Ohof; jij kan ook een topic beginnen met Jeetjuh of hoe dat mens ook mag hetenquote:Op zondag 13 september 2009 11:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Doe niet zo ruig jij. Ik bepaal zelf als ik t een kliekerige bende vind, die jullie hebben. En dat mag., maar laat mij dan ook reageren zoals ik wil , anders flikkeren jullie maar op naar een ander topic.
MOI??? Nou ik denk dat je me nu verwart hoor, Ik zou juist veel meer van me eigen moeten denken. Maar dat zit niet in me aard.quote:Op zondag 13 september 2009 11:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je vindt jezelf wel heel belangrijk he? Grappig is dat
Wat zal je aanhang weer in een deuk liggen nu, over verheven zitten zijn gesproken.Nee jullie gaan elders maar een nieuwe heksenkring opbouwen , ik blijf waar ik ben.quote:Op zondag 13 september 2009 11:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ohof; jij kan ook een topic beginnen met Jeetjuh of hoe dat mens ook mag heten. Dan heb jij geen last meer van mij en mijn niet-in-staat-zijnde-voor-zichzelf-te-denkende aanhangers, en kunnen jullie daar met zijn tweetjes verheven zitten zijn
Jeetjuh: " Goh Annie, wat is die Yolanthe toch een akkelig mens.
Annie: " Ja, het zal me niks verbazen als ze de helft van Gerda's lippen ook nog heeft gejat."
Jeetjjuh: Ik zij tog dat het een golddigger was, ze was natuurlijk gewoon uit op die gauden tanden van Ger maar bleef hangen aan d'r lip! Natuurlijk door al die machtig interessante verhalen over de stamboom van Jan! Of kledingadvies, aangezien Yo geen greintje stijl heeft kon ze nog wat leren van Ger, hoe ze d'r spiegels aan d'r muts kon oppoetsen met gastendoekjes!" .
Anniebab: Word.
En zulks.
Gerda zit jou wel hoog he? Volgens mij ben jij jaloers op Jan ,omdat zijn moeder zo voor hem streed. Heb je dat vroeger gemist? Ik denk t .quote:Op zondag 13 september 2009 11:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ohof; jij kan ook een topic beginnen met Jeetjuh of hoe dat mens ook mag heten. Dan heb jij geen last meer van mij en mijn niet-in-staat-zijnde-voor-zichzelf-te-denkende aanhangers, en kunnen jullie daar met zijn tweetjes verheven zitten zijn
Jeetjuh: " Goh Annie, wat is die Yolanthe toch een akkelig mens.
Annie: " Ja, het zal me niks verbazen als ze de helft van Gerda's lippen ook nog heeft gejat."
Jeetjjuh: Ik zij tog dat het een golddigger was, ze was natuurlijk gewoon uit op die gauden tanden van Ger maar bleef hangen aan d'r lip! Natuurlijk door al die machtig interessante verhalen over de stamboom van Jan! Of kledingadvies, aangezien Yo geen greintje stijl heeft kon ze nog wat leren van Ger, hoe ze d'r spiegels aan d'r muts kon oppoetsen met gastendoekjes!" .
Anniebab: Word.
En zulks.
Nou, moet je me huidje eens zien!!!!quote:Op zondag 13 september 2009 12:41 schreef lady-wrb het volgende:
jezus annieaan jouw posts is anders wel te merken dat de heilzame effecten van visolie zwaar overschat zijn
Ruig?quote:Op zondag 13 september 2009 11:29 schreef Anniebab het volgende:
Doe niet zo ruig jij. Ik bepaal zelf als ik t een kliekerige bende vind, die jullie hebben. En dat mag., maar laat mij dan ook reageren zoals ik wil , anders flikkeren jullie maar op naar een ander topic.
eerlijk is eerlijk, je hebt wel humorquote:Op zondag 13 september 2009 12:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou, moet je me huidje eens zien!!!!
Wat geeft jou het idee dat dit 'jouw' topic is eigenlijk, en dat anderen dus maar moeten opflikkeren?quote:Op zondag 13 september 2009 12:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wat zal je aanhang weer in een deuk liggen nu, over verheven zitten zijn gesproken.Nee jullie gaan elders maar een nieuwe heksenkring opbouwen , ik blijf waar ik ben.
denk aan je hart dude!quote:Op zondag 13 september 2009 12:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat geeft jou het idee dat dit 'jouw' topic is eigenlijk, en dat anderen dus maar moeten opflikkeren?
quote:Op zondag 13 september 2009 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga anders lekker Hyven met andere humorloze Volendamse mutsen.
Nou je bent anders aardig pissed-off, dus je voelt je zeker aangesproken?quote:Op zondag 13 september 2009 12:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ruig?
Je degradeert mij simpelweg niet tot een discipel van wie dan ook. Wie de fuck denk jij wel niet dat je bent?
Ga anders lekker Hyven met andere humorloze Volendamse mutsen.
Wie heeft t recht DAN om tegen MIJ te zeggen dat ik moet opflikkeren?Hard tegen hard mag dat soms niet?Had ik meteen jankend weg moeten kruipen?PFFFF.quote:Op zondag 13 september 2009 12:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat geeft jou het idee dat dit 'jouw' topic is eigenlijk, en dat anderen dus maar moeten opflikkeren?
Ach mens ik ben hier al zo vaak beledigd.Ik heb geleerd dat je moet incasseren hier. Zou jij toch moeten weten....quote:Op zondag 13 september 2009 13:02 schreef Copycat het volgende:
Ik voel me beledigd door jouw discipelgewauwel. Nuance ...
jij begint daar toch mee? wie kaatst.....quote:Op zondag 13 september 2009 13:03 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Wie heeft t recht DAN om tegen MIJ te zeggen dat ik moet opflikkeren?Hard tegen hard mag dat soms niet?Had ik meteen jankend weg moeten kruipen?PFFFF.![]()
.
nee hoor, verder teruglezen voordat je reageert....quote:Op zondag 13 september 2009 13:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij begint daar toch mee? wie kaatst.....
quote:Op zondag 13 september 2009 11:09 schreef bloodymary het volgende:
Wat een onzin. Als je daar niet tegen kunt, dan ga maar paling schoonmaken of zo.
Je snapt het echt niet. Viel me al eerder op, maar gaf je tot nu toe het voordeel van de twijfel. Nu ben ik wel klaar met je.quote:Op zondag 13 september 2009 13:04 schreef Anniebab het volgende:
Ach mens ik ben hier al zo vaak beledigd.Ik heb geleerd dat je moet incasseren hier. Zou jij toch moeten weten....
quote:Op zondag 13 september 2009 12:59 schreef bloodymary het volgende:
En zo blijken al die verhalen over Volendammers dan toch weer waar te zijn.....
Nee jij doet net of jij t niet snapt.Jammer.quote:Op zondag 13 september 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet. Viel me al eerder op, maar gaf je tot nu toe het voordeel van de twijfel. Nu ben ik wel klaar met je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |