abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72494133
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:05 schreef mijsje het volgende:
Het zou raar zijn als iedereen hier op zijn beurt van het lijstje moest wachten, als iedereen hier op mij moest wachten, dan waren we met z'n allen volgend jaar nog niet zwanger... (ehm, ben beetje tussen hoop en wanhoop... eerst maar eens horen op 1 oktober wat de gyn te zeggen heeft...)
LOL, die opmerking over dat lijstje begint z'n eigen leven te leiden geloof ik

Dit was dus echt niet anders bedoeld dan dat dit topic een mooi doorstroom-topic zou moeten zijn, waarbij in mijn ideale droomschets uiteraard niemand lang hoefde te wachten.
* Soneal zal volgende keer oppassen met het omschrijven van idealen en dromen

Heel veel succes bij de gyn trouwens
pi_72494268
begint ie net zo z'n eigen leven te lijden als die rijger in die teigertuin?
(sorry, heel flauw...ik doelde op dit topic ...)
ik snap je wel hoor Soneal, en het mooie is, dat je dat inderdaad gewoon mag zeggen. de een pakt dingen precies op zoals je dat hebt bedoeld, en de ander pakt het op een andere manier op. allemaal is goed, zolang je elkaar maar in z'n waarde laat...
Dank je, ik ben best zenuwachtig voor de gyn... en dat terwijl het alleen maar een gesprekje gaat worden en geen hele behandeling zal zijn...
pi_72495425
met mij gaat het wel!
morgen naar de dokter toe..
vrijdag namelijk alleen telefonisch contact gehad
ik heb vrijdag en zaterdag best wel hevig gevloeid dat is nu weer minder wel moet ik zeggen dat het anders is als ongesteldheid het bloed is ook veel roziger van kleur..en als je dan dingen leest van innestelingsbloeding maak je je zelf alleeen maar weer gek.
dus ik hoop echt dat de dokter morgen met zekerheid kan zeggen wat het nou is.
al ga ik er zeker van uit dat ik het verloren ben hoor maar ja die ene kleine kans......

zucht wordt gek van me zelf
pi_72495597
lieve Becky, ik denk ook dat je er vanuit moet gaan dat je het bent verloren, niet om je de hoop te ontnemen, maar gewoon reeel gezien... de kans dat het toch nog goed is gegaan is nu zo ontzettend klein... en heel soms komt het voor, (volgens mij bij calamity jane in Z&G) maar de keren dat het niet zo was, zijn vaker dan de keren dat het positief uitkomt... ik hoop dat je de tijd neemt om verdriet hierom te hebben. dit is gewoon verdrietig! meid, ik denk aan je!
(en toch hoop ik ook nog even met je mee... )
pi_72495680
ja idd ik ga er ook zeker vanuit dat het mis is gegaan maar je wilt het gewoon zeker weten dus hoop echt dat ik een echo kan krijgen.
we horen het morgen wel!
pi_72495925
Veel sterkte morgen becky.
pi_72496299
ik wens je ook heel veel sterkte morgen Becky! Ik snap dat je zekerheid wil, dat zou ik zelf ook willen! (en dat wilde ik ook toen ik in die situatie zat...)
  zondag 6 september 2009 @ 20:05:17 #108
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_72496338
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:55 schreef prinseszondererwt het volgende:
Veel sterkte morgen becky.
Ik sluit me hier volledig bij aan!
A grand adventure has begun.
pi_72497658
becky, heel erg veel sterkte!! ik hoop met je mee.....

Ik wil trouwens even kwijt dat ik vind dat iedereen nu heel netjes en volwassen discussieert en dat ik het fijn vind dat dergelijke zaken als dit besproken kunnen worden hier en dat men elkaar met respect behandelt!!

Ik vind het juist hartstikke positief dat dit topic gezellig is, maar dat je ook je minder positieve gevoelens met elkaar kunt delen. Want inderdaad; bij het proces van het zwanger worden komen nou eenmaal onzekerheden voor zelfs al 'hoor' je nog niet bij het andere topic... en toch niks mooier dat je met elkaar meeleeft dan?? Zolang je het elkaar ook maar gunt en dat doen we hier ook!
pi_72497716
Tierrr, dat heb je mooi gezegd!
pi_72499728
Tier!!
Gefeliciteerd.

Ik ga me maar niet in de discussie mengen, omdat ik niets zinnigs heb toe te voegen.
Hier geen nieuws. De wachtweken zijn begonnen voor mij..
pi_72499855
Mijsje, ik snap dat je zenuwachtig bent, is niet meer dan normaal lijkt me

En Becky, heel veel sterkte morgen
pi_72500809
Tierr gefeliciteerd

Becky, vervelend dat het mis gegaan is Hopelijk is t snel weer raak!

Flugeltje, wat naar allemaal, blegh 4 keer een miskraam meemaken Heel veel sterkte!!!

Enne de rest heb ik ff snel doorheen gelezen
Hier ook geen nieuws trouwens, als het goed is volgende week maandag NOD, dus we wachten t maar af
  zondag 6 september 2009 @ 21:52:51 #114
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72501208
Becky, ik hoop zo op een verrassing voor je...
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:35 schreef Tierrr het volgende:
<knip>
en toch niks mooier dat je met elkaar meeleeft dan?? Zolang je het elkaar ook maar gunt en dat doen we hier ook!
Sorry, maar daar heb ik soms sterke twijfels bij als ik van sommigen de reacties lees en daarom zeg ik het ook maar eens een keer.

En nu effe de OP aanpassen, geloof ik
suuzzz, welkom in de OP
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72511722
FuchsiaRoze, jammer zeg.
Hopelijk is het volgende maand wel raak.

Vermoeidheid is een goed teken Nienna, ik duim voor je!

Sterkte vandaag Becky.
pi_72511871
sterkte becky vandaag
pi_72513502
Fuchsiaroze wat balen!!!! Op naar de volgende maand maar weer.....

Nienna, geen tekenen is goed nieuws! Spannend....duimen maar!

Becky, ik hoop dat alles goed met je is. Laat je vandaag nog even van je horen?
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_72513596
Keshet, toen ik mijn Fok-profiel aanmaakte had ik ook dat liedje in mijn hoofd, ja je moet toch wat verzinnen!
Bij jouw naam denk ik nou niet meteen aan Nijntje, eerder aan een Arabische Prinses!
pi_72514053
Er is al veel gezegd maar toch wil ik ook nog even reageren. Ik ben namelijk de starter geweest door aan te geven hoe ik mij voel omdat vriendinnetje nummer 2 binnen een maand zwanger is. En ik heb inderdaad gezegd dat het steekt dat het bij hun zo snel gaat en ik lang moet wachten. Maar ik heb nergens gezegd dat ik het anderen niet gun of dat ik diegenen die meteen de eerste keer zwanger worden stom vind. Ik heb wel gezegd dat ik harder juich wanneer iemand zwanger is die al langere tijd hier vertoeft dan iemand die net komt kijken. Dat is niet omdat ik het diegene niet gun, maar meer omdat ik de ander die er langer over doet beter "ken" en al die maanden heb meegeleefd.

Ik vind dat ik ook in dit topic mag zetten wanneer ik er even doorheen zit en negatieve gevoelens heb. Ik vind niet dat ik daarvoor meteen naar het andere topic hoef want daar voel ik me helemaal niet thuis en dan wordt het daar ook zo'n negatieve boel. Ik ben het er wel mee eens dat ik die negativiteit niet af moet reageren op de meiden die meteen zwanger zijn en dat hier komen delen. Ik heb dat nooit gedaan en zal dat ook niet doen want iedere zwangerschap is speciaal en geweldig, of je nu in de 1e, 5e of 25e ronde zwanger wordt!

En voor iedereen die hier pas een paar weken rondhangt, lijkt wel alsof het heel zwaar is om hier te zijn en dat het verboden is om meteen zwanger te worden. Ik hoop dat deze discussie jullie niet afschrikt want iedereen is hier welkom en ik gun het iedereen om hier weer snel weg te zijn! Dus laat die tweede streepjes maar komen!

Becky; een hele dikke knuffel en veel sterkte!
pi_72515689
Mooi gezegd poezebeest!!! Sluit me volledig bij je aan!
pi_72515805
Even wat anders: Ben er net achter dat de antihistamine die ik dagelijks slik, er voor zorgt dat het cervix-slijm zo dik wordt dat zaadjes er niet doorheen kunnen zwemmen.....Dus is de kans op bevruchting nihil! Waarom heeft geen enkele dokter mij dat eerder verteld?
Volgende week is mijn ei-sprong...ga dus proberen zonder te doen!
(ik dacht; dit is misschien belangrijke info voor dames die ook antihistamines gebruiken-of verkoudheids/griepmedicijnen met deze stof erin)
  maandag 7 september 2009 @ 12:33:46 #122
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72515872
Poezebeest, je bent niet de starter geweest hoor. Dit gaat al enige tijd zo
En tuurlijk mag je je negatieve gevoel kwijt! Dat hoort er ook bij! Maar daar doelde ik eigenlijk niet direct op. <3

IslaBonita Goed dat je er nu achter komt. Is er niet een ander medicijn voor?
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 7 september 2009 @ 12:37:11 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72515958
Natuurlijk mag iedereen hier neer zetten hoe hij/zij zich voelt, en zware gedachtes of gevoelens hoeven echt niet alleen voorbehouden te blijven aan dat andere topic, idd als je al 10mnd in dit topic zit is het wachten ook gewoon zwaar en niet leuk, maar...

Ik persoonlijk vind het wel jammer dat het best wel vaak gebeurd dat men hier zegt: Gefeliciteerd! Met dan meteen daarachteraan (al dan niet in kleine lettertjes) een zinnetje over dat ze stiekem wel een beetje jaloers zijn of dat ze het moeilijk vinden of iets dergelijks.
Begrijpelijk wel, maar het legt gelijk zo'n sluier over de felicitaties/blijdschap voor een ander. Er komen dan meteen posts met dikke kussen voor de mensen die nog niet zwanger zijn etc. etc.
Ook heel begrijpelijk, maar zoals gezegd, het legt (voor mijn gevoel dan iig) een dompertje op dat hele blije dat iemand zwanger is.

Maar goed, zoals gezegd, het staat iedereen vrij hier te posten wat ze willen en wachten, zeker als dat bijv. langer dan een half jaar duurt, is ook gewoon echt niet leuk...
pi_72516239
@Rockabella: Helaas niet. Ik heb chronische urticaria(netelroos/galbulten) Heb ik al tien jaar. Als ik die medicijnen niet slik gaat alles jeuken (het zit niet op mijn huid, wel in mijn bloed) Die medicijnen onderdrukken het, maar genezen het niet. Ik ga wel wat homeopatische dingetjes proberen, maar heb dat tien jaar geleden al geprobeerd zonder succes en verwacht er dus nu ook weinig van maarja... als mijn eisprong later komt moet ik langer zonder die medicijnen en weet ik nu al dat ik GEK word van de jeuk(en dus niet meer slaap)...Je moet er wat voor over hebben he?...
  maandag 7 september 2009 @ 13:06:51 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72516619
Jeetje IB, wat kl*te zeg... Jeuk is zo verschrikkelijk.
Heb je al wel overlegd met je arts? Mss is er een alternatief medicijn dat wel wat van de jeuk verlicht maar niet die invloed heeft op je cervix-slijm...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')