Nou, die was toch niet blij met newbies in de OP?quote:
Tussen de twaalf-jarigen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik zit 20 december in Londen.Naar een concert van Miley
Je had me toch goedgekeurd dankzij m'n fobo?quote:
En nadat het een hoax bleek te zijn nog het geld aan Gers beloven terug te geven.quote:
Hoe dicht bij de nul...quote:
Jupquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je had me toch goedgekeurd dankzij m'n fobo?
Zijn er ook foto's zonder dat corset dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je had me toch goedgekeurd dankzij m'n fobo?
Ik vond die film best leukquote:
Hoe strakker om je lulquote:
Jij, als 20? jarige vent, gaat helemaal naar Londen voor een concert van een 16-jarige prutszangeres?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik zit 20 december in Londen.Naar een concert van Miley
Dat was inderdaad lachenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond die film best leuk
Vooral dat stukje met Tyra
Daar moet ik nog even over nadenkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jup![]()
kan ik op afspraak komen, of kan ik zo binnenlopen?
Hoeveel foto's zie jij MET dat corset(hempje) dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zijn er ook foto's zonder dat corset dan?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die had er in de vorige OP een heel stel uit gegooid
Ik ben 19 hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij, als 20? jarige vent, gaat helemaal naar Londen voor een concert van een 16-jarige prutszangeres?![]()
![]()
![]()
![]()
Okayquote:
Te weinigquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:02 schreef Dqod het volgende:
Hoeveel foto's zie jij MET dat corset(hempje) dan?
Laat hem lekker, als hij dat toch leuk vind. Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij, als 20? jarige vent, gaat helemaal naar Londen voor een concert van een 16-jarige prutszangeres?![]()
![]()
![]()
![]()
heb je er last van dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan nog, kankertriest is het
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |