Geen competitievoetbal, maar wel WK-kwalificatiewedstrijden.quote:
Heeft hij ook gewerkt.quote:
Ben wel altijd Realfan geweest maar ik kan me voorstellen dat Realhaters hier hard om moeten lachen.... Ze zouden eens een man als Adriaanse aan moeten stellen. Iemand die de organisatie weer gezond maakt, dan komen de successen vanzelf....quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Heeft hij ook gewerkt.
Ik moet nog steeds lachen om het Galacticos-hoofdstuk: veel investeringen, weinig rendement.
Bovendien ook nog een heuse trainerskerkhof.
Highlanderquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Het nummer Who want's to live forever van Queen werd voor welke film gecomponeerd?
Mooie film jammer dat die vervolgen absoluut niks toevoegde......quote:
Met een Canadees-Frans accent uitgesproken.... en Sean Connery speelt een Spanjaard.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:45 schreef BasOne het volgende:
I am Connor McCloud of the Clan Mcloud, i was born in 1518 in the town of Glenfinnag and i cannot die
Deel 3 is wel weer aardig, deel 2 sloeg nergens op, maar ze kunnen niet tippen aan deel 1quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mooie film jammer dat die vervolgen absoluut niks toevoegde......
BasOne +1
Stand deel 1719:
10 mr_anonimous
2 Spees_Eend
1 hanssk
6 Ofyles2
1 Aap_2
6 qonmann
1 Tomtomaat
2 Yurithemaster
1 induhskaai
2 erkel
1 Lubje25
1 Aap_2
2 BasOne
1 Rucebo
Ramirez, met 10 voor namen die ik vergeten benquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met een Canadees-Frans accent uitgesproken.... en Sean Connery speelt een Spanjaard.....
Of Conor en Rachel vs die Nazi.... Whatever you say Jack. You're the masterrace.....quote:Op zaterdag 5 september 2009 17:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
Deel 3 is wel weer aardig, deel 2 sloeg nergens op, maar ze kunnen niet tippen aan deel 1
De serie was eigenlijk ook waardeloos.
Klassiek film moment is natuurlijk met de Kurgan in de kerk
"It's better to burn out then to fade away"
Zei toch dat ie niet moeilijk wasquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Equillibrium met Sean Bean
Ondergewaardeerdquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Een van mijn favo films.... van de week maar die Steelbox daarvan kopen......
Aw variatie komt eraan, blijf tochquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:56 schreef qonmann het volgende:
alleen maar film/acteur-vraagjes nu..ben weg hier
(enige variatie zou mooi zijn)
Quiz ze nog
Nee.....quote:
De Axis kon inderdaad zelfs niet met hulp van een Enigma die taal ontcijferen.quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:04 schreef BasOne het volgende:
Radio dinges
operateurs?
Voxofficers
Navajo konden de japs niet ontcijferen, gecoordeerde bericht in het navajo
Nooit gezien maar wel een boek erover gelezen.quote:
Operation Market Garden?quote:
Wel een aardige film, goed wil ik niet zeggen, maar aardigquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nooit gezien maar wel een boek erover gelezen.
Goed kan sowieso niet want Nicholas Cage doet er in mee......quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:10 schreef BasOne het volgende:
[..]
Wel een aardige film, goed wil ik niet zeggen, maar aardig
De slag om Arnhemquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |