abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72696365
Annie, af nu! Op dit forum hoeft niemand het met elkaar eens te zijn, maar is het juist de bedoeling om een mening neer te zetten op vaak humoristische wijze en niet om maar door te blijven zagen en persoonlijke aanvallen te doen. CC is zolang als ik hier zit, en dat is al heel lang, een zeer gewaardeerde Fok!ker die dit goed onder de knie heeft. De manier waar sommige anderen hier posten lijkt meer op de manier van andere fora, waarvan Fok! zich juist wil onderscheiden. Dus niet de stijl van posten zoals op een Trosforum of een Maroc.nl of zo is hier gewenst met gescheld en honderd keer de zelfde mening spuien, maar vernieuwend zijn op een humorvolle wijze.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 13 september 2009 @ 13:14:48 #227
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_72696405
pompidom.............................
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_72696407
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:12 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja ik moet toegeven dit was echt een sublieme reactie, echt....
Ja, dat is dus humor, Annie. Een beetje in de stijl van Pim Fortuijn tegen Wouke van S.: ga toch koken, mens.
pi_72696772
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:13 schreef bloodymary het volgende:
Annie, af nu! Op dit forum hoeft niemand het met elkaar eens te zijn, maar is het juist de bedoeling om een mening neer te zetten op vaak humoristische wijze en niet om maar door te blijven zagen en persoonlijke aanvallen te doen. CC is zolang als ik hier zit, en dat is al heel lang, een zeer gewaardeerde Fok!ker die dit goed onder de knie heeft. De manier waar sommige anderen hier posten lijkt meer op de manier van andere fora, waarvan Fok! zich juist wil onderscheiden. Dus niet de stijl van posten zoals op een Trosforum of een Maroc.nl of zo is hier gewenst met gescheld en honderd keer de zelfde mening spuien, maar vernieuwend zijn op een humorvolle wijze.
Ik heb ook niets tegen CC,dat weet ze zelf ook wel. T komt eigenlijk allemaal steeds doordat Vivi en ik niet door een deur kunnen. Nou, dan moet ik mezelf maar opofferen en van Fok wegtblijven.Want dit komt steeds terug en ik wil met de rest geen onenigheid.
  zondag 13 september 2009 @ 13:27:40 #230
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72696779
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:54 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

denk aan je hart dude!
* lady-wrb geeft duderella het potje visoliecapsules door (ook goed voor het hart) en rent hard weg
Nou, het was een oprechte vraag.
Misschien zegt Annie wel: ik heb deze reeks opgericht, of zo. Dat weet ik namelijk niet meer.

Thanks! Wat zal dat doen voor mijn huidje zeg!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 13 september 2009 @ 13:31:31 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72696928
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:27 schreef Anniebab het volgende:
Ik heb ook niets tegen CC,dat weet ze zelf ook wel.
Nog niet helemaal klaar, dan maar:
Als jij mij degradeert tot een discipel, dan zeg je in feite dat ik domweg achter iemand aanloop, een meeloper ben. En daar neem ik serieus aanstoot aan. Dat is een persoonlijke aanval, gebaseerd op jouw beef met Viev ( ) en dat is imo dus precies die nuance die jij steeds lijkt te missen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_72696951
quote:
Op zondag 13 september 2009 11:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ohof; jij kan ook een topic beginnen met Jeetjuh of hoe dat mens ook mag heten . Dan heb jij geen last meer van mij en mijn niet-in-staat-zijnde-voor-zichzelf-te-denkende aanhangers, en kunnen jullie daar met zijn tweetjes verheven zitten zijn

Jeetjuh: " Goh Annie, wat is die Yolanthe toch een akkelig mens.
Annie: " Ja, het zal me niks verbazen als ze de helft van Gerda's lippen ook nog heeft gejat. "
Jeetjjuh: Ik zij tog dat het een golddigger was, ze was natuurlijk gewoon uit op die gauden tanden van Ger maar bleef hangen aan d'r lip! Natuurlijk door al die machtig interessante verhalen over de stamboom van Jan! Of kledingadvies, aangezien Yo geen greintje stijl heeft kon ze nog wat leren van Ger, hoe ze d'r spiegels aan d'r muts kon oppoetsen met gastendoekjes! " .
Anniebab: Word .

En zulks .
Zeg tokkie trol als je mijn naam niet weet zeg je gewoon Mevr oke.
Jij kunt het gewoon weg niet hebben als er iets negatiefs over Yolanthe wordt gezegd ,om vervolgens wel Jan Smit en zijn hele familie voor alles en nog wat uit te maken.
Je beledigd mensen hier die reageren en je denkt dat je alles kan en mag zeggen nou ga vooral zodoor je laat je afkomst teminste flink zien en dan is ma tokiie er nog netjes bij.

Van de week was je aardig rustig toen Derksen Yolanthe even flink onderuit haalde voor heel Nederland .

[ Bericht 2% gewijzigd door JEEtjuuh op 13-09-2009 13:41:23 ]
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_72697013
pi_72697049
dubbel
  zondag 13 september 2009 @ 13:36:20 #235
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72697086
Voor héél Nederland. Net als Gerda/Jan.
  zondag 13 september 2009 @ 13:36:40 #236
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72697098
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:03 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Wie heeft t recht DAN om tegen MIJ te zeggen dat ik moet opflikkeren?Hard tegen hard mag dat soms niet?Had ik meteen jankend weg moeten kruipen?PFFFF.
.
Van mij hoef je niet op te flikkeren hoor. Niemand niet trouwens. Maar jij zei dit:
quote:
Op zondag 13 september 2009 11:29 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Doe niet zo ruig jij. Ik bepaal zelf als ik t een kliekerige bende vind, die jullie hebben. En dat mag., maar laat mij dan ook reageren zoals ik wil , anders flikkeren jullie maar op naar een ander topic.
En daardoor vroeg ik me dus af waarom de doorgewinterde SHO'ers wat jou betreft maar naar een ander topic moeten gaan. Ik bedoel, dit is SHO, niet STA. Soms denk ik wel eens dat jij dit ziet als het Volendam-topic of zo. Maar dit is een roddeltopic. Achterklap. leugens, insinuaties en bedrog. Daar draait het om.
Als je dat gewoon niet zo leuk vindt (kan natuurlijk) dan is het misschien handiger als jij in STA een Volendam-topic opent en ons lekker in SHO laat zitten.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_72697185
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:36 schreef Copycat het volgende:
Voor héél Nederland. Net als Gerda/Jan.
Precies!!
  zondag 13 september 2009 @ 13:40:13 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72697220
Over het totaal niet snappen gesproken .
  zondag 13 september 2009 @ 13:40:30 #239
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_72697229
Dames.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  zondag 13 september 2009 @ 13:41:12 #240
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72697247
gniffel...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 13 september 2009 @ 13:44:00 #241
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_72697335
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
pi_72697388
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:40 schreef Copycat het volgende:
Over het totaal niet snappen gesproken .
Zucht ......CC ik snap het heel goed hoor ook Jan en Gerda stonden te kijk voor heel Nerdeland .
Alleen was dat van Yolanthe wel een stuk mooier en grappiger als van Jan en zijn Ma .
Dus wie snapt het hier nu niet.
  zondag 13 september 2009 @ 13:50:18 #243
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72697552
Hoeveel mensen keken naar Gerda en hoeveel naar Derksen?
Hoeveel media stond bol van Gerda en hoeveel van Derksen?

Dat ik er nog op in ga ...
Scusi stet.
pi_72698211
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:50 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel mensen keken naar Gerda en hoeveel naar Derksen?
Hoeveel media stond bol van Gerda en hoeveel van Derksen?

Dat ik er nog op in ga ...
Scusi stet.
Dat van Derksen was eerst niet zo heel groot nee,maar uiteindelijk aardig uitgemeten op internet hehehe Ik blijf die Derksen GENIAAL vinden.
pi_72698216
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:27 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nou, het was een oprechte vraag.
Misschien zegt Annie wel: ik heb deze reeks opgericht, of zo. Dat weet ik namelijk niet meer.

Thanks! Wat zal dat doen voor mijn huidje zeg!
Nee hoor ik kwam er zomaar binnenvallen.....en ik heb t ook nooit opgeeist, dat is dan misschien weleens zo opgevat, maar was niet de bedoeling dan.
pi_72698273
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:07 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Dat van Derksen was eerst niet zo heel groot nee,maar uiteindelijk aardig uitgemeten op internet hehehe Ik blijf die Derksen GENIAAL vinden.
Tsja die stoffige hevig rokende sombere knakker, kan weleens grappig uit de hoek komen....hij is zo droog als een oud plak brood.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 13 september 2009 @ 14:14:30 #247
163650 Greys
pi_72698479
Een Palinggate met viswijven (uitzonderingen daargelaten uiteraard).
Wat een gezeik hier zeg
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72698600
Hey Jeetjuhh Ik zag jan Dulles net nog in de op zondag geopende supermarkt, zijn haar is nu een stuk korter en pikzwart, maar t staat m wel.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 13 september 2009 @ 14:19:22 #249
163650 Greys
pi_72698653
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:18 schreef Anniebab het volgende:
Hey Jeetjuhh Ik zag jan Dulles net nog in de op zondag geopende supermarkt, zijn haar is nu een stuk korter en pikzwart, maar t staat m wel.
Lijkt ie dan nu niet een beetje op dag joch van Twarres?
Dat stel ik me daarbij voor dan namelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72698720
Ik heb eindelijk door dat Vivi eigenlijk heel grappig is en helemaal niet gemeen.

Dus jouw tijd komt nog wel Annie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')