Ik heb hem besteld bij gamehubs, maar hij is nog steeds niet aangekomen. Ik vrees dat hij bij de douane ligtquote:Op zondag 6 september 2009 20:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Man wat is Arkham Asylum fan-tas-tisch.Van 16.00 uur tot nu, non stop gespeeld. Het is dat ik zo aan tafel schuif maar boy ik kan de controller wel heel moeilijk opzij leggen.
Ik heb er nog wel eentje liggen. Pas een 120 GB HDD gekocht. PM me maar even hoeveel je er voor wilt gevenquote:
Alleen tegen een 60 of 120gb schijfquote:Op zondag 6 september 2009 22:56 schreef thesteez het volgende:
verkoopt er nog iemand een 20Gb HDD?
En wanneer komt die demo danquote:Op zondag 6 september 2009 21:58 schreef ROFLOL het volgende:
Met UPS besteld dan?
Bij mij ook nog niet binnen, gewoon met normale verzending. Verwachte hem eigenlijk al Vrijdag/gisteren maar is niet gebeurd. Dinsdag dan maar, maar zodra de demo van FIFA10 binnen is dan moet Batie wachten!
Hier is ie ook nog niet binnenquote:Op zondag 6 september 2009 21:22 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld bij gamehubs, maar hij is nog steeds niet aangekomen. Ik vrees dat hij bij de douane ligt
Nee, dat is die van afgelopen weekquote:Op zondag 6 september 2009 23:36 schreef Anne het volgende:
Aanbieding voor Gold-members. Morgen volgens mij alweer een nieuwe:
Penny Arcade Episode 2
Huidige prijs: 1200
Prijs na korting: 800
Kortingspercentage: 33%
Ze beginnen op maandag met een nieuwe toch?quote:Op zondag 6 september 2009 23:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat is die van afgelopen week
Ik typ het ook ongelukkig. Ben nogal slaperigquote:Op zondag 6 september 2009 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik las het verkeerd ja, ik dacht dat je bedoelde dat deze morgen in ging.
Nogmaals, er komt geen beta.quote:Op zondag 6 september 2009 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En wanneer komt die demo dan
Hopelijk kan ik morgen ergens Dirt 2 op de kop tikken
Btw, niemand nog niks opgevangen van een MW 2 beta? want hij schijnt er wel te zijn
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=24929quote:There's no public beta currently planned for Call of Duty: Modern Warfare 2, says Infinity Ward, maintaining that a closed-testing policy for the game's multiplayer will let the studio test more extensively.
True had dat ook al gelezen!quote:Op zondag 6 september 2009 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nogmaals, er komt geen beta.
[..]
http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=24929
Dat lijkt me geen moeilijke fotosoep.quote:Op zondag 6 september 2009 23:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True had dat ook al gelezen!
vond alleen raar dat ik in een ander topic dit tegen kwam :
[ afbeelding ]
Graagquote:Op maandag 7 september 2009 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja ach, tijd zal het leren
btw edwin, kunnen binnekort wel potje fifa 09 doen?
Je staat niet in me lijstquote:Op maandag 7 september 2009 00:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Graag![]()
Ik weet niet wie je bent in m'n lijst trouwens
Hebben we al eens eerder gespeeld?
Verdomme zeg, wat heb ik zin in FIFA10.quote:Op maandag 7 september 2009 00:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je staat niet in me lijst
maar ik voeg je wel ff toe..
10 september komt fifa demo, ben ik weer focking laat thuis!
Dat is wel tof! Misschien ook tof dat als fifa 10 uit is, om eigen team te maken!quote:Op maandag 7 september 2009 00:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Verdomme zeg, wat heb ik zin in FIFA10.
Een maat en ik hebben besloten om 1 keer in de week een FIFA avond te plannen, we spelen FIFA09 nu ook gewoon te weinig
We spelen dan ook altijd met dream teams tegen elkaar, we spelen dan 12 uren FIFA op een dag als het moet.quote:Op maandag 7 september 2009 00:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is wel tof! Misschien ook tof dat als fifa 10 uit is, om eigen team te maken!
ikquote:Op zondag 6 september 2009 22:22 schreef Edwinuss het volgende:
Wie willen er nog Skate2 filmpjes insturen?
Graag.quote:Op maandag 7 september 2009 01:14 schreef CraniuM het volgende:
[..]
ik![]()
heb zelf nog wat op die site staan maar ga weer eens beginnen met nieuwe te maken
Atm heb ik dit http://skatereel.ea.com/members/1/201829765.aspx , niet echt super ofzo.quote:Op maandag 7 september 2009 01:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Graag.
Ik heb nog dik 1.5 minuut beschikbaar en ik ben het zelf een beetje zat om filmpjes te maken + mijn eigen filmpjes zijn ook niet allemaal super.
Ik zoek korte filmpjes, maar wel met wat actie en snelheid erin.
Maar pruts maar wat, ik kan vaak alles wel gebruiken
Goed genoeg! Dat kan ik zeker gebruikenquote:Op maandag 7 september 2009 01:20 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Atm heb ik dit http://skatereel.ea.com/members/1/201829765.aspx, niet echt super ofzo.
Maar morgen dan maar even serieus goeide tricks proberen
quote:Op maandag 7 september 2009 01:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Goed genoeg! Dat kan ik zeker gebruiken
waarschijnlijk deze week, heb hem ook bij gamehubs.quote:Op zondag 6 september 2009 21:22 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld bij gamehubs, maar hij is nog steeds niet aangekomen. Ik vrees dat hij bij de douane ligt
Denk dat NFS: Shift stukken geiler wordt dan PGR4quote:Op maandag 7 september 2009 09:15 schreef SpankmasterC het volgende:
NFS wordt tof, Forza ook, wel voor ander publiek allebei
Maar ze zijn allebei nog niet zo geil als PGR4, toch nog steeds ultieme game dat!
Toffer dan AQuila!quote:Op maandag 7 september 2009 09:24 schreef AQuila360 het volgende:
PGR 4 was voor de helft een racegame en voor de andere helft een kermistent.
En dus zeker niet toffer als Forza!!
Dat is iemand al vrij snelquote:
Ik heb hem gespeeld en hij lijkt gewoon erg op grid. Als die je ligt dan ligt Shift je ook. Zelf ben ik gewoon meer fan van PGR-stijl racen, voelt anders aan, naar mijn smaak lekkerderquote:Op maandag 7 september 2009 09:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Denk dat NFS: Shift stukken geiler wordt dan PGR4
Forza all the way!!!quote:Op maandag 7 september 2009 10:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb hem gespeeld en hij lijkt gewoon erg op grid. Als die je ligt dan ligt Shift je ook. Zelf ben ik gewoon meer fan van PGR-stijl racen, voelt anders aan, naar mijn smaak lekkerder
Aangezien jij een reputatie hebt van het spelen van schijtgames mag je deze ook nog wel spelen hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 11:01 schreef AQuila360 het volgende:
Heeft iemand hier SOF Payback gespeeld![]()
Of is die niet zo tof als toen die 1e op de pc?
Ik speel alleen toffe games Edquote:Op maandag 7 september 2009 11:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Aangezien jij een reputatie hebt van het spelen van schijtgames mag je deze ook nog wel spelen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |