quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Multiplayer Trailer Bioshock 2
Wat een gedrocht.
Het ziet er leuk uit, maar die animaties zijn echt om van te huilen! Spelers schaatsen, schieten van ene animatie in de andere, ziet er echt heel erg lelijk uit allemaal!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:29 schreef KoosyNL het volgende:
Ik vind het er niet eens zo slecht uit zien
had prima zonder gekund inderdaadquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
MP in Bioshock...echt nergens voor nodig.
Zeg doe niet zo gekscherend over Digital Extremes wil je? Zij zijn immers verantwoordelijk voor het juweeltje Dark Sector.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het ziet er leuk uit, maar die animaties zijn echt om van te huilen! Spelers schaatsen, schieten van ene animatie in de andere, ziet er echt heel erg lelijk uit allemaal!
Altijd leuke toevoeging toch? Zolang het niet ten koste gaat van de Single player vind ik het prima.quote:
Precies, en ik denk met wat tijd krijgen ze die animaties nog wel in ordequote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Altijd leuke toevoeging toch? Zolang het niet ten koste gaat van de Single player vind ik het prima.
Kansloos,... zo jammer dat er weer eens MP in moet! Het zal vast niet ten koste gaan van de SP, maar waarom is de grote vraag. Is het om MP op de boxart af te kunnen vinken?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg doe niet zo gekscherend over Digital Extremes wil je? Zij zijn immers verantwoordelijk voor het juweeltje Dark Sector.
[Aquila mode]quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
![]()
Die Darkness-kloon bedoel je? Heb hem voor 15 euro uit de budget bak gevist maar wat een saai k*tspel.
Goed visweer idd.quote:
Streetfighter natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:41 schreef jpg97 het volgende:
Welke zal ik nemen, SoulCalibur of Streetfighter 4?
Oh, ok danquote:
tja hij is wel uitgesteld DOOR de MPquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:35 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Altijd leuke toevoeging toch? Zolang het niet ten koste gaat van de Single player vind ik het prima.
welke dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock MP zal ik niet spelen. Tegen die tijd komt er wel weer een nieuwe Rainbow Six, koning van de MP shooters.
New York, of Parijs, of Londen.quote:
Parijs zou hot zijn!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
New York, of Parijs, of Londen.
De Vegas delen zeer zeker niet.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock MP zal ik niet spelen. Tegen die tijd komt er wel weer een nieuwe Rainbow Six, koning van de MP shooters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |