Die heb ik er ook al tijden opstaan, erg leuk. In het begin.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:52 schreef Joeriii het volgende:
Kan ook via Google Earth: http://www.vlieghinder.nl/reacties.php?id=3446_0_1_0_C
We hebben inderdaad niet alle vluchten, onze ontvangst is niet heel goed en niet alle vliegtuigen hebben zo'n kastje staan waarmee ze hun positie & vluchtgegevens doorgeven.quote:Op zondag 6 september 2009 12:59 schreef NoShitSherlock het volgende:
Tof dat als je inzoomt je ook een idee krijgt van hoe snel zo'n vliegtuig gaat. Want dan zie je ze zo over het landschap heen gaan. (Dan moet je hem wel even op satelliet view zetten). Maar dit zijn toch niet alle vluchten? En wat betekenen termen als to: LEMD/ MAD??
Ja, ik denk dat we daar wel even naar gaan kijken. Dat is denk ik toch wat we het meeste horen.quote:Op zondag 6 september 2009 16:22 schreef justmattie het volgende:
Misschien dat je met een andere ontvanger/antenne wat meer bereik krijgt?
Haha ja. Hij spoelt bij het laden van de pagina van tien minuten geleden naar 'nu' (wat op het moment neerkomt op vijf minuten vertraging), daarom staan ze op een andere plek.quote:Op zondag 6 september 2009 22:24 schreef joepie91 het volgende:
Sorry hoor, maar dit ziet er nogal fake uit. Als ik de pagina refresh, staan alle vliegtuigen ineens op een compleet andere plek (en dus niet in de lijn die ze eerste vlogen, als je snapt wat ik bedoel)
EDIT: Is het nou echt of niet?
Juist ja. En waarom is het dan elke keer TOTAAL anders? :Squote:Op zondag 6 september 2009 22:27 schreef plestik het volgende:
[..]
Haha ja. Hij spoelt bij het laden van de pagina van tien minuten geleden naar 'nu' (wat op het moment neerkomt op vijf minuten vertraging), daarom staan ze op een andere plek.
quote:Op zondag 6 september 2009 22:39 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Juist ja. En waarom is het dan elke keer TOTAAL anders? :S
quote:Op donderdag 8 april 2010 23:05 schreef sandsucker het volgende:
beetje oud topic maargoed...
sinds dat track systeem van frontier standaard 15 minuten vertraging heeft ben ik op zoek gegaan naar iets anders
ik weet niet of jullie m al kennen, maar deze is echt superhandig. alle vliegtuigen in heel europa + sommige vliegtuigen in australie en azie!
http://www.flightradar24.com/
Die andere sites die werden genoemd lijken eerder op een screensaver die ik ooit heb gehad.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:54 schreef Palomar het volgende:
Ik vind deze altijd wel goed: http://www.geluidsnet.nl/ Klopt precies, wel leuk om te zien wat er nu weer op 10KM hoogte boven je huis vliegt
Ik nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:44 schreef Sneijder5 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat hier leuk aan is?
Vliegvelden.quote:Op zondag 6 september 2009 12:59 schreef NoShitSherlock het volgende:
Tof dat als je inzoomt je ook een idee krijgt van hoe snel zo'n vliegtuig gaat. Want dan zie je ze zo over het landschap heen gaan. (Dan moet je hem wel even op satelliet view zetten). Maar dit zijn toch niet alle vluchten? En wat betekenen termen als to: LEMD/ MAD??
CNN gebruikte deze netquote:Op donderdag 8 april 2010 23:05 schreef sandsucker het volgende:
beetje oud topic maargoed...
sinds dat track systeem van frontier standaard 15 minuten vertraging heeft ben ik op zoek gegaan naar iets anders
ik weet niet of jullie m al kennen, maar deze is echt superhandig. alle vliegtuigen in heel europa + sommige vliegtuigen in australie en azie!
http://www.flightradar24.com/
Nu alweer/nog steedsquote:Op vrijdag 16 april 2010 08:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
CNN gebruikte deze net. Nu issie een beetje stuk denk.
Is makkelijk scoren idd..quote:Op zondag 18 april 2010 12:46 schreef PLAE@ het volgende:
KLM scoort wel punten dit weekend. Op CNN komt constant verhaal over testvluchten van KLM voorbij. Verder doet niemand dat blijkbaar.
Een UFO misschien?quote:Op zondag 18 april 2010 17:39 schreef fotostarter het volgende:
Dacht dat er niet werd gevlogen.
op die caspertoei zie je er gewoon 1 voorbij denderen.
Testvluchtquote:Op zondag 18 april 2010 17:39 schreef fotostarter het volgende:
Dacht dat er niet werd gevlogen.
op die caspertoei zie je er gewoon 1 voorbij denderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |