Ze mag Jan wel danken op dr blote knieeen.quote:
Want?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:05 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ze mag Jan wel danken op dr blote knieeen.
Hahahah wel grappig dat ze dr eigen stomme fouten probeerd te redden , nadat Johan Derksen dr zo heeft afgezeikt.quote:
Nou dit heeft ze allemaal te danken aan Jan ,die heeft haar geintroduceerd bij de Tros.quote:
Bij ons wel. En niet alleen in Volendam ,maar ook in de omstreken, dus zo gek is t nou ook weer niet dan.quote:
22.oooquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:36 schreef bloodymary het volgende:
Heb ik ook nog nooit gezien hoor, zelfs niet in ons plaatselijke sufferdje.
Hoeveel inwoners heeft Volendam eigenlijk?
Ja, jij weet het helemaal.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:31 schreef Cacao het volgende:
De Tros zal Y wel veel interessanter vinden nu ze met W is. Wereldberoemde voetballer tegenover een volkszanger.
Als ze totaal talentloos zou zijn, kon Jan haar natuurlijk nog zoveel introduceren als ie wilde zonder dat het resultaat zou hebben. Dus ik neem aan dat ze het met name te danken heeft aan haar eigen kunde.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
Nou dit heeft ze allemaal te danken aan Jan ,die heeft haar geintroduceerd bij de Tros.
Ghegheghe ze heeft talenten zat maar ,dat zijn niet de talenten die jij en ik zullen bedoelen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ze totaal talentloos zou zijn, kon Jan haar natuurlijk nog zoveel introduceren als ie wilde zonder dat het resultaat zou hebben. Dus ik neem aan dat ze het met name te danken heeft aan haar eigen kunde.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:31 schreef Cacao het volgende:
De Tros zal Y wel veel interessanter vinden nu ze met W is. Wereldberoemde voetballer tegenover een volkszanger.
wat een afgunst weer zegquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ghegheghe ze heeft talenten zat maar ,dat zijn niet de talenten die jij en ik zullen bedoelen.![]()
![]()
Ik vind het nog al erg hopeloos overkomen als je voor heel Nederland voor gek wordt gezet , snel naar Wilma Nanninga gaat om je verhaal te doen.....................ligt er net iets te dik bovenop en het kwaad is al geschiet.![]()
Nee, je hebt gelijk. Dat zal de Tros niet.quote:
Ja het is wel gek. Want Volendam en omstreken zijn de wereld niet. Dat is júllie wereld, maar dat is wat anders.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Bij ons wel. En niet alleen in Volendam ,maar ook in de omstreken, dus zo gek is t nou ook weer niet dan.
Dat is geen sjeu, maar een fles azijn die te lang staat en die niemand meer lustquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:25 schreef Anniebab het volgende:
Nou nou nou ,Jeetjuhh is hier lang de enige niet hoor die iemand niet mag,zonder degene hoe dan ook maar te kennen.....er worden hier wel ergere uitlatingen gedaan, zelfs een heel dorp wordt vaak over een kam gescheerd, dus niet zo kinderachtig.T gaat hier toch om de sjeu???
Ja joh, straks neemt ze ook borstkanker! In twee tetten dan he!quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:41 schreef sunny16947 het volgende:
Waarom heb ik toch steeds het gevoel dat Y heel erg haar best doet om Silvie op te volgen, voorbij te streven.
Hoor ik nu een kameel kotsenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:36 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat is geen sjeu, maar een fles azijn die te lang staat en die niemand meer lust.
wat een vergelijking zeg .........wat ben jij een akkelig mens.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja joh, straks neemt ze ook borstkanker! In twee tetten dan he!
Ze heeft idd wel al een Silvie-kettingquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:41 schreef sunny16947 het volgende:
Waarom heb ik toch steeds het gevoel dat Y heel erg haar best doet om Silvie op te volgen, voorbij te streven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |