quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:23 schreef knars het volgende:
Mooi dat dat duitse feestje spreekt over de Zuid-Limburgse Stommtrein Maatschappij :-)
De Fyra reed stilletjes ons huisje voorbij (met nog geen 50 km/u). Wat deed dat onding in Gouda? Volgens Junior is het de "nieuwe Thalys", volgens vrouwlief "een lelijke trein met een lelijke neus". Soms krijg ik het idee dat ik ze best goed heb opgevoed.
Deze?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:49 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ohja, station Ekeren heeft nog een oud bordje op het pand
3 zelfsquote:En Sint-Mariaburg heeft ook nog een bordje zonder Sint staan, 2 verschillende dus
Is dat niet de geur van de remmen? Die brandende geur die jij beschrijft heb ik ook tijdens het testen geroken, maar pas nadat we al flink afgeremd warenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:28 schreef James1988 het volgende:
Het is mij opgevallen dat als Fyra-personeel voorbijloopt, dat het dan naar een tapijtzaak ruikt.
En als de trein een tijdje 160 heeft gereden, begint het binnen toch wel enigszins te stinken naar brandend rubber of heet staal ofzo, ik kan de geur niet goed thuisbrengen. Hoe dan ook, lijkt me niet de bedoeling.
Klinkt wel alsof er Carbon onderdelen op zitten.quote:Op woensdag 9 september 2009 09:18 schreef thatsme het volgende:
de remblokken van een ICM ruiken ook altijd erg lekker
quote:Op woensdag 9 september 2009 10:40 schreef Duvel het volgende:
Remblokken zijn van een of ander sintermateriaal gemaakt. Die kunnen goed stinken.
Ik heb die stoomtrein gefotografeerd op Rtd, beeld komt later.
Wanneer was jij op alkmaar noordquote:Op woensdag 9 september 2009 16:28 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]
Die smiley dr ook bij xD.
Uh, nog nooit geweestquote:Op woensdag 9 september 2009 17:31 schreef RubenK het volgende:
[..]
Wanneer was jij op alkmaar noorddeze heb ik 6 maanden geleden wel eens gefoto'd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |