Niet als je vanuit omgeving Amersfoort moet komen (werk). ;') Dan is het aardig omrijden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij woont toch in Ede? Dan lijkt Arnhem me dichterbij.
Alleen negers approven KFC.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:24 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
I'm Wacko Jacko and I approve KFC
Dank uquote:
Subway is echt drie keer niets.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:23 schreef Japsnars het volgende:
Volgens hun website heeft heel Nederland KFC behalve Hilversum natuurlijk
En dan wel zo'n VEEL TE DURE subway hier plaatsen. kutzooi
Ah ja, oke.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Niet als je vanuit omgeving Amersfoort moet komen (werk). ;') Dan is het aardig omrijden.
Naja ik vind het prima te eten (30cm + ham + kaas + kip teryaki) maar het is zo veel te duurquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Subway is echt drie keer niets.
heul wel.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die staat nu in de OPquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef Japsnars het volgende:
Lekkerste product hebben ze trouwens allang uit de handel genomen in Nederland.
Gelukkig hebben ze die in Amerika en Zuid-Afrika nogwel
[ afbeelding ]
GEYLLL
Ja klopt, maar alleen al voor het geld zou ik er niet naar toe gaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja ik vind het prima te eten (30cm + ham + kaas + kip teryaki) maar het is zo veel te duur
Boh, MJ was ooit een niggerquote:
Ja, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:27 schreef Goofisch het volgende:
[..]
heul wel.
gister nog gehaald voordat ik naar de bios ging
Eenmaal in de bios had ik weer honger
KWOOT VOOR TROETquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoals de macquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik![]()
Je betaalt een duur broodje en daarna heb je weer honger.
Dat is meestal bij dat soort zaken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik![]()
Je betaalt een duur broodje en daarna heb je weer honger.
Mc Flurryquote:
True that. Ik heb hier nog allemaal macdonalsbonnen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, maar alleen al voor het geld zou ik er niet naar toe gaan.
Zo bijzonder is het niet.
maar ze zijn wel gezondquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhu, laatst weer gehad, ik kreeg een orgasme in m'n mond.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ah ja, oke.
Die twisters met kaas zijn echt overheelijk daar.
Die is lekkerquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
True that. Ik heb hier nog allemaal macdonalsbonnen.
2 Grote burgers voor 3,75 ipv 3 euro per stuk (kankerduur aangezien een mcchicken in amerika gewoon 1 miezerige kankerdollar is)
En 7,50 voor 2 grote menu's. Wou er vandaag eentje cashen maar ben uiteindelijk niet naar school gegaan en ik ga niet 8km naar de mac fietsen
Wil je ook een keer een orgasme in mijn mond krijgen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uhu, laatst weer gehad, ik kreeg een orgasme in m'n mond.
Ja doeiquote:
Correct.quote:
Die wou ik vandaag ook cashenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doe jij met mijn quote?
Die mac -bonnen heb ik ook, maar alleen maar rare acties....
sundae ijsjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik bij de Mac koop.![]()
Opvrolijkenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doe jij met mijn quote?
Die mac -bonnen heb ik ook, maar alleen maar rare acties....
Das volgens mij bij elke KFC zo.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef Mozy het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit bij de KFC gegeten,
misschien omdat hier in Eindhoven de zaak altijd bomvol zit met negers
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:31 schreef Devvie het volgende:
[..]
Wil je ook een keer een orgasme in mijn mond krijgen?
anusquote:
Zelfs de mensen die achter de kassa werken zijn negers.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das volgens mij bij elke KFC zo.
Dat is je wel geluktquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uhu, laatst weer gehad, ik kreeg een orgasme in m'n mond.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zelfs de mensen die achter de kassa werken zijn negers.
En niet dat ik iets tegen negers heb, alleen om als enige blanke tussen 120 negers te gaan zitten.
Ik was enkele weken terug met school in tilburg (quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zelfs de mensen die achter de kassa werken zijn negers.
En niet dat ik iets tegen negers heb, alleen om als enige blanke tussen 120 negers te gaan zitten.
En bij de Mac en bij de kfc...quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die wou ik vandaag ook cashen
Vorige week met kurk_droog 2bigmacs voor 4.5eu gehaald,
5.5eu betaald en we kregen 4.5eu terug..
Bij de Mac ja, maar bij de KFC zijn er amper blanke te bekennen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik was enkele weken terug met school in tilburg (![]()
![]()
) en tot mijn verbazing werkten er alleen maar BLANKE NEDERLANDERS in de macdonalds
Conclusie: in brabant zitten ze nog voor het tijdperk van de gastarbeiders
Eens. Vooral bij die KFC in Rotterdam (naast de Mediamarkt)quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bij de Mac ja, maar bij de KFC zijn er amper blanke te bekennen.
Sowieso Rotterdam.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Eens. Vooral bij die KFC in Rotterdam (naast de Mediamarkt)
Het is ook gespeeldquote:
Volgens mij heeft die gast ooit toegegeven dat het allemaal nep was.quote:
Tsja... op zich een leuke stad om te winkelen, maar om er te wonen? nee, liever nietquote:
Snelle stofwisseling voor winnaarsquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En bij de Mac en bij de kfc...![]()
Dikzak!!
Is hij dat?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die gast ooit toegegeven dat het allemaal nep was.
Dat is trouwens die zelfde gast die naar Giel belde en deed alsof hij euthanasie ging plegen.
Idd,quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Tsja... op zich een leuke stad om te winkelen, maar om er te wonen? nee, liever niet
Als ik ongesteld ben. Deal?quote:
Rotterdam Delfshaven, Zuid en noem maar opquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd,
in sommige wijken wil je liever niet s avonds lopen.
Je aderen juichen ook zeker ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:43 schreef Devvie het volgende:
[..]
Snelle stofwisseling voor winnaars
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Open er zelf één :pquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we hier geen pizzahut hebben.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Rotterdam Delfshaven, Zuid en noem maar opEn als ik 's avonds de stoptrein Rotterdam CS-Zwijndrecht pak, dan ruikt dat ding altijd naar pis
![]()
Wat is er zo slecht aan Brabant?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!
Nee, ik zou nog liever in brabantx3 willen wonen dan in Rotterdam.
Ga het onderbouwen.quote:
Ben ik nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind het wel jammer dat we hier geen pizzahut hebben.
Niets, het trekt me gewoon niet, net als Friesland.quote:
Maar Groningen daarentegenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets, het trekt me gewoon niet, net als Friesland.
En limburgquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets, het trekt me gewoon niet, net als Friesland.
Groningenquote:
Ja en die Amerikanen eten met gemak 4 pizza's in hun eentjequote:Op vrijdag 4 september 2009 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik in Amerika. Gingen we met z'n vieren 1 pizza eten.![]()
Hé!quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!!
Nee, ik zou nog liever in brabantx3 willen wonen dan in Rotterdam.
Dat is zover ik weet onmogelijk. familie werkt bij prorail en hun regelen die wijzigingen.quote:
Bt!quote:
Whehehe af en toe zou ik die dingen wel willen 'regelen'quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat is zover ik weet onmogelijk. familie werkt bij prorail en hun regelen die wijzigingen.
Wat wel leuk is. Ooit op station woerden s,avonds om 11 uur laten omroepen:
"Er zijn zakkenrollers gesingaleerd op het station, Herhaling Er zijn zakkenrollers gesignaleerd op het station."
Er stonden 2 mensen op heel dat station.
Staan ze mekaar aan te kijken
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat is zover ik weet onmogelijk. familie werkt bij prorail en hun regelen die wijzigingen.
Wat wel leuk is. Ooit op station woerden s,avonds om 11 uur laten omroepen:
"Er zijn zakkenrollers gesingaleerd op het station, Herhaling Er zijn zakkenrollers gesignaleerd op het station."
Er stonden 2 mensen op heel dat station.
Staan ze mekaar aan te kijken
Ja correctquote:
Moet je zo'n kankerharde scheet in die microfoon latenquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Whehehe af en toe zou ik die dingen wel willen 'regelen'Al is het maar om mensen te foppen
Mja. ik had niet zo lang geleden een sollicitatie gesprek.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Whehehe af en toe zou ik die dingen wel willen 'regelen'Al is het maar om mensen te foppen
heuvelsquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja correct![]()
Alles is dan zover weg.
Dat zijn leuke dingen jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:53 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Mja. ik had niet zo lang geleden een sollicitatie gesprek.
Sta ik op station leiden. werd er even omgeroepen
"We willen goofisch veel succes wensen vandaag. Herhaling. We willen goofisch veel succes wensen vandaag"
Maar dan me echte naam natuurlijk,
Ik zo wtf
Al die mensen om me heen lachen. hadden gelukkig niet door dat ze mij bedoelde ondanks ik moest lachen..
Leuk zo,n oom bij prorail
Engelandquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:53 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Mja. ik had niet zo lang geleden een sollicitatie gesprek.
Sta ik op station leiden. werd er even omgeroepen
"We willen goofisch veel succes wensen vandaag. Herhaling. We willen goofisch veel succes wensen vandaag"
Maar dan me echte naam natuurlijk,
Ik zo wtf
Al die mensen om me heen lachen. hadden gelukkig niet door dat ze mij bedoelde ondanks ik moest lachen..
Leuk zo,n oom bij prorail
daar ben ik nooit geweest, dus ik zou het niet wetenquote:
Wel duur, wel lekker.quote:
Hoe minder zielen hoe meer vreugd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |