Het zal maar je stadsgenoot en bijna-naamgenoot zijn.quote:
zo lang terug alweer, was feb 2007quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopelijk laat ze het niet aan Jim zien, anders vliegt die trofee weer in de orkestbak...
Oeps, die grap was al zo 2006.
Ik haat hetquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:30 schreef alors het volgende:
Ik vind dit nr trouwens heel leuk geworden
Altijd beter dan Koningin Juliana en pieter flapoor en sinds dit jaar rampendagquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zal maar je stadsgenoot en bijna-naamgenoot zijn.![]()
Ik voel me eigenlijk ook niet op mijn gemak dat ik een verjaardag moet delen met Tom Cruise.
Altijd gezellig als er mensen uit Den Haag op een feestje zijnquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het zal maar je stadsgenoot en bijna-naamgenoot zijn.![]()
wel extra feestje op je verjaardagquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:33 schreef themauster het volgende:
[..]
Altijd beter dan Koningin Juliana en pieter flapoor en sinds dit jaar rampendag
Ik heb veel liever die gezellige klanten uit die ene vogelwinkel waarvan ik de naam niet meer weet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:34 schreef Briggy het volgende:
[..]
Altijd gezellig als er mensen uit Den Haag op een feestje zijn
quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik lieg! ik lieg!
hou je nog van me?
* Ofyles2 zichzelf afvraagt of hij geen pathogeen heeft binnengekregen...quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zo lang terug alweer, was feb 2007
Of anders gewoon een video van 2 uur.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:36 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat dit een hééééle lange YouTube samenvatting gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |