Echt, die regeltjes toen op een gegeven moment. Geen Bagger SC enzo meerquote:
Ik kan er wel een paar opnoemenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn dit dan?
Daar moet ik nog even over nadenken..quote:
mag ik niet zeggenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn dit dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan krijg je hoogstens een PM banquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken..
Miss FA's en Mod's PM's sturen en ze daarin uitschelden..
Nee ik durf t gewoon NIET!!
Toen de SC een dag werd gesloten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt, die regeltjes toen op een gegeven moment. Geen Bagger SC enzo meer_!
Wtf!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn dit dan?
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Remlof heeft heul niet zoveel haar meer
rellen met mij?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even over nadenken..
Miss FA's en Mod's PM's sturen en ze daarin uitschelden..
Nee ik durf t gewoon NIET!!
Jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt, die regeltjes toen op een gegeven moment. Geen Bagger SC enzo meer_!
Nee, ik ben een vredelievende hippie!quote:
oh.. ik dacht 3x remlofquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:40 schreef Zotheid het volgende:
En die middelste is natuurlijk zeug MissyMirjam.
boehoeequote:Een flink aantal users begint het ook steeds normaler te vinden om de mods, FA's en A's onbeschoft te behandelen, bij Juup bv is het veel en veel tever gegaan.
Ook hier gaan we eens een halt aan toeroepen, het is mooi geweest zo.
Oh, de SC is uiteraard geen vrijhaven om het daar wel te doen..
Dan gaat zijn NSbertalarm af.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:41 schreef kurk_droog het volgende:
TT change komt eraanBij het noemen van remlof komt remlof al
Uh ohhhh daddy's homequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:41 schreef kurk_droog het volgende:
TT change komt eraanBij het noemen van remlof komt remlof al
Remlof die zichzelf naait.quote:
NS Bertquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Toen de SC een dag werd gesloten.
[..]
Wtf!
Remlof met Mirjam en Yvonne.
Over die lama:
[..]
Toen wisten jullie nog niet dat ik ook zo koal ben.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:40 schreef Zotheid het volgende:
En die middelste is natuurlijk zeug MissyMirjam.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
mag ik niet zeggenDank jullie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan komt er iemand uit de spiegel om je te vermoorden?quote:compact en kleverig.
Kan ie wel zeggen dat ie een trio heeft gehad.quote:
En ik nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:44 schreef NoelGallagher het volgende:
haha, juup, mooie tijden, mooie tijden.
Zie je dat nu pas? Ik heb je er woensdag of zo al bij gezet.quote:
Ik heb m gekopieerd van de link, hij zal ze wel eruit hebben gehaald in de OP ipv in dat linkjequote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zie je dat nu pas? Ik heb je er woensdag of zo al bij gezet.
quote:
quote:
Ik bedoelde omdat ik er in de vorige niet bij stondquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En mij nog nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tot laterquote:
Ik ben er best tevreden meequote:Op vrijdag 4 september 2009 19:50 schreef Juicyhil het volgende:
Dus. Zit dat een beetje goed, zo`n vagina?
NU BEN JE NOG STEEDS MIJ VERGETENquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry lieverd.Je staat er nu in.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ok.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er best tevreden mee
Ik zou het maar niet doen met zo'n remlof lokkende TT.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
Nou als we dan toch oude koeien uit de sloot aan het halen zijn. Wie heeft nog die corrupte code van BobbyB dat je een tering lange sig kan maken?
Ja hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:50 schreef Juicyhil het volgende:
T is fijn iddquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben er best tevreden mee
Dan moet je maar niet steeds overlopen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
NU BEN JE NOG STEEDS MIJ VERGETEN![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh !quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat? Ik ben overal geliefd. Kan niet iedereen tevreden stellen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet steeds overlopen.
Je hebt er nog nooit eentje gepast?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:50 schreef Juicyhil het volgende:
T zit als gegoten iddquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je hebt er nog nooit eentje gepast?
Hahahaquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die had ik geperfectioneerd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:50 schreef Broekpaling het volgende:
Nou als we dan toch oude koeien uit de sloot aan het halen zijn. Wie heeft nog die corrupte code van BobbyB dat je een tering lange sig kan maken?
Zit te twijfelen om er één te bestellen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
gers die bloemen stuurde naar nb
En een boek!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
gers die bloemen stuurde naar nb
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zit te twijfelen om er één te bestellen.
Okquote:
Wacht.. Nb.. Voor wie staat die afkorting ook al weer als ik vragen mag?quote:
NoorsBloedquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wacht.. Nb.. Voor wie staat die afkorting ook al weer als ik vragen mag?
(als ik niet vragen mag ook)
Kijk eens bij de Pabo ofzoquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zit te twijfelen om er één te bestellen.
T mag toch ook best van een beetje goede kwaliteit zijn toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ok![]()
Ik zoek even een prijsvergelijker op. Ik moet ook op de kleintjes letten.
Ik niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Vanaf 18 januari zit ik in Newcastle.
Hoezo?quote:
Vibratingquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kijk eens bij de Pabo ofzo![]()
[ afbeelding ]
Ahh okquote:
[KLB SC #1171] Waar we fok gesloopt hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die had ik geperfectioneerd.
Even zoeken.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:03 schreef remlof het volgende:
Ok, kappen met die bugexploit of deze SC gaat dicht.
Wie het nog doet ligt eraf.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
Remlof, kan je zotheid niet unbannen? Hij heeft over je post heengelezen. Had iedereen kunnen gebeuren.
Voor de rest doet hij namelijk altijd normaal.
Ben jij dat?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
T mag toch ook best van een beetje goede kwaliteit zijn toch?
Nou, die was toch niet blij met newbies in de OP?quote:
Tussen de twaalf-jarigen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik zit 20 december in Londen.Naar een concert van Miley
Je had me toch goedgekeurd dankzij m'n fobo?quote:
En nadat het een hoax bleek te zijn nog het geld aan Gers beloven terug te geven.quote:
Hoe dicht bij de nul...quote:
Jupquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je had me toch goedgekeurd dankzij m'n fobo?
Zijn er ook foto's zonder dat corset dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je had me toch goedgekeurd dankzij m'n fobo?
Ik vond die film best leukquote:
Hoe strakker om je lulquote:
Jij, als 20? jarige vent, gaat helemaal naar Londen voor een concert van een 16-jarige prutszangeres?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:58 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik zit 20 december in Londen.Naar een concert van Miley
Dat was inderdaad lachenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vond die film best leuk
Vooral dat stukje met Tyra
Daar moet ik nog even over nadenkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jup![]()
kan ik op afspraak komen, of kan ik zo binnenlopen?
Hoeveel foto's zie jij MET dat corset(hempje) dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zijn er ook foto's zonder dat corset dan?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die had er in de vorige OP een heel stel uit gegooid
Ik ben 19 hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij, als 20? jarige vent, gaat helemaal naar Londen voor een concert van een 16-jarige prutszangeres?![]()
![]()
![]()
![]()
Okayquote:
Te weinigquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:02 schreef Dqod het volgende:
Hoeveel foto's zie jij MET dat corset(hempje) dan?
Laat hem lekker, als hij dat toch leuk vind. Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij, als 20? jarige vent, gaat helemaal naar Londen voor een concert van een 16-jarige prutszangeres?![]()
![]()
![]()
![]()
heb je er last van dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan nog, kankertriest is het
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |