abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72452031
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 00:44 schreef SpeedyRich het volgende:

[..]

klopt niet want als die IC door een rood sein gereden zou zijn zou automatisch heb blok bezet gemeld worden en het sein voor de HST wegvallen aangezien op ATB-EG zitten
Nee hoor, want de IC zat op een parallelspoor, is door de flankbeveiliging helemaal niet in de rijweg van de HST gekomen, en dus is het sein voor de HST ook niet afgevallen. Sim-pel.
pi_72452121
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 00:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee hoor, want de IC zat op een parallelspoor, is door de flankbeveiliging helemaal niet in de rijweg van de HST gekomen, en dus is het sein voor de HST ook niet afgevallen. Sim-pel.
Dan kan er nooit een HST voor de ic hebben gezeten
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
pi_72452833
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef James1988 het volgende:
Zug met je mooie platen Welcome back

Het verhaaltje op http://funtestic.blogspot.com/ lijkt me trouwens een redelijk waarschijnlijke verklaring. Waarschijnlijker dan die Telegraaf-bagger.
OMG Nederlanders die in het Engels gaan bloggen..het moet geen rage gaan worden, op Twitter zie ik het ook al. Tenenkrommend slecht
pi_72454239
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:43 schreef Zug-Chef het volgende:
Nou ik ga het maar weer eens proberen hier.
WB! Dat er maar veel mooie foto´s mogen volgen.
pi_72454247
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Barneveld Noord. Verkeerde topic trouwens
Loopt dat andere topic nog na deel 4? Kon/ kan het nergens vinden.
  zaterdag 5 september 2009 @ 04:39:17 #81
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72454264
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:45 schreef knars het volgende:
Die geschrapte IC, was dat die van 17:00? Want dat had te maken met VIRM knuffelaar bij Amsterdam Centraal.
Naar mijn beleveing zijn er net zo veel treinen uitgevallen of vertraagd geweest in deze week op Amstel als in een gewone week. Ik vind het wel best, die 2 IC's extra.
Die zelfmoordenaars beginnen met de dag egoīstischer en idioter te worden.
  zaterdag 5 september 2009 @ 04:44:38 #82
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72454268
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 00:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee hoor, want de IC zat op een parallelspoor, is door de flankbeveiliging helemaal niet in de rijweg van de HST gekomen, en dus is het sein voor de HST ook niet afgevallen. Sim-pel.
Dan houd ik dit verhaal maar aan, heel simpel.
pi_72454909
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 04:29 schreef Socios het volgende:

[..]

Loopt dat andere topic nog na deel 4? Kon/ kan het nergens vinden.
Deel 5 is ook bijna vol

Welk station is dit? Deeltje V
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_72454951
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:01 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Goeie binnenkomer
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:17 schreef sander89 het volgende:

[..]

Zug leuk dat je weer terug bent, al heb ik niks gemist van de platen ieder geval want ik keek gewoon af en toe op je website.
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:26 schreef James1988 het volgende:
Zug met je mooie platen Welcome back
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 04:25 schreef Socios het volgende:

[..]

WB! Dat er maar veel mooie foto´s mogen volgen.
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Zug

Leuke plaatjes Je hebt meer he?
Dank allen. Ja ik heb meer :-)

Iets van na de vakantie.


Doordat er bij NS Hispeed / Deutsche Bahn problemen heersen met de ICE stellen, moet DB Schenker hulp bieden met vervangend materieel. Met 8 IC-rijtuigen en voorop de nieuwe DBS 189 027 heeft deze ICE 124-Ersatzzug als IC 28xx (treinnummer anyone?) zojuist Utrecht Centraal verlaten en is hier via de Viersporigheid nabij Utrecht Zuilen op weg naar Amsterdam Centraal. Links in beeld is de Domtoren van Utrecht te zien. Maandag 31 augustus 2009
  zaterdag 5 september 2009 @ 11:47:34 #85
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_72456856
tvp
pi_72456970
Ah, het is de Dag van het Verloren Schaap zie ik welcome back dudes
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 5 september 2009 @ 12:22:40 #87
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_72457520
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, het is de Dag van het Verloren Schaap zie ik welcome back dudes
Puur tijdgebrek.

Om bij het onderwerp te blijven: Ik koop tegenwoordig mijn kaartjes op voorhand, een voorraadje van 5 of meer in mijn portemonnee is heel normaal (Ticket T)
pi_72457713
NS Jaarkaart ftw
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:10:40 #89
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_72458672
Vandaag een oude stoomtrein gespot in Rotterdam.
Alleen geen camera bij de hand gehad
Volgens de website van de WHD(WereldHavenDagen) te Rotterdam was het de ' Trans Harbour Express Arrangement '.
Waarmee je met de stoomtrein over het goederenspoor naar Pernis gaat.
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:12:56 #90
200192 Darkwing_Duck
Straalbezopen Camembertvreter
pi_72458730
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 12:30 schreef Zug-Chef het volgende:
NS Jaarkaart ftw
Kom je niet ver mee in Parijs en omgeving..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 5 september 2009 @ 13:29:10 #91
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_72459139
Koperdieven leggen treinen weer stil
quote:
Voor de tweede opeenvolgende dag zijn treinreizigers tussen Roosendaal-Dordrecht slachtoffer geworden van koperdieven.
Vrijdagmorgen werd het treinverkeer op het traject opnieuw ernstig gestoord doordat onbekenden, net als donderdag, koperdraad langs het spoor hadden gestolen. Seinen en wissels werkten hierdoor niet. Reizigers in de ochtendspits liepen, ook net als donderdag, flinke vertraging op. Volgens ProRail was de schade snel hersteld en reden de treinen in de loop van de ochtend weer normaal.

Donderdag werd het koper gestolen bij het station Oudenbosch. Vrijdag was het station bij Zevenbergen aan de beurt. "Rond half vijf 's ochtends hebben we in de buurt van het station enkele rollen koperdraad aangetroffen. We hebben geen verdachten meer gevonden", zegt politiewoordvoerder André van den Hul.

NS en ProRail proberen al jaren een oplossing te vinden voor de koperdiefstal langs het spoor. ProRail-woordvoerder Henk Wind noemt het 'niet acceptabel dat reizigers worden gedupeerd door onverlaten'. "Het kost ons ook een boel geld: het gaat elke keer om duizenden euro's." Er wordt inmiddels wel extra gesurveilleerd rond het spoor, maar met 6500 kilometer rails in Nederland is dat haast onbegonnen werk. De dieven zijn geīntresseerd in het koper omdat de koperprijs hoog is. ProRail studeert op een alternatief materiaal voor haar leidingen.
Bron: BNDeStem

Gaat lekker zeg.. Blijf eens met je klauwen van andermans spullen af..
Ze zouden gelijk de vingers af moeten hakken bij deze mensen
pi_72459475
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:29 schreef greavy het volgende:
Koperdieven leggen treinen weer stil
[..]

Bron: BNDeStem

Gaat lekker zeg.. Blijf eens met je klauwen van andermans spullen af..
Ze zouden gelijk de vingers af moeten hakken bij deze mensen
De NS kan ook de tyfus krijgen voor de manier waarop ze hiermee omgingen. De IC Vlissingen-Amsterdam reed gewoon helemaal niet meer, evenals de Beneluxtrein, terwijl je die toch makkelijk van en naar Roosendaal kan laten rijden.. Reizigers werden geadviseerd om via Breda te reizen, maar een extra trein die kant op laten gaan was wederom teveel moeite zodat men weer lekker mocht staan in die altijd te korte ICRm stam
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:12:34 #93
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_72460159
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 13:42 schreef Ireyon het volgende:

[..]

De NS kan ook de tyfus krijgen voor de manier waarop ze hiermee omgingen. De IC Vlissingen-Amsterdam reed gewoon helemaal niet meer, evenals de Beneluxtrein, terwijl je die toch makkelijk van en naar Roosendaal kan laten rijden.. Reizigers werden geadviseerd om via Breda te reizen, maar een extra trein die kant op laten gaan was wederom teveel moeite zodat men weer lekker mocht staan in die altijd te korte ICRm stam
Jah, dat is ook zo.. Had de NS beter moeten regelen
Maar alsnog, het begon bij die koperdieven die met hun klauwen aan andermans spullen zitten..
NS 'denkt' het goed op te lossen, tijdelijk, wat ze gewoon niet kunnen
  zondag 6 september 2009 @ 01:03:01 #94
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_72476999
Wat vertrekt er om 1.22 vanaf spoor 5 te Breda, waar je volgens de CTA niet mag instappen? Kom daar net aan maar heb geen zin om te wachten om te kijken :p
  zondag 6 september 2009 @ 01:08:01 #95
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72477080
quote:
Op zondag 6 september 2009 01:03 schreef James1988 het volgende:
Wat vertrekt er om 1.22 vanaf spoor 5 te Breda, waar je volgens de CTA niet mag instappen? Kom daar net aan maar heb geen zin om te wachten om te kijken :p
Dat wordt voor mij ook gissen.

Wel vertrekt om 1:40 de laatste Intercity naar Eindhoven.
  Redactie Sport zondag 6 september 2009 @ 08:28:26 #96
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_72479202
In Enschede staan de CTA's standaard op 'Deze trein wordt gereinigd - Niet instappen', ipv blanco.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 6 september 2009 @ 10:37:14 #97
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_72480219
Hogesnelheidstrein officieel van start
quote:
De klanten van NS Hispeed kunnen vanaf maandag gebruikmaken van de snelle treinverbinding, waardoor zij in minder dan drie kwartier van de hoofdstad naar de Maasstad reizen.
NS verwacht dat in de spits vooral forenzen gebruik zullen maken van de snellere, maar duurdere verbinding.

Michiel van Roozendaal, directeur van NS Hispeed, voorziet dat de nieuwe verbinding de verhoudingen tussen de twee grote steden zal veranderen.
''Er zal veel meer verkeer tussen die steden komen'', voorspelde hij vorige maand. Een kaartje kost na een aanloopfase van een paar weken in de spits 7 euro meer tussen Amsterdam en Rotterdam. NS Hispeed verwacht dat reizigers dat wel over hebben voor de tijdwinst.
Meer op http://www.nu.nl/algemeen(...)cieel-van-start.html
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_72480397
quote:
Op zondag 6 september 2009 10:37 schreef De_Hertog het volgende:
Hogesnelheidstrein officieel van start
[..]

Meer op http://www.nu.nl/algemeen(...)cieel-van-start.html
Nu is het wachten wanneer de lijn weer sluit omdat niemand zoveel geld wil betalen voor een paar minuten tijdwinst.
  zondag 6 september 2009 @ 12:19:19 #99
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72482402
quote:
Op zondag 6 september 2009 10:49 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Nu is het wachten wanneer de lijn weer sluit omdat niemand zoveel geld wil betalen voor een paar minuten tijdwinst.
NS Hispeed kan beter de tarieven (iets) verlagen.
pi_72484252
Koperdieven mogen van mij allemaal een in gebruik zijnde hoogspanningsleiding doorknippen.

BTW, zijn de conducteurs aan het wennen aan controle van ov-chips? Afgelopen twee dagen twee keer gecontroleerd, waar beide keren mijn voordeelurenkaart-chip werd gescanned. Voorheen keken ze nauwelijks naar die kaart, of was het al goed als ze slechts een randje ervan zagen zitten in mijn portemonnee.

OMG inbreuk op mijn privacy, de ns houdt bij waarheen ik reis met de trein. Waar is mijn alu-hoedje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')