qonmann +1quote:
Mijn internet was even doodquote:
Een Bioniclequote:Op zaterdag 5 september 2009 16:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is Rapa Nui?
Nicolaa de laatstequote:Op zaterdag 5 september 2009 16:37 schreef BasOne het volgende:
Nicolaas de 2de
Alan Alda, Cpt. 'Hawkeye' Piercequote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:44 schreef BasOne het volgende:
Ik zoek de naam van een acteur
Hij speelde onderandere:
De Stem van Master Udon in Spongebob
De Stem van de Keizer in Mulan II
Hideki Tanaka in Baywatch
Capt. Sam Pak in M*A*S*H*
Hints zijn beschikbaar
Grote hint
Mr. Miyami in Coming Attractions
quote:
't is dat mr_A er is:)quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:49 schreef BasOne het volgende:
[..]
Alan Alda, Cpt. 'Hawkeye' Pierce
Heb de Oscar niet voor niets gewonnen
Grmmbllllquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:49 schreef BasOne het volgende:
Heb de Oscar niet voor niets gewonnen
Hotlips ken ik ook nogquote:
Ik twijfelde eerlijk gezegd tussen hem en Carey Hiroyuki Tagawa maar ik kon me niet voorstellen dat die ooit in MASH had gezeten.....quote:
Margaret Houlahanquote:
Ik ook niet, film/serie vragen zijn zelden aan mij besteed, tenzij het iets is wat iedereen weetquote:Op zaterdag 5 september 2009 16:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Margaret Houlahan
Film gezien, serie gezien, boek gelezen. Ik ben alleen niet zo goed in namen van acteurs..
De Boeddha's van Bamyan idd. Grof schandaal dat de wereld dat zomaar toeliet.....quote:
Acteurs interesseren me ook minder dan karakters, maar inwisselbaar zijn ze zeker niet voor me, veel (vooral echt goede) acteurs geven toch een eigen kleur aan een karakter..quote:Op zaterdag 5 september 2009 16:58 schreef qonmann het volgende:
[..]
(acteurs interesseren me ook niet, ze zijn voor mij inwisselbaar))
film-entertainment-vragen niet nee, andere welquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:06 schreef De_Hertog het volgende:
Vandaag nog boek van hem binnen gekregen
Maar ik was al weer te laat zie ik, is niet tussen te komen vandaag
quote:
Nee... het is in Westerse landen ook een niet zo nette benaming voor Negroïde medemensen......quote:
Yep! Vrij effectieve grappelingsport. Fjodor Emelianenko is een van de bekendere MMA'ers met een samboachtergrond.quote:
Geen competitievoetbal, maar wel WK-kwalificatiewedstrijden.quote:
Heeft hij ook gewerkt.quote:
Ben wel altijd Realfan geweest maar ik kan me voorstellen dat Realhaters hier hard om moeten lachen.... Ze zouden eens een man als Adriaanse aan moeten stellen. Iemand die de organisatie weer gezond maakt, dan komen de successen vanzelf....quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft hij ook gewerkt.
Ik moet nog steeds lachen om het Galacticos-hoofdstuk: veel investeringen, weinig rendement.
Bovendien ook nog een heuse trainerskerkhof.
Highlanderquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Het nummer Who want's to live forever van Queen werd voor welke film gecomponeerd?
Mooie film jammer dat die vervolgen absoluut niks toevoegde......quote:
Met een Canadees-Frans accent uitgesproken.... en Sean Connery speelt een Spanjaard.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:45 schreef BasOne het volgende:
I am Connor McCloud of the Clan Mcloud, i was born in 1518 in the town of Glenfinnag and i cannot die
Deel 3 is wel weer aardig, deel 2 sloeg nergens op, maar ze kunnen niet tippen aan deel 1quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooie film jammer dat die vervolgen absoluut niks toevoegde......
BasOne +1
Stand deel 1719:
10 mr_anonimous
2 Spees_Eend
1 hanssk
6 Ofyles2
1 Aap_2
6 qonmann
1 Tomtomaat
2 Yurithemaster
1 induhskaai
2 erkel
1 Lubje25
1 Aap_2
2 BasOne
1 Rucebo
Ramirez, met 10 voor namen die ik vergeten benquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met een Canadees-Frans accent uitgesproken.... en Sean Connery speelt een Spanjaard.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |