Niet als je vanuit omgeving Amersfoort moet komen (werk). ;') Dan is het aardig omrijden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij woont toch in Ede? Dan lijkt Arnhem me dichterbij.
Alleen negers approven KFC.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:24 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
I'm Wacko Jacko and I approve KFC
Dank uquote:
Subway is echt drie keer niets.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:23 schreef Japsnars het volgende:
Volgens hun website heeft heel Nederland KFC behalve Hilversum natuurlijk
En dan wel zo'n VEEL TE DURE subway hier plaatsen. kutzooi
Ah ja, oke.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet als je vanuit omgeving Amersfoort moet komen (werk). ;') Dan is het aardig omrijden.
Naja ik vind het prima te eten (30cm + ham + kaas + kip teryaki) maar het is zo veel te duurquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Subway is echt drie keer niets.
heul wel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die staat nu in de OPquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef Japsnars het volgende:
Lekkerste product hebben ze trouwens allang uit de handel genomen in Nederland.
Gelukkig hebben ze die in Amerika en Zuid-Afrika nogwel
[ afbeelding ]
GEYLLL
Ja klopt, maar alleen al voor het geld zou ik er niet naar toe gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja ik vind het prima te eten (30cm + ham + kaas + kip teryaki) maar het is zo veel te duur
Boh, MJ was ooit een niggerquote:
Ja, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:27 schreef Goofisch het volgende:
[..]
heul wel.
gister nog gehaald voordat ik naar de bios ging
Eenmaal in de bios had ik weer honger
KWOOT VOOR TROETquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals de macquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik![]()
Je betaalt een duur broodje en daarna heb je weer honger.
Dat is meestal bij dat soort zaken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik![]()
Je betaalt een duur broodje en daarna heb je weer honger.
Mc Flurryquote:
True that. Ik heb hier nog allemaal macdonalsbonnen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, maar alleen al voor het geld zou ik er niet naar toe gaan.
Zo bijzonder is het niet.
maar ze zijn wel gezondquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhu, laatst weer gehad, ik kreeg een orgasme in m'n mond.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ah ja, oke.
Die twisters met kaas zijn echt overheelijk daar.
Die is lekkerquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
True that. Ik heb hier nog allemaal macdonalsbonnen.
2 Grote burgers voor 3,75 ipv 3 euro per stuk (kankerduur aangezien een mcchicken in amerika gewoon 1 miezerige kankerdollar is)
En 7,50 voor 2 grote menu's. Wou er vandaag eentje cashen maar ben uiteindelijk niet naar school gegaan en ik ga niet 8km naar de mac fietsen
Wil je ook een keer een orgasme in mijn mond krijgen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uhu, laatst weer gehad, ik kreeg een orgasme in m'n mond.
Ja doeiquote:
Correct.quote:
Die wou ik vandaag ook cashenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doe jij met mijn quote?
Die mac -bonnen heb ik ook, maar alleen maar rare acties....
sundae ijsjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik bij de Mac koop.![]()
Opvrolijkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doe jij met mijn quote?
Die mac -bonnen heb ik ook, maar alleen maar rare acties....
Das volgens mij bij elke KFC zo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef Mozy het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit bij de KFC gegeten,
misschien omdat hier in Eindhoven de zaak altijd bomvol zit met negers
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wil je ook een keer een orgasme in mijn mond krijgen?
anusquote:
Zelfs de mensen die achter de kassa werken zijn negers.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das volgens mij bij elke KFC zo.
Dat is je wel geluktquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uhu, laatst weer gehad, ik kreeg een orgasme in m'n mond.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zelfs de mensen die achter de kassa werken zijn negers.
En niet dat ik iets tegen negers heb, alleen om als enige blanke tussen 120 negers te gaan zitten.
Ik was enkele weken terug met school in tilburg (quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zelfs de mensen die achter de kassa werken zijn negers.
En niet dat ik iets tegen negers heb, alleen om als enige blanke tussen 120 negers te gaan zitten.
En bij de Mac en bij de kfc...quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die wou ik vandaag ook cashen
Vorige week met kurk_droog 2bigmacs voor 4.5eu gehaald,
5.5eu betaald en we kregen 4.5eu terug..
Bij de Mac ja, maar bij de KFC zijn er amper blanke te bekennen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik was enkele weken terug met school in tilburg (![]()
![]()
) en tot mijn verbazing werkten er alleen maar BLANKE NEDERLANDERS in de macdonalds
Conclusie: in brabant zitten ze nog voor het tijdperk van de gastarbeiders
Eens. Vooral bij die KFC in Rotterdam (naast de Mediamarkt)quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij de Mac ja, maar bij de KFC zijn er amper blanke te bekennen.
Sowieso Rotterdam.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Eens. Vooral bij die KFC in Rotterdam (naast de Mediamarkt)
Het is ook gespeeldquote:
Volgens mij heeft die gast ooit toegegeven dat het allemaal nep was.quote:
Tsja... op zich een leuke stad om te winkelen, maar om er te wonen? nee, liever nietquote:
Snelle stofwisseling voor winnaarsquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En bij de Mac en bij de kfc...![]()
Dikzak!!
Is hij dat?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die gast ooit toegegeven dat het allemaal nep was.
Dat is trouwens die zelfde gast die naar Giel belde en deed alsof hij euthanasie ging plegen.
Idd,quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Tsja... op zich een leuke stad om te winkelen, maar om er te wonen? nee, liever niet
Als ik ongesteld ben. Deal?quote:
Rotterdam Delfshaven, Zuid en noem maar opquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd,
in sommige wijken wil je liever niet s avonds lopen.
Je aderen juichen ook zeker ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
Snelle stofwisseling voor winnaars
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Open er zelf één :pquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we hier geen pizzahut hebben.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Rotterdam Delfshaven, Zuid en noem maar opEn als ik 's avonds de stoptrein Rotterdam CS-Zwijndrecht pak, dan ruikt dat ding altijd naar pis
![]()
Wat is er zo slecht aan Brabant?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!
Nee, ik zou nog liever in brabantx3 willen wonen dan in Rotterdam.
Ga het onderbouwen.quote:
Ben ik nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we hier geen pizzahut hebben.
Niets, het trekt me gewoon niet, net als Friesland.quote:
Maar Groningen daarentegenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets, het trekt me gewoon niet, net als Friesland.
En limburgquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets, het trekt me gewoon niet, net als Friesland.
Groningenquote:
Ja en die Amerikanen eten met gemak 4 pizza's in hun eentjequote:Op vrijdag 4 september 2009 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik in Amerika. Gingen we met z'n vieren 1 pizza eten.![]()
Hé!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!
Nee, ik zou nog liever in brabantx3 willen wonen dan in Rotterdam.
Dat is zover ik weet onmogelijk. familie werkt bij prorail en hun regelen die wijzigingen.quote:
Bt!quote:
Whehehe af en toe zou ik die dingen wel willen 'regelen'quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat is zover ik weet onmogelijk. familie werkt bij prorail en hun regelen die wijzigingen.
Wat wel leuk is. Ooit op station woerden s,avonds om 11 uur laten omroepen:
"Er zijn zakkenrollers gesingaleerd op het station, Herhaling Er zijn zakkenrollers gesignaleerd op het station."
Er stonden 2 mensen op heel dat station.
Staan ze mekaar aan te kijken
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat is zover ik weet onmogelijk. familie werkt bij prorail en hun regelen die wijzigingen.
Wat wel leuk is. Ooit op station woerden s,avonds om 11 uur laten omroepen:
"Er zijn zakkenrollers gesingaleerd op het station, Herhaling Er zijn zakkenrollers gesignaleerd op het station."
Er stonden 2 mensen op heel dat station.
Staan ze mekaar aan te kijken
Ja correctquote:
Moet je zo'n kankerharde scheet in die microfoon latenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Whehehe af en toe zou ik die dingen wel willen 'regelen'Al is het maar om mensen te foppen
Mja. ik had niet zo lang geleden een sollicitatie gesprek.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Whehehe af en toe zou ik die dingen wel willen 'regelen'Al is het maar om mensen te foppen
heuvelsquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja correct![]()
Alles is dan zover weg.
Dat zijn leuke dingen jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:53 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Mja. ik had niet zo lang geleden een sollicitatie gesprek.
Sta ik op station leiden. werd er even omgeroepen
"We willen goofisch veel succes wensen vandaag. Herhaling. We willen goofisch veel succes wensen vandaag"
Maar dan me echte naam natuurlijk,
Ik zo wtf
Al die mensen om me heen lachen. hadden gelukkig niet door dat ze mij bedoelde ondanks ik moest lachen..
Leuk zo,n oom bij prorail
Engelandquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:53 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Mja. ik had niet zo lang geleden een sollicitatie gesprek.
Sta ik op station leiden. werd er even omgeroepen
"We willen goofisch veel succes wensen vandaag. Herhaling. We willen goofisch veel succes wensen vandaag"
Maar dan me echte naam natuurlijk,
Ik zo wtf
Al die mensen om me heen lachen. hadden gelukkig niet door dat ze mij bedoelde ondanks ik moest lachen..
Leuk zo,n oom bij prorail
daar ben ik nooit geweest, dus ik zou het niet wetenquote:
Wel duur, wel lekker.quote:
Hoe minder zielen hoe meer vreugd.quote:
Het is daar ook wel mooi...quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
daar ben ik nooit geweest, dus ik zou het niet weten
Zwitserland ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is daar ook wel mooi...
Het is ook wel te eten, maar het staat niet in verhouding tot wat je moet betalen.quote:
Overdaad schaadt.quote:
Shitquote:
Eens, ben er geweest met werkweek ( en van de berg afgevallen, wat best zeer deed ).quote:
Nou wat vind jij een mooi land?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, ga hier ff globaal alle mooie plaatsen van de wereld hier posten.
Ik was in Val Müstair (Graubünden) En daar was ik zo dom om op een bergtop (3000m) tegen de wind in te pissenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eens, ben er geweest met werkweek ( en van de berg afgevallen, wat best zeer deed ).
Die mensen zijn alleen erg raar![]()
Rotterdamquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:58 schreef LudoSanders het volgende:
Ja, ga hier ff globaal alle mooie plaatsen van de wereld hier posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ieder land heeft zo zijn charmes, overal is wel iets moois te vinden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou wat vind jij een mooi land?
irakquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou wat vind jij een mooi land?
Ook in Vaticaanstad?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ieder land heeft zo zijn charmes, overal is wel iets moois te vinden.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:00 schreef Devvie het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
Opkankeren met die kutstad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Behalve carpetland.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
EET SMAKELIJK BITCHESquote:This recipe is also one of the closely guarded secret of KFC and a perfect recipe to make for children. It's quite fun to prepare this item and to eat.
Like the other offerings this recipe also uses the secret herb combination of KFC. But there is nothing to worry you can get it prepared all by yourself and for information you may go through the article KFC Secret Recipe before you start creating the Popcorn Chicken. However, here we are trying to create the famous KFC Popcorn Chicken. To prepare popcorn chicken you will require following ingredients:
100 grams of boneless and skinless chicken breast
2 teaspoons of all-purpose flour mixed with secret herb combination
½ teaspoon of powdered sugar
½ teaspoon of freshly ground pepper
¼ teaspoon of salt plus
1/8 teaspoon of onion powder
2 egg whites
2 tablespoons of milk (fat-free)
3/4 cup of Panko bread crumbs
And olive oil spray for greasing
For sprinkling you will require freshly ground pepper and salt
Method
First step is to preheat the oven to 475°F, next lightly spray a nonstick baking sheet with olive oil spray and set it aside.
Now place the chicken piece on a cutting board and cover it with a sheet of waxed paper. Now using the smooth side of a meat hammer, pound the chicken piece to a uniform thickness of about quarter of an inch. Now uncover the piece of the chicken and cut it into 24 to 25 even sized pieces.
Take the flour, sugar, ½ teaspoon pepper, ¼ teaspoon salt, and the onion powder and mix it well place the mixture in a bowl now add the chicken pieces and coat the chicken pieces well with the flour mixture and set it aside.
Now in a small bowl mix the egg whites and the milk. Beat the mixture with a fork until it becomes smooth. Next is take the full quantities of the bread crumbs and place it on a small sheet of waxed paper and keep it next to the egg-milk mixture.
Taking one at a time, dip the flour coated chicken pieces into the egg-milk mixture making sure to coat the chicken piece completely and allow the excess coating to drip off. Now dip the coated chicken piece into the bread crumb to coat it completely by turning it on both sides in the bread crumb. After you are done with all of the chicken pieces dip a second time into the egg-milk mixture and the bread crumbs. After you are through with the process place the chicken pieces on the nonstick baking sheet prepared earlier making sure that they're not touching each other, now spray the chicken pieces with olive oil spray lightly and season lightly to taste with salt and black pepper.
Bake the chicken pieces for 5 minutes and flip the chicken pieces. Again bake for 5 to 7 minutes. KFC usually does not bakes the chicken pieces instead they pressure fry them. If you have the arrangement for the pressure frying then you may enjoy this recipe in much better way.
Serieus? Ik vond het niet te vreten? Welke heb je?quote:
WDquote:
quote:
Kaas tomaat.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond het niet te vreten? Welke heb je?
Ik vind Jemen nou niet bepaald een mooi land te noemen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Afghanistan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Jemen nou niet bepaald een mooi land te noemen.
Of de Gobi -woestijn.
Ja, ik vond die niet zo lekker. Nu durf ik die andere niet te proberen.quote:
Mijn cavia's vinden dat carpet best lekker om overheen te lopen.quote:
Nou, ik vind ze wel lekker toevallig. Maar ik ga zo noga pakken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik vond die niet zo lekker. Nu durf ik die andere niet te proberen.Ik hou het wel bij de gewone Sultana.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind Jemen nou niet bepaald een mooi land te noemen.
Of de Gobi -woestijn.
Sowieso hoef ik niet naar zulk soort landenquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn cavia's vinden dat carpet best lekker om overheen te zeiken/schijten.
Je valt op tientonners?quote:
Ja, dat kan. Smaken verschillen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, ik vind ze wel lekker toevallig. Maar ik ga zo noga pakken.
Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het best mooi.
Ben je wel lang bezig met opblazen.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben je wel lang bezig met opblazen.
Een vriend van mij op de basisschool zijn vader had een Carpetland. Dolle pret verstoppertje tussen het tapijt.quote:
Ja dat ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[..]
Je valt op tientonners?
Sin City, 40 days and 40 nights, Lucky Number Slevin etc.?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb de behoefte om nu alle Josh Hartnett film te kijken want ik zit bij een jongen in de klas die op Josh Hartnett lijkt.![]()
![]()
Hyves van desbetreffende jongen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:05 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb de behoefte om nu alle Josh Hartnett film te kijken want ik zit bij een jongen in de klas die op Josh Hartnett lijkt.![]()
![]()
Zoveel weegt ze niet hoorquote:
Voorspel is het belangrijkste toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Handpomp ...quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
of reten waar een jumbojet makkelijk op kan landenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat ook![]()
![]()
Hij houdt van vrouwen met reten als kaptafels!
http://josh-hartnett.hyves.nl/quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hyves van desbetreffende jongen.
Oh yes en Wicker Parkquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sin City, 40 days and 40 nights, Lucky Number Slevin etc.?
ksstquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat ook![]()
![]()
*Schuift vorige tutor naar Devvie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
of reten waar een jumbojet makkelijk op kan landen
How about... no :D?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hyves van desbetreffende jongen.
Over smaak valt niet te twisten hequote:
Sorry.quote:
Ach, jullie zijn gewoon jaloers. Als hij samen met zo'n dame de lift in stapt kan hij tenminste zeggen dat ie ooggetuige van een spektakel is geweest.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat ook![]()
![]()
Mwah zovaak ga ik er ook niet meer heen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is ook wel te eten, maar het staat niet in verhouding tot wat je moet betalen.
Maar dat is mijn persoonlijke mening, misschien vind jij het wel zo lekker dat je het helemaal niet duur vindt en er graag meer voor wil betalen.
Dat de lift is doorgezakt, bedoel je?quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, jullie zijn gewoon jaloers. Als hij samen met zo'n dame de lift in stapt kan hij tenminste zeggen dat ie ooggetuige van een spektakel is geweest.
wat omschrijf je dat weer mooiquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, jullie zijn gewoon jaloers. Als hij samen met zo'n dame de lift in stapt kan hij tenminste zeggen dat ie ooggetuige van een spektakel is geweest.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat de lift is doorgezakt, bedoel je?
Die ken ik niet. Ff IMDBen.quote:
rolt wishal naar mirrequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
*Schuift vorige tutor naar Devvie.
Wat moet ik met wishal?quote:
lift --> takel..quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat de lift is doorgezakt, bedoel je?
Damn it.quote:
Huur een chineesje in om dat te doenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn taak van de week is het vuilnis buitenzetten. Echt een ongelooflijke kuttaaken ik weet niet goed waar de vuilnisbak is dus moet ik met 6 vuilniszakken over de straten struinen op zoek naar de beste bak
!
Gelukkig wordt het weer wat kouder, dus stinken de vuilniszaken wat minder.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:13 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn taak van de week is het vuilnis buitenzetten. Echt een ongelooflijke kuttaaken ik weet niet goed waar de vuilnisbak is dus moet ik met 6 vuilniszakken over de straten struinen op zoek naar de beste bak
!
Alleen de cover ziet er al geil uit. Ik ga hem even ergens downloaden kopen.quote:
Of een Poolquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Huur een chineesje in om dat te doen
Oh, ik zat aan een goederenlift te denkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
lift --> takel..
het is niet leuk als je een grapje uit moet leggen.
Of gers.quote:
Die zijn engquote:
Geleegd.quote:
Hoeveel PM's passen er in zo'n box eigenlijk?quote:
We gingen op elkaar inslaan met de Bijbel, de Koran en het boek van Darwin.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:18 schreef Otis. het volgende:
Ik en 2 vrienden van me zijn de boekhandel uitgekickt.
Veel te veelquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoeveel PM's passen er in zo'n box eigenlijk?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:17 schreef BobbyB het volgende:
Gers hoef je trouwens niet eens te betalen. Gewoon zeggen dat je hem een beurt geeft. Uiteraard hoef je dat dan niet te doen.
Ik zou wel geld betalen ja om het door iemand te laten doenquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:14 schreef Devvie het volgende:
[..]
Huur een chineesje in om dat te doen
500 meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
STOERquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:18 schreef Otis. het volgende:
Ik en 2 vrienden van me zijn de boekhandel uitgekickt.
Die maken meteen je hele kamer brandschoonquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou wel geld betalen ja om het door iemand te laten doen!
Durf het niet te zeggen, ik hoorde eens 1000 maar mijne zit constant vol en zoveel PM's krijg ik echt niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:22 schreef Otis. het volgende:
[..]
JEWEETTOCH IK BEN DIE REBELSE BOIII.
Ik vond het een goede grap.
Ik zal het even melden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
Dan geniet ik nog van de geneugten van het mod zijn met een grotere inbox.
Moet je niet elke keer 1bericht verwijderen, maar alles in één keerquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Durf het niet te zeggen, ik hoorde eens 1000 maar mijne zit constant vol en zoveel PM's krijg ik echt niet.
21%, over de duizend berichten.quote:
Ha-ha.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Moet je niet elke keer 1bericht verwijderen, maar alles in één keer
quote:
Gevonden!quote:
Die scene is zo geil. Ik wil ook seks hebben op Good To Me van The White Stripes.quote:
Oh, maar dan... nee, ik ga het ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die scene is zo geil. Ik wil ook seks hebben op Good To Me van The White Stripes.
Zeg het.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, maar dan... nee, ik ga het ook niet zeggen.
mensen die dat blijven gelovenquote:
Nee, is te makkelijk en goedkoop.quote:
Dat ik me daarvoor wel wilde aanbieden.quote:
Thought so.quote:Op vrijdag 4 september 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ik me daarvoor wel wilde aanbieden.
Daarom. Het was te voorspelbaar.quote:
TITS OR GTFO.quote:
Het blijft een schoonheid.quote:
Ik vind sex op welke manier en muziek en plek dan ook momenteel gewoon goedquote:Op vrijdag 4 september 2009 16:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die scene is zo geil. Ik wil ook seks hebben op Good To Me van The White Stripes.
Nee, doe maar nietquote:
Pijn in je rug.quote:
Had ik nou maar m'n bek gehouden.quote:
Seks tijdens "Blub ik ben een vis" is het dan toch weer net niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind sex op welke manier en muziek en plek dan ook momenteel gewoon goed
Ik heb nog nooit iemand met echt grote tieten gehad dus geen vergelijkingsmateriaalquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:04 schreef Mozy het volgende:
Grote tieten of appeltietjes?
Wat kiezen jullie?
Appeltietes. Grote tieten zijn overrated.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:04 schreef Mozy het volgende:
Wat kiezen jullie?
Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Seks tijdens "Blub ik ben een vis" is het dan toch weer net niet.
Eens.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Appeltietes. Grote tieten zijn overrated.
Eens.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind sex op welke manier en muziek en plek dan ook momenteel gewoon goed
Dat hoor ik niet eens als ik maar genoeg zin heb.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pics van appeltietjes, ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:04 schreef Mozy het volgende:
Wat kiezen jullie?
Groot, maar niet te groot. Mensen die appeltietjes prefereren zijn verkapte pedofielen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:04 schreef Mozy het volgende:
Wat kiezen jullie?
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Appeltietes. Grote tieten zijn overrated.
Hmm, voor mij zijn appeltietjes: Borsten die niet al te groot zijn, maar ook niet te klein. en die nog een beetje hun vorm behouden als je voorover buigt, en niet als uiers gaan hangen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Pics van appeltietjes, ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind dat je zoiets moet voelen om er echt een oordeel over te kunnen vellen, grote tieten lijken me wel lekker zachtquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Pics van appeltietjes, ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt.
Dat is dus ook een beetje wat ik vind.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Groot, maar niet te groot. Mensen die appeltietjes prefereren zijn verkapte pedofielen.
Ik weet niet hoe groot de appels in jullie streek zijn, maar toch:quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Groot, maar niet te groot. Mensen die appeltietjes prefereren zijn verkapte pedofielen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:12 schreef Smart_ass het volgende:
LOL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de appels in jullie streek zijn, maar toch:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:12 schreef Smart_ass het volgende:
Dat is ook niks inderdaad. En trouwens, die foto die je eerder plaatste zijn me ook net iets te klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Dat is wel een mooi formaat ja, maar dus echt geen appeltietjes he.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:13 schreef BobbyB het volgende:
Dit is trouwens het mooiste formaat, vind ik dan tenminste.
[ afbeelding ]
Groter moeten ze niet worden, die gaan alleen maar hangen
Bij Fas niet blijkbaar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Groot
Hallo!
BobbyB waar is Maria Mena gebleven
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:12 schreef Smart_ass het volgende:PlatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTF.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Het is ook maar net wat je definitie van groot en appeltietjes zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi formaat ja, maar dus echt geen appeltietjes he.
(Ff teruglezen, en dit keer GOED)quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij Fas niet blijkbaar.
Die is even op vakantie.
Ik zie het vanavond wel bij Hart van Nederland.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:17 schreef Japsnars het volgende:
Extra persco wegens een reactie van Balkenende op de Karst Tates rapporten, echt BOEIEN
Zulke grote appels heb je in deze omgeving ook niet hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is ook maar net wat je definitie van groot en appeltietjes zijn.
Nee okee. Jij je zin. Maar de vraag was dan ook; wat heb je liever. Nou, ik heb dan liever appeltietjes dan grote borsten. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik appeltietjes prefereer boven alles, enkel prefereer boven grote (als in groter dan het voorbeeld dat ik postte) borsten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zulke grote appels heb je in deze omgeving ook niet hoor.
Allebei.quote:
Yep! Tijd om naar huis te gaan!quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:23 schreef Ploertendoder het volgende:
Tering... mijn topic is bijna vol
Maar goed, ik heb nooit echt grote borsten gevoeldquote:
Verkapte pedofiel.quote:
Ik ook niet, daarom kan ik niet kiezenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb nooit echt grote borsten gevoeld
Bij oma's noem je ze Granny Smiths.quote:
Daar heb ik ook geen antwoord op..quote:
Alleen als het de oma van Jan isquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij oma's noem je ze Granny Smiths.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Oke, jij je zin. Dan prefereer ik grote. Aangezien alles boven het appelformaat dan groot is.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee okee. Jij je zin. Maar de vraag was dan ook; wat heb je liever. Nou, ik heb dan liever appeltietjes dan grote borsten. Daarmee wil ik niet zeggen dat ik appeltietjes prefereer boven alles, enkel prefereer boven grote (als in groter dan het voorbeeld dat ik postte) borsten.
Pleuntje, ik ben het altijd zo met je eens.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oke, jij je zin. Dan prefereer ik grote. Aangezien alles boven het appelformaat dan groot is.
Whih.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pleuntje, ik ben het altijd zo met je eens.
Huuuuuuhuhuhu!quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb nooit echt grote borsten gevoeld
SBS shownieuws is mogelijk nog triester.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie het vanavond wel bij Hart van Nederland.
Mocro's die james blunt luisteren.quote:
DAT WAS HET GRAPJE.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:42 schreef Smart_ass het volgende:
Dat heeft ook echt nut he, voor de laatste 10 posts.
quote:
quote:
Hihi.quote:
wie ben jij bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen antwoord op.. [ afbeelding ]
En dan nog hardop in de trein ook.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mocro's die james blunt luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |