Vertraging in het weekeinde.quote:Op woensdag 9 september 2009 16:28 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Die smiley dr ook bij xD.
Incompetente pipo's ook alweer.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:10 schreef Ireyon het volgende:
'k Heb vanmiddag met Fyra een retourtje R'dam - Schiphol gedaan (resp. 12:00 en 14:02 uur vertrek). 'k Had eigenlijk in Rotterdam al een foto moeten maken van Spoor 11 en Spoor 9, want dat contrast was echt prachtig. Beide een intercity naar Amsterdam, Fyra op het lege spoor 11 terwijl spoor 9 echt stampvol stond. Beide ritten in de middelste bak gezeten en ik hoef geen statistiekwonder te zijn om te durven zeggen dat de trein amper 10% gevuld was. Epic Fail![]()
Al was onze vrouwelijke trainmanager wel een schatje.
Ohja, ook leuk aan de NS Infobalie in Eindhoven.
o "Kan ik ook bij u terecht met een vraag over Fyra?"
- "Over watte?"
o "Fyra.. de hogesnelheidslijn, jeweetz?"
- "Oh dat.. Neuh, daar weet niemand hier iets vanaf."
o "![]()
"
ICM heeft naar mijn weten schijfremmen.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:18 schreef thatsme het volgende:
de remblokken van een ICM ruiken ook altijd erg lekker
De NS heeft eindelijk begrepen dat mensen niet graag als vee tegen elkaar aan gedrukt in de Beneluxtrein vervoerd willen worden?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:15 schreef Gutz het volgende:
Vanmiddag vertrok er een extra intercity naar Roosendaal vanuit Rotterdam 4 minuten later dan de Internationale... Dus Internationale om 13:55 en Intercity om 13:59 vanaf spoor 7,
Iemand een idee waarom? Willen ze kijken of deze de internationale kan vervangen en dan zeggen dat er niet genoeg mensen inzitten om een trein minder te laten rijden. Terwijl er een trein 4 minuten eerder voor kwam rijden...
Ik vandaag ook zo'n brak filmpje gemaakt van een vertrekkende 11.8 met I10.quote:Op woensdag 9 september 2009 21:29 schreef James1988 het volgende:
Dat NS van de Benelux af wil is allang bekend, daarom krijg je nu ook dit soort geintjes zoals een extra stam die uit wat overtollige bakken ICRm is samengesteld, en dat er nu zelfs een stam met I10-rijtuigen van de NMBS rijdt. Dat de 11.8'jes er zo goed als allemaal uit zijn is wel mooi natuurlijk... herriemakende onbetrouwbare meuk.
Hebben die ICL's bioreactoren of zo?quote:Dat er vervolgens nog flink wat stellen ICL staan bij Amsterdam, waarmee je volgens mij in principe ook de HSL mee op zou kunnen, daar hoor je dan weer niks over. Het nut van een extra IC naar Roosendaal 4 minuten na de Benelux ontgaat mij dan weer wel...
Ja, ik mag zaterdag ook gezellig met de bus... Zal wel lekker knus worden...quote:Op woensdag 9 september 2009 22:24 schreef ReisT het volgende:
Ook zoiets: welke idioot heeft bedacht om uitgerekend in het tweede weekend van september tussen Utrecht en Geldermalsen aan het spoor te gaan werken? Normaal gesproken zou er zaterdag met 8 bakken DDAR gependeld worden tussen Utrecht en Tiel, voor de massa bezoekers van het fruitcorso en Appelpop, maar nu moeten we dus met ze allen met de bus...
Die roltrappen zitten inderdaad precies op de perrons waar in de toekomst de hogesnelheidstreinen komen. Goed hè, integraal ontwerpen.quote:Op woensdag 9 september 2009 22:31 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Ja, ik mag zaterdag ook gezellig met de bus... Zal wel lekker knus worden...
Het valt me trouwens wel op dat ze heel erg ver gaan in het comfortabel maken van het reizen met de Fyra. Op Rotterdam hebben ze speciaal een roltrap aangelegd op de loopbrug bij het perron van de Fyra, en op Schiphol zijn de bankjes op het Fyraperron bekleed met een rood plastic... ding...
In principe is het zo dat vanaf 1 oktober bij alle Wizzls (of tegenwoordig reizigerskiosken) waar nu nog twee kassa's zijn voor kaartverkoop, er eentje moet sluiten. Ergens in 2010 stopt het helemaal met de kaartverkoop. Waarom Boxtel dan anders is, weet ik niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:49 schreef greavy het volgende:
[..]
En wat moeten de blinde mensen dan?
Of de slecht ziende mensen?
Zeker maar naar de kaart automaat, om daar je kaartje te kopen? Je moet dan blij zijn dat een andere haastige reiziger je wil helpen..
En je moet dan nog maar blij zijn dat je zelf kan pinnen of genoeg muntgeld bijelkaar hebt.. Die automaten kunnen niet eens briefgeld aannemen!
Hebben we het nog niet eens over de OV-Chipkaartquote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef MetalMike het volgende:
Neem ook een station als Zandvoort aan zee, dat wordt echt dikke pret. Sinds vorig jaar al geen internationale kaarten meer (dus elke toerist moet opnieuw in Ams een kaartje gaan kopen) en straks hordes toeristen, waarvan de pinpas niet werkt in de kaartautomaat. Credit cards werken natuurlijk ook niet, briefgeld wordt niet geaccepteerd. Briljant.
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we het nog niet eens over de OV-Chipkaart
En het loket, ach, dat sluiten we ook maar, het was de afgelopen jaren zo rustig....quote:Op woensdag 9 september 2009 22:55 schreef MetalMike het volgende:
Neem ook een station als Zandvoort aan zee, dat wordt echt dikke pret. Sinds vorig jaar al geen internationale kaarten meer (dus elke toerist moet opnieuw in Ams een kaartje gaan kopen) en straks hordes toeristen, waarvan de pinpas niet werkt in de kaartautomaat. Credit cards werken natuurlijk ook niet, briefgeld wordt niet geaccepteerd. Briljant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |