Nee, Silvie droeg de ketting vorig jaar alquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:29 schreef -sabine- het volgende:
Sylvie is idd een petietje.
Niet te vergelijken met Yolanthe.
Enige overeenkomst is dan de voetballer als bedmaatje?
En owja een ketting die niet hetzelfde is.
Wieowie had die ketting eerder?
Ik zeg Yo
Nu weet ik het zeker!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja joh, straks neemt ze ook borstkanker! In twee tetten dan he!
En jij een dombo, het enige wat ik namelijk doe is de vergelijking, die sws al kant noch wal raakt even doortrekken. Om aan te geven hoe stupide die al was om mee te beginnen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker!
Jij bent echt een verrot mens
Ja? Weet je dat echt zeker? Ik denk van niet namelijk.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker!
Tja, dat kan natuurljk, dan verschillen wij van mening.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja? Weet je dat echt zeker? Ik denk van niet namelijk.
Nah die Yolanthe kan niet eens tippen aan Sylvie,laat staan om maar in dr buurt te komen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:29 schreef -sabine- het volgende:
Sylvie is idd een petietje.
Niet te vergelijken met Yolanthe.
Enige overeenkomst is dan de voetballer als bedmaatje?
En owja een ketting die niet hetzelfde is.
Wieowie had die ketting eerder?
Ik zeg Yo
Nou en of. En ik ben er maar wat blij om, dat ik hierin je mening niet deel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja, dat kan natuurljk, dan verschillen wij van mening.
Waarom dan? Zij wenst toch niemand borstkanker toe of zo? Begrijp je het allemaal niet zo goed?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker!
Want Sylvie > Moeder Theresa ofzo?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:33 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Nah die Yolanthe kan niet eens tippen aan Sylvie,laat staan om maar in dr buurt te komen.
Wil lijken? Silvie heeft kanker (gehad) Ze is mager en hopelijk hestellende. Logisch dat ze mager is en dat heeft m.i. niets te maken met willen lijken op wie dan ook.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:08 schreef Eef999 het volgende:
Als je dan op de foto hierboven kijkt is het toch doodzonde dat Silvie op haar beurt op Victoria Beckham wil lijken. Echt een anorexia-figuur![]()
[ afbeelding ]
Al ruim 1.5 jaar volgens mij... En het staat niet omdat het niet bepaald haar natuurlijke bouw is. Voorheen was ze net zo rond als Yo. Ik vind het geen anorexia figuur maar iets meer vet mag wel. Toch blijft het een prachtige vrouw.quote:Op zondag 13 september 2009 00:21 schreef bloodymary het volgende:
Nou, voor dat ze kanker had was ze al zo mager hoor.
Heeft niets met haar ziekte te maken, anders zou ik dat ook niet schrijvenquote:Op zondag 13 september 2009 00:17 schreef kissaa het volgende:
[..]
Wil lijken? Silvie heeft kanker (gehad) Ze is mager en hopelijk hestellende. Logisch dat ze mager is en dat heeft m.i. niets te maken met willen lijken op wie dan ook.
Wie zou er willen lijken op Victoria B? Ikniet!
Nou, wandelend skelet? Er steekt geen botje uit. Ze is gewoon rank en petite.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:13 schreef bloodymary het volgende:
Dat wou ik net zeggen, Yolanthe lijkt helemaal niet op Sylvie, Yolanthe is lekker gevuld terwijl Sylvie een wandelend skelet is.
Omdat de meeste ronde vrouwen als 'normaal' getypeerd worden (terwijl de meeste toch wel wat kilo's kunnen missen) wordt een dun iemand dan bestempeld als een skelet.quote:
Ze is toch nog niet klaar met de chemokuren?quote:Op zondag 13 september 2009 00:17 schreef kissaa het volgende:
[..]
Wil lijken? Silvie heeft kanker (gehad) Ze is mager en hopelijk hestellende. Logisch dat ze mager is en dat heeft m.i. niets te maken met willen lijken op wie dan ook.
Wie zou er willen lijken op Victoria B? Ikniet!
We hebben het over het uiterlijk ,kleding en klasse en daaaarquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Want Sylvie > Moeder Theresa ofzo?
Mwoh, als ik het zo eens inschat beschouw ik jou niet echt als een expert op dat gebiedquote:Op zondag 13 september 2009 09:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
We hebben het over het uiterlijk ,kleding en klasse en daaaar
kan Yolanthe voorlopig bij niemand aan tippen...... dat dus , moet toch allemaal niet zo moeilijk zijn voor jou toch.
Kan je nagaan hoe weinig mensen hier op reageren, ze heeft gewoon nog aanhangers ook, wat een zieke reactie.....quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja? Weet je dat echt zeker? Ik denk van niet namelijk.
Ja , laat haar hier aub. buiten.Zoek een andere vergelijking.quote:Op zondag 13 september 2009 09:10 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ze is toch nog niet klaar met de chemokuren?
Ik vind het zielig voor Sylvie dat ze nu zo vals wordt aangevallen![]()
Maar niet getreurd, ze wordt weer de oude Sylvie als alles achter de rug is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |