Ja, dat is inderdaad de procedure. Maar billijk als wij zijn geven wij de indiener van het bezwaar de kans het bezwaar toe te lichten en gaan wij er niet van uit dat het bezwaar per definitie afgewezen zal worden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
word bij eerste afkeuring de naam niet gelijk veranderd? met in het achterhoofd dat een opvolgend topic een andere naam kan krijgen als het protest toch duidelijk is geworden?
Dit was mijn antwooord:quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er staan drie fouten in het protest, dus afgewezen.
Maar 'vind u' gaat wel echt te furrr ouwequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:23 schreef DjRex89 het volgende:
Heb er maar 1 uitgehaald bij gebrek aan animo
Sorry schatquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar 'vind u' gaat wel echt te furrr ouwe.
Altijd al gehad man.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
wat een lelijke OP hebben we eigenlijk nu...!
dan zijn het er zelfs vierquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar 'vind u' gaat wel echt te furrr ouwe.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan zijn het er zelfs vier
dat boek is anders nog wel steeds een grote verkoop hit!quote:
vier fout in één zin.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Tog vint ik dat je nied moed zeuren..
En nu?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vier fout in één zin.![]()
Uw recht tot protesteren is hiermee komen te vervallen.
Tegen deze beslissing kan geen protest ingedient worden en ook kan deze beslissing niet mer teruggedraaid worden gedurende de rest van uw leven.
Normaal stoppen ze rond 4 uur maar iedereen is nog bezigquote:
waarom niet? jij krijgt toch niet zo goed betaald als de rest.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Normaal stoppen ze rond 4 uur maar iedereen is nog bezigOm er nou tussenuit te peren is ook niet echt een optie..
Ik ben (INDIRECT, JAquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de drie kruisjes dienen ook nog gerepareerd te worden in de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |