerlijke eettentquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:41 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja!nu nog een locatie, liefst een beetje centraal
Laatste keer bowlen: 3 jaar geleden. Score: werkelijk geen idee. Was met de klas. Wat hebben we gelachenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
254 mijn highscore , maar dat is niet helemaal eerlijk 2 jaar competitie en wedstrijden gedaan
Doorgaans kan ik er geen bal van, maar ik heb wel het record van mn broertje verbroken, die doorgaans zo'n 40 punten per potje hoger gooit dan ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
254 mijn highscore , maar dat is niet helemaal eerlijk 2 jaar competitie en wedstrijden gedaan
MaW, jij gaat alvast reserveren?quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nieuwegein heeft super bowlingbaan en er naast zit heerlijke eettent
Dat zie ik wel eens op Eurosport wedstrijdbowlenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
Discobowlen!!! neem ik mn zusje mee...die doet aan wedstrijdbowlen![]()
![]()
bij bowlen moet je echt je dag hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Doorgaans kan ik er geen bal van, maar ik heb wel het record van mn broertje verbroken, die doorgaans zo'n 40 punten per potje hoger gooit dan ik.
Roep maar wanneerquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
MaW, jij gaat alvast reserveren?
Volgens mij zit je in het verkeerde topic.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:42 schreef borisz het volgende:
Penalty Zwolle, wilt vd Haar een panenka doen, lobt die hem over de goal![]()
![]()
![]()
![]()
Hehequote:Op vrijdag 4 september 2009 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic.
Ja en nee, maar dit was zo hilarisch dat het gedeeld moest wordenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde topic.
Met Wii Bowlen heb ik al eens 273 gehaald.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:45 schreef gerbenp het volgende:
Mij zie je alleen maar op de Wii bowlen, in het echt bowlen ben ik echt een leek in.
Transformers 2? Eindelijk iemand die het met me eens is!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die film is zooooooooooo slecht.. blijf het herhalen
10 pins? Bij Wii Sports Resort kun je nu ook 100 pins!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met Wii Bowlen heb ik al eens 273 gehaald.
Jup! behoorlijk afknapper die film en dan druk ik me nog zacht uit. De film heeft ook niet echt een hoge beoordeling gekregen op IMDB (6.3)quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Transformers 2? Eindelijk iemand die het met me eens is!
De actie was wel vet, maar die aanloop ernaartoe duurde steeds zo akelig lang en de humor was om te huilen (en niet van het lachen).quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! behoorlijk afknapper die film en dan druk ik me nog zacht uit. De film heeft ook niet echt een hoge beoordeling gekregen op IMDB (6.3)
Green Day moet natuurlijk de kwaliteit van die film opkrikken. Ik heb hem trouwens niet gezien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die film is zooooooooooo slecht.. blijf het herhalen
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:29 schreef Briggy het volgende:
Lalalalalalalalalalala lalalalalalalalalala lalalalalalalalalalalalalalaaaa
ik herhaal...
Actie was wel tof inderdaad, maar toch af en toe behoorlijk lastig om te volgen. De " humor " was echt heeeeel dramatisch. Vooral de ouders... Kapot aan geergerdquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef Marc63 het volgende:
De actie was wel vet, maar die aanloop ernaartoe duurde steeds zo akelig lang en de humor was om te huilen (en niet van het lachen).
Erg irritant iddquote:En om de scene 21 Guns is ook een drama.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
Zal binnenkort wel op dvd verschijnenquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Green Day moet natuurlijk de kwaliteit van die film opkrikken. Ik heb hem trouwens niet gezien.
In de aftiteling kan ik mij herinneren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel op dvd verschijnen
New Divide vind ik wel een toffe toevoeging, maar die hoor je dan ook niet zo heel vaak..
Kloptquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In de aftiteling kan ik mij herinneren.
Chandra Bowling? Dat zijn idd mooie banen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nieuwegein heeft super bowlingbaan en er naast zit heerlijke eettent
Als ze gaan bowlen zullen ze wel naar Bison in Utrecht gaan, aangezien dat de vaste 3FM bowlingbaan is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:56 schreef Broekie het volgende:
[..]
Chandra Bowling? Dat zijn idd mooie banen.
'k vraag me af hoe de bowling in Houten is, daar ben ik nog nooit geweest. Jij misschien toevallig wel?
Jammer, dit was dé kans om tong80 aan het werk te zien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef Broekie het volgende:
[..]
![]()
EkStraWeekend "de Sterren" tegen 3FMFan.nl *de gewone mensch*
Staat dat in nummer 35quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef -Hans- het volgende:
Moke - Switch
De drummer of gitarist van Moke heeft trouwens een relatie met Annemieke.. laatst gelezen in de prive VARA gids
tong80 en werken in een zinquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jammer, dit was dé kans om tong80 aan het werk te zien.
Ben ik ook regelmatig geweest, maar vind ik nogal klein en krap over komen ondanks dat ze toch 8 banen hebben. Nee, wij gaan tegenwoordig dus naar Chandra in Nieuwegein, lekker ruim opgezet allemaalquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ze gaan bowlen zullen ze wel naar Bison in Utrecht gaan, aangezien dat de vaste 3FM bowlingbaan is.
chandra is ook een officiele wedstrijd baanquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ben ik ook regelmatig geweest, maar vind ik nogal klein en krap over komen ondanks dat ze toch 8 banen hebben. Nee, wij gaan tegenwoordig dus naar Chandra in Nieuwegein, lekker ruim opgezet allemaal
quote:22.00-23.00
The Killers - Mr Brightside
Gossip - Love Long Distance
Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
Editors - Papillon
Spider Murphy Gang - Skandal Im Sperbezirk
Dio ft Sef - Tijdmachine
Calvin Harris - Ready For The Weekend
K's Choice - Not An Addict
Ziggi - Live in de studio (1)
Lilly Allen - Not Fair >> Der Rudy geeft de allerlaatste kaartjes voor haar concert weg!
Hockey - Song Away
Kings Of Leon - Use Somebody
Ik wacht even tot de Editors en Dioquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:01 schreef -Hans- het volgende:
Zitten we al klaar voor de uuropener??!
[..]
Bij de Editors gaat het volume op de max!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik wacht even tot de Editors en Dio
Kevin heeft zich aan zijn belofte gehouden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:01 schreef -Hans- het volgende:
Zitten we al klaar voor de uuropener??!
[..]
Met Mr. Brightside??quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kevin heeft zich aan zijn belofte gehouden.
Ik was gisteren heel even voor de eerste keer in die Bison, en die ziet er inderdaad wel heel erg klein uit (en was ook nog eens tot laat in de avond vol, dus konden we helaas niet gaan bowlen...).quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ben ik ook regelmatig geweest, maar vind ik nogal klein en krap over komen ondanks dat ze toch 8 banen hebben. Nee, wij gaan tegenwoordig dus naar Chandra in Nieuwegein, lekker ruim opgezet allemaal
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:06 schreef Sirolf het volgende:
En toch vraag ik me af hoe Duitsers gaan reageren als ze dit programma horen of het logo ervan zien.
lolquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:05 schreef Sirolf het volgende:
Dat wat o.a. Marc63, muisje-eliza, -Hans- en Briggy zeggen!
nieuwe onderbroekenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:07 schreef Marc63 het volgende:
Wat was nou precies de reden dat MYA vervangen is door Der Rudy?
quote:
He's back, Kevin! met een nieuwe nicknamequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef derrudy_kevin het volgende:
jawohl!!!!
Champagne? Dat moet toch gewoon EIN GROSSES BIER zijn?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:11 schreef -Hans- het volgende:
Zelfs champagne in der studio.. het kan niet op !
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Champagne? Dat moet toch gewoon EIN GROSSES BIER zijn?
Heb je die opname van TMF wel eens gehoord? die vond ik nog best wel gaafquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Die jodelchick
Lekkere plaat is dit toch van de Peas... je moet ze alleen niet live horen
Geen Ziggy?! kud..quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:17 schreef derrudy_kevin het volgende:
abend! ik ga proberen te posten, maar 't is weer effe chaos (niets veranderd) want Der Ziggy komt niet, moet ondertussen filmen, twitteren en foto's uploaden
mwah ik vind ze vocaal dan toch wel finaal door het ijs gaan...quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je die opname van TMF wel eens gehoord? die vond ik nog best wel gaaf
Kleine editquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Editors keihard uit DER speakers
Die chick vind ik dan trouwens wel bijzonder matigquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
mwah ik vind ze vocaal dan toch wel finaal door het ijs gaan...
Der -Hans- geht losquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die chick vind ik dan trouwens wel bijzonder matigPapillon
Huh? die is toch niet op de tv?? Laatst trouwens nog gezien op DVD, maar wat een geweldige film is datquote:
Sorryquote:
Goede oude tijdquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:30 schreef themauster het volgende:
Dit doet me denken aan de tijd dat we elke zondag naar de duitse tv kekendat was nog in de tijd dat we 3 netten hadden en de duitsers op de antenne
Ik herinner me spannende westerns in het Duits... of films met Elvis in het Duitsquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:30 schreef themauster het volgende:
Dit doet me denken aan de tijd dat we elke zondag naar de duitse tv kekendat was nog in de tijd dat we 3 netten hadden en de duitsers op de antenne
gister op blu-ray uitgekomen...zat er al n tijdje op te wachten...gister kwam ook op blu-ray uit: Perfume, American history X, Jackie Brown en Blade. Ik kon niet kiezen en heb ze allemaal meegenomenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Huh? die is toch niet op de tv?? Laatst trouwens nog gezien op DVD, maar wat een geweldige film is dat.
Ja, vind het ook jammer met de kabel. De tijd van @home had @home ook Cartoon Network weggehaald, dat vond ik toen balen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goede oude tijdtegenwoordig heeft het rottige Ziggo ook de Duitse RTL eraf gehaald
.
En heel veel James Bond en Bud Spencer en Terrence Hill films in het Duits. Bij Bud Spencer en Terrence Hill is het zelfs zo dat ik ze liever in het Duits hoor. Maar dat maakt bij die films dan ook weer niets uit, want volgens mij werd de originele Engelse versie ook al nagesynchroniseerd, want de heren zijn Italiaans.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik herinner me spannende westerns in het Duits... of films met Elvis in het Duits
mijn vader keek vroeger altijd die Heidi films op RTL + dat vertelt hij nog vaak naast zijn vele verhalen over de zeezenders en Veronicaquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik herinner me spannende westerns in het Duits... of films met Elvis in het Duits
Had ik maar een tijdmachine![]()
Moeders heb ik sinds kort over gehaaldquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:33 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, vind het ook jammer met de kabel. De tijd van @home had @home ook Cartoon Network weggehaald, dat vond ik toen balen.moet perzee nu naar digitale tv, zitten ze me naar over te halen bij Ziggo om naar digitale tv te gaan, ouders willen niet, maar ik wil wel hoor
Inderdaad Bud Spencer en Terrence Hillquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En heel veel James Bond en Bud Spencer en Terrence Hill films in het Duits. Bij Bud Spencer en Terrence Hill is het zelfs zo dat ik ze liever in het Duits hoor. Maar dat maakt bij die films dan ook weer niets uit, want volgens mij werd de originele Engelse versie ook al nagesynchroniseerd, want de heren zijn Italiaans.
weet het, wat moet ik zeggen.. Ik heb echt gezegd, leuke zenders enzovoort. Maar ze blijven maar niet willen. Ik moet wel bovendien m'n tv kaart vervangen, voor digitale tv, welke moet ik daar voor kopen, en wat moet ervoor gebruiken? (ja wil digitale tv in m'n PC doenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Moeders heb ik sinds kort over gehaald. Digitale TV
Henri is bij Ekdom en Veenstra. in Amsterdamquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:37 schreef derrudy_kevin het volgende:
weet iemand waar Henri is? ik heb hem nodig...
Haha, prachtigquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gister op blu-ray uitgekomen...zat er al n tijdje op te wachten...gister kwam ook op blu-ray uit: Perfume, American history X, Jackie Brown en Blade. Ik kon niet kiezen en heb ze allemaal meegenomen
Erg irritant inderdaad dat ze dat doen want bij het std. Ziggo pakket zit wel MTV maar dat is niet het muziekgedeelte van MTV. De hele f*cking dag door is er Sweet 16 of Cribs te zienquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:33 schreef gerbenp het volgende:
[..
Ja, vind het ook jammer met de kabel. De tijd van @home had @home ook Cartoon Network weggehaald, dat vond ik toen balen.moet perzee nu naar digitale tv, zitten ze me naar over te halen bij Ziggo om naar digitale tv te gaan, ouders willen niet, maar ik wil wel hoor
Ik kan zelf digitale tv nemen maar dat kost me klauwen met geld omdat Ziggo weer een ingenieus (*kuch*) systeem heeft bedacht.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:36 schreef gerbenp het volgende:
[..]
weet het, wat moet ik zeggen.. Ik heb echt gezegd, leuke zenders enzovoort. Maar ze blijven maar niet willen. Ik moet wel bovendien m'n tv kaart vervangen, voor digitale tv, welke moet ik daar voor kopen, en wat moet ervoor gebruiken? (ja wil digitale tv in m'n PC doen)
Ik gok onder een poncho in Amsterdam zuid.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:37 schreef derrudy_kevin het volgende:
weet iemand waar Henri is? ik heb hem nodig...
Ruimte voor Modest Mouse of The Girl and the Robotquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:40 schreef derrudy_kevin het volgende:
ff de site spammen: http://www.3fm.nl/derrudy
oh, de playlist staat er ook, maar halen we toch wel overhoop nu ziggi niet komt...
Je had ook PreviewTV, nu helemaal gemold, met dank aan Ziggo, met samenvoegen van InfoTV en PreviewTV, om de 10 minuten info tv, en dan krijg je nog zo'n gozer die je troep aansmeert (interactieve tv)quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, prachtig. Maar Blade is ook wel erg tof, maar Se7en is echt magnifiek te noemen. Eind van de film.. Pffff
[..]
Erg irritant inderdaad dat ze dat doen want bij het std. Ziggo pakket zit wel MTV maar dat is niet het muziekgedeelte van MTV. De hele f*cking dag door is er Sweet 16 of Cribs te zien. En ik vertik het echt om meer te gaan betalen voor dat soort zenders.. 't hoort 'gewoon' in het standaard pakket te zitten, vind ik
Pfff zeer irritant inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:42 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je had ook PreviewTV, nu helemaal gemold, met dank aan Ziggo, met samenvoegen van InfoTV en PreviewTV, om de 10 minuten info tv, en dan krijg je nog zo'n gozer die je troep aansmeert (interactieve tv)
Digitenne is drie keer niks.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan zelf digitale tv nemen maar dat kost me klauwen met geld omdat Ziggo weer een ingenieus (*kuch*) systeem heeft bedacht.
Mn vader heeft al wel rondgekeken naar opties voor digitale tv, maar bij mn ouders kun je geen fatsoenlijk pakket krijgen. UPC biedt bijna niets aan en voor Digitenne hebben ze geen goede ontvangst. Dan heb je nog interactieve tv, maar dat voegt volgens mij ook bijna niets toe.
Ik geloof dat dit Calvin Harris
Volgens mij waren de recensies van zn laatste album niet erg positief.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff zeer irritant inderdaad![]()
Even wennen aan deze van Calvin Harris.. Wel lekker up-tempo, maar verder niet heel bijzonder.
Gelukkig hebben ze wel Decibel op de kabel. Af en toe een alternatief (vooral in de mute momenten)quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Pfff zeer irritant inderdaad![]()
Even wennen aan deze van Calvin Harris.. Wel lekker up-tempo, maar verder niet heel bijzonder.
Ik heb nu het hele pakket echt geweldig ik blijf vaak hangen bij politiek24 en van die andere shows vanaf 10 september hebben op ze elk weekend nostalgische kinderprogrammas op familie24quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, prachtig. Maar Blade is ook wel erg tof, maar Se7en is echt magnifiek te noemen.
Eind van de film.. Pffff
[..]
Erg irritant inderdaad dat ze dat doen want bij het std. Ziggo pakket zit wel MTV maar dat is niet het muziekgedeelte van MTV. De hele f*cking dag door is er Sweet 16 of Cribs te zien. En ik vertik het echt om meer te gaan betalen voor dat soort zenders.. 't hoort 'gewoon' in het standaard pakket te zitten, vind ik
Hij blijft een beetje hangen in dezelfde discosound.. Zo verfrissend als Acceptable in the 80's is hetquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij waren de recensies van zn laatste album niet erg positief.
Decibel is alleen goed met Diergaardequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze wel Decibel op de kabel. Af en toe een alternatief (vooral in de mute momenten)
Poltiek24 is ook mijn zender voor overdag vooral als er debatten worden uitgezonden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb nu het hele pakket echt geweldig ik blijf vaak hangen bij politiek24 en van die andere shows vanaf 10 september hebben op ze elk weekend nostalgische kinderprogrammas op familie24![]()
ik heb een tijdje de combi schotel antenne/digitenne geprobeert maar met regen had ik geen signaal
Wil zoiezo wel 101tv kijken via de digitale tv, vind die meer digitale tv zenders leuk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb nu het hele pakket echt geweldig ik blijf vaak hangen bij politiek24 en van die andere shows vanaf 10 september hebben op ze elk weekend nostalgische kinderprogrammas op familie24![]()
ik heb een tijdje de combi schotel antenne/digitenne geprobeert maar met regen had ik geen signaal
Die ken ik geloof ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef gerbenp het volgende:
Gelukkig hebben ze wel Decibel op de kabel. Af en toe een alternatief (vooral in de mute momenten)
Die eerste keer niks maakt al niets uit, want de ontvangst in Aalten is alleen goed als je 20 jaar geleden je antenne op het dak had laten staan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Digitenne is drie keer niks.
1x niks omdat als er een auto langs tuft je een enorme storing hebt.
2x niks je hebt geen bbc 1 en 2
3x niks Aantal zenders is een beetje matig.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
THE WEEK IS DEAD, LONG LIVE THE
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, en PROOST!
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:05 schreef 3FMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Proost!
Waar is Timo met z'n Warsteiner?
Daar zit tjibbe (zondag vanaf 4 uur) en edwin diergaardequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die ken ik geloof ik niet.
Die jingle![]()
.
Ik heb 1x Decibel geluisterd en toen was toevallig Tjibbe aan het draaien. Vond het erg prettig klinken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Decibel is alleen goed met Diergaarde
Bij regen geen signaal? vaagquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
En Tjibbe, daar luister ik alleen voorquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:46 schreef themauster het volgende:
[..]
Decibel is alleen goed met Diergaarde
Oeh, Diergaardequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:47 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Daar zit tjibbe (zondag vanaf 4 uur) en edwin diergaarde(dat tijdstip weet ik niet)
BREDAAAAAA!
Timooooooo !quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
THE WEEK IS DEAD, LONG LIVE THE
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, en PROOST!
Je kunt hem nog wel horen op Radio2.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oeh, Diergaarde. Die mis ik wel op 3FM
.
Doei GerbenP
Idd, maar wel jammer dat de verhoudingen een beetje scheef liggen, want K's Choice heeft heel veel moois gemaakt:quote:
Luister nooit naar 2quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt hem nog wel horen op Radio2.
En ik vind Annemieke helemaal niet vervelend als zijn vervanger.
Zie je bij 3FM helaas wel vaker, maar ben het wel met je eensquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Idd, maar wel jammer dat de verhoudingen een beetje scheef liggen, want K's Choice heeft heel veel moois gemaakt:
1 K's Choice Almost Happy
2 K's Choice Believe
1 K's Choice Cocoon Crash
3 K's Choice Dad
7 K's Choice Everything For Free
1 K's Choice Everything For Free (Live Pinpkop @ 2001)
1 K's Choice Everything For Free (Pinpkop 2001)
58 K's Choice Not An Addict
1 K's Choice Not An Addict (Live)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |