abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72589795
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:10 schreef Anniebab het volgende:
Ach, ik heb met kermis nog even met Wim gepraat, en hij zei dat t wel weer met hem ging, het is echt een lieve jongen.Maar zo mager is ie nog nooit geweest, t heeft wel aan hem gevreten zeg.Ik vind t echt schandalig dat hij die kroeg is uitgezet, treurig.
Is het wel waar dan?? Dat weet je natuurlijk nooit met "de bladen".
Heb je wel een fijne kermis gehad?
pi_72590087
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:14 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Is het wel waar dan?? Dat weet je natuurlijk nooit met "de bladen".
Heb je wel een fijne kermis gehad?
Ja t was supergezellig, alleen errug druk, ik denk dat half Nederland hier was, maar goed, of t waar is weet ik niet maar ik zou t verschrikkleijk vinden, ik lees dit net hier pas.Zouden ze afgelopen vrijdag bedoelen?Toen was t kermis,en zat jan daar idd met zijn familie.Of die week ervoor want toen ze verhaal wilden halen ,staat er, dat t niet mogelijk was ivm kermisdrukte.
pi_72590318
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:24 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja t was supergezellig, alleen errug druk, ik denk dat half Nederland hier was, maar goed, of t waar is weet ik niet maar ik zou t verschrikkleijk vinden, ik lees dit net hier pas.Zouden ze afgelopen vrijdag bedoelen?Toen was t kermis,en zat jan daar idd met zijn familie.Of die week ervoor want toen ze verhaal wilden halen ,staat er, dat t niet mogelijk was ivm kermisdrukte.
Het lijkt me idd de week voor kermis
Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad.
Verder geen kermisnieuws uit Volendam?
pi_72590552
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:32 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Het lijkt me idd de week voor kermis
Fijn dat je het zo gezellig hebt gehad.
Verder geen kermisnieuws uit Volendam?
Nog niet , meestal komt dat na een paar dagen los, maar ik geloof niet dat er schokkende dingen voorgevallen zijn, ik heb ze wel allemaal gezien, van palinggate, en hadden t zo te zien naar hun zin.Liza reageerde ook heel relaxed op mensen van buitenaf die met haar wilden praten of met haar op de foto wilden.t was heel gemoedelijk hier. (zover ik gezien heb dan).
pi_72592170
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_72615157
Woehahaha Fleur wil niet meer daten met Jan. Ze is er helemaal klaar mee.Ja hij niet zeker, ze heeft zich moet je maar rekenen eerst aan hem opgedrongen, in de hoop er verder mee te komen, en nu is ze er klaar mee, nou Fleurtje, ik denk niet dat Jan jou ooit nog lastig zal vallen hoor.
  donderdag 10 september 2009 @ 16:20:42 #107
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72615199
Heeft Fleur dat op de kermis aan je verteld?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_72615265
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:03 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Die Liza ziet er zo van ver af wel een stuk beter uit
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_72615473
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:20 schreef Copycat het volgende:
Heeft Fleur dat op de kermis aan je verteld?
quote:
KUS-zangeres afgeknapt op Jan Smit
Uitgegeven: 10 september 2009 15:11
Laatst gewijzigd: 10 september 2009 15:11

AMSTERDAM - KUS-zangeres Fleur Minjon is blij dat ze van Jan Smit af is. "Met Jan Smit ga ik nooit meer daten", vertelt de zangeres van de meidengroep resoluut. Na haar affaire met de volkszanger is ze volledig op hem afgeknapt.

[quote]© ANPKennelijk valt de 23-jarige zangeres op hetzelfde type mannen als Yolanthe Cabau van Kasbergen. Het gerucht gaat namelijk dat Minjon haar nieuwe liefde in de familie Sneijder heeft gezocht, namelijk bij Rodney, het broertje van Wesley Sneijder.

Voetballer Wesley Sneijder is momenteel het liefje van Cabau van Kasbergen.

Minjon ontkent het gerucht dat ze in Rodney Sneijder een nieuwe liefde zag niet. Voorlopig is de zangeres nog 'lekker vrijgezellig'.

© Novum
Is dat zo?
pi_72652921
Dit staat deze week in de plaatselijke krant (Edam/Volendam)!

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 11 september 2009 @ 19:19:07 #111
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72653168
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:12 schreef Felixa het volgende:
Dit staat deze week in de plaatselijke krant (Edam/Volendam)!

[ afbeelding ]
Jezus, waarom staat zoiets in de krant?

Wat is het toch ook een enge, nare enclave, als je dit ziet.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_72653226
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef Duderella het volgende:

[..]

Jezus, waarom staat zoiets in de krant?

Wat is het toch ook een enge, nare enclave, als je dit ziet.
Het staat altijd in de krant als iemand wordt uitgeschreven uit de gemeente.
Gewoon bij de rubriek "burgerlijke stand".
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:25:44 #113
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72655546
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 19:20 schreef Felixa het volgende:

[..]

Het staat altijd in de krant als iemand wordt uitgeschreven uit de gemeente.
Gewoon bij de rubriek "burgerlijke stand".

Eh... nee.
pi_72655929
Heb ik ook nog nooit gezien hoor, zelfs niet in ons plaatselijke sufferdje.

Hoeveel inwoners heeft Volendam eigenlijk?
  vrijdag 11 september 2009 @ 20:47:35 #115
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72656315
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:36 schreef bloodymary het volgende:

Hoeveel inwoners heeft Volendam eigenlijk?
Dat lijkt me een lastige vraag. Want mogen de jassen er dan wel bij, of niet?
pi_72657083
Als ze ingeschreven staan mogen ze er van mij bij.
  vrijdag 11 september 2009 @ 21:14:52 #117
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72657299
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:08 schreef bloodymary het volgende:
Als ze ingeschreven staan mogen ze er van mij bij.
Arme jassen. Kom je ook in de krant als je besluit te vertrekken.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 11 september 2009 @ 21:24:12 #118
22592 crew  Ole
pi_72657670
Palingsoap begint weer!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:26:56 #119
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72661858

.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 11 september 2009 @ 23:34:43 #120
264631 SalvadorSati
^^daar moest nog een E achter
pi_72662102
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:36 schreef bloodymary het volgende:
Erger lijkt mij nog dat iedereen je geboortedatum kan lezen! Er komt (misschien wel) een punt dat je lekker wil liegen over je leeftijd. (ik word bijna 30, vandaar misschien )
pi_72663966
Ik lieg altijd dat ik ouder ben, dan zeggen de mensen goh, jij ziet er nog goed uit voor je leeftijd.
pi_72667095
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 00:45 schreef bloodymary het volgende:
Ik lieg altijd dat ik ouder ben, dan zeggen de mensen goh, jij ziet er nog goed uit voor je leeftijd.
Nog ouder?

woef
  zaterdag 12 september 2009 @ 11:48:09 #123
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72670020
quote:
Yolanthe nog lang niet klaar met de TROS
za, 12/09/2009 - 10:15

Er gingen serieuze geruchten dat de dagen van Yolanthe Cabau van Kasbergen bij de TROS geteld waren. Niets is minder waar, want de grootste familie van Nederland heeft veel plannen met de 24-jarige presentatrice en actrice.

“Ik heb net een dertiendelige spelshow opgenomen”, vertelt ze in De Telegraaf. “Te leuk om waar te zijn. Met bekende Nederlanders die dan moeten zeggen of een homevideo echt is.”

“Verder heb ik de hoofdrol gekregen in de speelfilm die de TROS mee produceert. De Paarden van Maarn, weet je wel, die paarden die vastzaten op dat eiland in Friesland”, vertelt de nieuwe vriendin van voetballer Wesley Sneijder. “En dan is er het Eurovisie Songfestival waar ik een rol in krijg. Ik ga het Gouden Harpen Gala presenteren. En ik krijg een interviewprogramma voor jongeren. Maar dat is eind volgend jaar. En vanaf volgende week zaterdag zit ik in de jury van het jongerensongfestival. Dat vind ik superleuk, want ik ben gek op kinderen.”
Bron: Shownu
pi_72670168
quote:
Wesley Sneijder heeft Yolanthe gevraagd

door Wilma Nanninga

AMSTERDAM - Wesley Sneijder heeft Yolanthe Cabau van Kasbergen tijdens de afgelopen vakantie gevraagd of ze met hem wilde samenwonen. „Het was op de boot op Ibiza. Hij zei: zullen we het samen proberen? Ik hoefde er niet over na te denken. We voelen elkaar geweldig aan.”
Yolanthe moet lachen als ik haar vraag waarom Wesley voor haar de ideale man is. „Ik voel me veilig en vertrouwd bij hem. En die klik was er al meteen. Hij staat stevig in zijn schoenen. Hij is lief en sociaal, maar hij heeft wel temperament. Hij is net als ik pas 24 en hij heeft al een heel leven achter de rug.”

Het gaat weer goed met Yolanthe. De flikkering is terug in de ogen van de meest sexy vrouw van Nederland nadat ze begin dit jaar veel te verduren gehad. De relatie met Jan Smit ging over. Hij is intussen gelukkig met zijn jeugdliefde en Yolanthe is heel erg verliefd op voetballer Wesley Sneijder. Ze heeft vrede gesloten met het verleden en dat boek definitief dichtgedaan.

„Ik wens iedereen het beste. Ik heb me uiteindelijk overal bij neer kunnen leggen. Het zal niet voor niets zijn geweest dat dit is gebeurd. Op een ochtend werd ik wakker en toen wist ik dat ik verder moest. Ik ben dankbaar voor de nieuwe liefde die op mijn pad kwam.”

Glimlacht: „Binnenkort kom ik er weer aan toe om naar Volendam te gaan. Omdat het klaar is. Dan ga ik op bezoek bij mijn moeder op de Dijk. Zij is natuurlijk wel bij ons geweest in Madrid en Milaan. We hebben een leuk familiefeest gehad met de verjaardag van Wesleys zoontje Jessey. Grappig, Wesley heeft een familie met allemaal stoere mannen. Hij heeft broers en zo en wij zijn vooral met heel veel vrouwen. Ik heb veel zussen.”

Actrice en presentatrice Yolanthe praat voor het eerst uitgebreid over haar toekomst. „Wesley en ik zijn heel rustig begonnen. We zagen elkaar in het uitgaansleven van Amsterdam. Ik was vrijgezel. Hij ging uit eten met zijn vrienden en ik was met mijn vriendinnen. We hebben heel veel gelachen samen en aan lachen was ik door alle ellende wel toe. Maar ik wilde het voorzichtig aan doen. Eerst alles wat er is gebeurd een plekje geven. Toen ik naar Ibiza ging om uit te rusten na een heel druk werkjaar is hij me achterna gevlogen. En ja er was dus al aantrekkingskracht, maar toen kon ik dat pas toegeven en hebben we de liefde toegelaten. Wesley zei: we vinden elkaar zo leuk, we hebben niks te verliezen, zullen we er voor gaan. Ik zei meteen ja. Kijk, ik wilde de hele tijd bij hem in de buurt zijn. Als je dat voelt, weet je dat je verliefd bent.”

Hoe is het leven als voetbalvrouw? Je ervaart het nu zelf terwijl je straks te zien bent als zodanig op tv?

„Tja, ik weet eigenlijk niet zo goed wat er wordt bedoeld met het leven als voetbalvrouw. Natuurlijk ben ik de vriendin van een voetballer, maar ik ben vooral gewoon Yolanthe die acteert en presenteert. Wesley is daar trots op. Mijn manager let in mijn werkschema op het voetbalseizoen en ik doe af en toe water bij de wijn. Want hij kan dat niet, zit gewoon aan trainingen en wedstrijden vast. Ik vlieg vaak op en neer. Dat gaat prima. Milaan is maar 1 uur en 20 minuten weg. Wesley was de afgelopen dagen op trainingskamp in Schotland en dan mogen de vrouwen er sowieso niet bij. Woensdag was de wedstrijd en nu vliegen we samen naar Milaan om naar huizen te kijken. Het is heel goed georganiseerd bij zo’n voetbalclub. Ze doen er alles aan om je je snel thuis te laten voelen. We gaan rondkijken met de makelaar van de club. We twijfelen nog tussen een appartement of een huis met een tuin.”

Kun je wennen?

„In Milaan ben ik gewoon de vriendin van Wesley Sneijder. De paparazzi stonden bij de uitgang van het vliegveld. Wesley is daar helemaal de man. Dat vind ik leuk om te zien. Ook hoe die transfer ging. Toen de kogel door de kerk was, zaten we binnen acht uur in het vliegtuig met de spullen. Zo rap allemaal. Heb ik met mijn moeder in Madrid nog net een kaarsje voor iedereen op kunnen steken.”

Een kaarsje? Ben je gelovig?

„Ja.. Hoewel niet veel mensen dat achter me zoeken. Ik bid, ik praat met God. Ik kom in Nederland niet vaak in de kerk. Ik ben katholiek maar ik heb ook veel wijsheden uit andere religies. Het is een steun. In Milaan heb ik al een kerk op het oog waar ik af en toe rust kan vinden. Ik heb nog best veel verdriet te verwerken. Het verlies van mijn vader en mijn neefje. Dat heeft er bij mijn familie ingehakt. Ik vraag God trouwens niet alleen om steun en troost. Er is ook genoeg om voor te bedanken. Dat ik heerlijk werk heb, lieve mensen om me heen en dat ik nu weer volmaakt gelukkig ben.”

Je bent deze week ook weer verkozen tot meest sexy vrouw van Nederland. Je liet Doutzen Kroes achter je. Katja Schuurman stond op de 17e plaats.

„Het was een chaotische drukte daar en ik kon Wesley pas laat bereiken, maar ik werd helemaal warm van wat hij zei: ’voor mij was je al de meest sexy vrouw van Nederland’.”

Er waren nog verhalen dat je weg zou gaan bij de TROS, omdat dat de omroep van Jan is?

„Nee joh. Ik heb net een dertiendelige spelshow opgenomen: Te leuk om waar te zijn. Met bekende Nederlanders die dan moeten zeggen of een homevideo echt is. En ik heb de hoofdrol gekregen in de speelfilm die de TROS mee produceert. De Paarden van Maarn, weet je wel, die paarden die vastzaten op dat eiland in Friesland. En dan is er het Eurovisie Songfestival waar ik een rol in krijg. Ik ga het Gouden Harpen Gala presenteren. En ik krijg een interviewprogramma voor jongeren. Maar dat is eind volgend jaar. En vanaf volgende week zaterdag zit ik in de jury van het jongerensongfestival. Dat vind ik superleuk, want ik ben gek op kinderen.”

Wil je nog steeds zelf kinderen?

„Natuurlijk. Wesley en ik willen alle twee kinderen. Maar ik ben nu eerst even bezig met mijn relatie. Het gaat al zo snel allemaal. Het hoort een beetje bij de voetbalwereld. Je moet zo snel knopen doorhakken, en zo. Maar ik ben al gek op Wesleys zoontje. Dat gaat prima en ik moet zeggen dat ik veel respect heb voor Wesley’s ex-vrouw Ramona. Hoe zij het allemaal organiseert en doet. En zij is ook nog heel jong. Ik moest lachen: een van mijn zussen zei in het begin: Yo, jouw vriend heeft gewoon al een zoontje, maar daar was ik nog niet mee bezig. Nu als ik hem met zijn zoontje zie, vind ik dat zo stoer. Hij is echt een supervader.”

Jullie toekomst samen?

„Ik plan niet zo ver meer vooruit. Maar over een paar jaar hoop ik aan kinderen te beginnen. Ik hoop dat die droom van een ontbijttafel met een grote familie uitkomt.”
Bron; Telegraaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')