Veel plezier!quote:
gewoon ff een marathon houden heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit eindelijk weer eens Lost te kijkenSeizoen 2 finale ben ik nog maar
dat zeg ik het is weekendquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:15 schreef Etcetera het volgende:
Nee ik moet nog The Dark Knight kijken vanavond
smoesjesquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:17 schreef Etcetera het volgende:
Mjah het punt is dat ik morgen waarschijnlijk om 8 of 9 uur al wakker ben omdat ze hier gaan klussen, komt een nieuwe voorruit in beneden
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga maandag de bank bellen om te horen hoeveel ik kan lenen om een huis te kopen
Dat eerste, want ik heb er gewoon een nodig voor mn studiequote:Op vrijdag 4 september 2009 16:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe voelt dat? Een combinatie tussen "heel goed/trots" en "ik had zoveel anders leuks kunnen doen van dat geld!"?
dat spul van tellsell?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:22 schreef Soempie het volgende:
Ik kan me inschrijven voor Zumba en het lijkt me stiekem heel leuk ook nog.
Dat is toch dat dansgebeuren?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:22 schreef Soempie het volgende:
Ik kan me inschrijven voor Zumba en het lijkt me stiekem heel leuk ook nog.
Zeker wat ik op het oog heb, dat moet ik dan weer terugverkopen aan de woningbouwvereniging, die het tegen de taxatiewaarde terugkoopt en het verschil tussen aankoop- en verkoopbedrag delen we dan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wel de juiste periode om te kopen denk ik
Wauw!quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:20 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga maandag de bank bellen om te horen hoeveel ik kan lenen om een huis te kopen
Nee? Gewoon bij fitness?quote:
quote:
maar dat kan je wel bij tellsell kopenquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee? Gewoon bij fitness?
Zumba is the latest rage in dancing, gaining popularity at a tremendous rate. Zumba is an easy-to-follow dance work-out to Latin-American music. Dancing a combination of Merengue, Salsa, Latin and Hiphop means swinging and great fun for an hour.
Oh, een video ofzo met daarop pasjes en dergelijke dus. Er staan zat filmpjes op youtube, dus beetje zonde van het geld.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dat kan je wel bij tellsell kopen
is dit niet zo'n alles blijft hetzelfde alleen ene nutteloze naamsverandering gebeuren?quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:41 schreef Etcetera het volgende:
Arriva stopt met rijden in Groningen en Drenthe, gaat QBuzz worden oid. Hoop dat ze de dienstregeling fatsoenlijk houden
Vraag het de OV-dokter van de SC, Ofylesquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:57 schreef Etcetera het volgende:
QBuzz is van NS, verder weet ik het niet eigenlijk
Ik heb wel eens meegedaan.... maar dat was niet zo'n succes..... Ik kan echt niet dansen......quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee? Gewoon bij fitness?
Zumba is the latest rage in dancing, gaining popularity at a tremendous rate. Zumba is an easy-to-follow dance work-out to Latin-American music. Dancing a combination of Merengue, Salsa, Latin and Hiphop means swinging and great fun for an hour.
Als het niet bij een begingroep kan dan begin ik er niet aan. Ik voel me anders echt motorisch gestoord.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb wel eens meegedaan.... maar dat was niet zo'n succes..... Ik kan echt niet dansen......
Misschien wordt het er dan wel beter op.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:57 schreef Etcetera het volgende:
QBuzz is van NS, verder weet ik het niet eigenlijk
Op de fimpjes op youtube zie ik soms mensen dat ik denk: oke, het kan dus echt erger.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het niet bij een begingroep kan dan begin ik er niet aan. Ik voel me anders echt motorisch gestoord.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het niet bij een begingroep kan dan begin ik er niet aan. Ik voel me anders echt motorisch gestoord.
Crap! Ze hebben mij dus gefilmd......quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op de fimpjes op youtube zie ik soms mensen dat ik denk: oke, het kan dus echt erger.
Ik zocht een voorbeeld filmpje van je, maar eh:quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Meestal kun je toch gewoon instromen? Misschien moet ik toch ook nog maar eens proberen... leer ik wel een keer dansen en zie ik er niet meer uit alsof ik net onder stroom heb gestaan.....
Och, vanaf hier is het tegenwoordig niet eens zo heel slechtquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien wordt het er dan wel beter op.
daarvoor moet je naar je kapper hoorquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
en zie ik er niet meer uit alsof ik net onder stroom heb gestaan.....
Ik heb een stekelkapsel idd.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
daarvoor moet je naar je kapper hoor
ah arriva moet stoppen omdat ze de order aan qbuzz hebben gegevenquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:16 schreef Etcetera het volgende:
Radio Noord, maar als je het wilt lezen: hier staat het ook
Van Zumba?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:33 schreef Soempie het volgende:
Mensen, ik ga zo rennen. Zie er wel als een berg tegen op.![]()
En het is nog maar les 1.
Ah zo en daarna over die dennentakken wandelen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:37 schreef Soempie het volgende:
Nee, Evy. Gewoon rennen, wandelen, rennen, wandelen, etc.
Dat was geen prettige ervaring?quote:
Hai PSquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Elleu, eindelijk internet, we're doing fantastic
quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Elleu, eindelijk internet, we're doing fantastic
Ik mag het hopen, ik loop al een tijdje met zo'n stom pasje rondquote:Op vrijdag 4 september 2009 19:31 schreef mr_anonimous het volgende:
Krijgt Groningen wel een ov-chipkaart?
Dat weet ik niet....quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet iemand trouwens of, als je een voordeelurenpas van de NS hebt of deze al op te laden is als OV-chipkaart voor gebruik in Amsterdam of Rotterdam?
Ik ben zeer tevreden over de ov-chipkaart.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, ik loop al een tijdje met zo'n stom pasje rond
Moet je een keer naar Amsterdam of Rotterdam.....quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:38 schreef Etcetera het volgende:
Aangezien ik het nog nooit heb hoeven gebruiken, vind ik het nog steeds een waardeloos pasje
amsterdam is alleen de metroquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Moet je een keer naar Amsterdam of Rotterdam.....
Alleen op de Noord-Zuidlijn nog?quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
amsterdam is alleen de metro
Hoi, welkom.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:50 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik meld me ook maar voor het eerst hier in de SC
Prettiger dan de eerste les rennen. Ik voelde me net een michelin mannetje, maar dan paars en met piepende ademteugen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was geen prettige ervaring?
Ik heb er wel mee gereisd maar nog nooit opgeladen, maar zou niet weten waarom dat niet zou werken. Er staat nu een negatief saldo op m'n kaart en hij vervalt in november, benieuwd of ik er nog wat van ga horenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet iemand trouwens of, als je een voordeelurenpas van de NS hebt of deze al op te laden is als OV-chipkaart voor gebruik in Amsterdam of Rotterdam?
Ach niet zo negatief over jezelf! Je doet het toch mooi wel!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prettiger dan de eerste les rennen. Ik voelde me net een michelin mannetje, maar dan paars en met piepende ademteugen.![]()
Dat is niet leuk. Verbazingwekkend hoe sommige mensen om anderen moeten lachen terwijl ze eigenlijk in het zelfde schuitje zitten.quote:En ik werd uitgelachen door een stom pubermeisje. Zelf was ze ook te dik, dus ik heb geroepen dat ze, zo te zien, ipv te lachen beter mee kan doen.
Misschien is dat juist de reden dat ze lachen. Net als je kan lachen om dingen waar je zelf de dupe van bent - het bekende 'lachen als een boer met kiespijn'quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is niet leuk. Verbazingwekkend hoe sommige mensen om anderen moeten lachen terwijl ze eigenlijk in het zelfde schuitje zitten.
Oh, maar dat dacht ik ook gelijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach niet zo negatief over jezelf! Je doet het toch mooi wel!![]()
Dat is waar. Soms is het ook makkelijker om een ander uit te lachen dan je eigen tekortkomingen onder ogen te zien....quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:11 schreef zebaz het volgende:
[..]
Misschien is dat juist de reden dat ze lachen. Net als je kan lachen om dingen waar je zelf de dupe van bent - het bekende 'lachen als een boer met kiespijn'.
5 KM rennen? Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen....maar ik heb een hekel aan hardlopen......quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, maar dat dacht ik ook gelijk.![]()
Volgens Evy doe ik het heel goed en kan ik over 10 weken 5 km rennen.
Hallo, derde subforum alweer waar we elkaar tegenkomen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:50 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik meld me ook maar voor het eerst hier in de SC
En je moet ook al zumba-en.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
5 KM rennen? Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen....maar ik heb een hekel aan hardlopen......
Die komt pas in 2158 klaar...quote:Op vrijdag 4 september 2009 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alleen op de Noord-Zuidlijn nog?
Ja dat is best gezellig denk ik. Jammer dat ik in REO woon en jij in Breda.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
En je moet ook al zumba-en.
We kunnen wel een sportclubje beginnen samen.
Hier kan ik uren naar kijken (quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, maar dat dacht ik ook gelijk.![]()
Volgens Evy doe ik het heel goed en kan ik over 10 weken 5 km rennen.
Met een uiteindelijk kostenplaatje van 330 Miljard.......quote:
Dat is pakweg een uur rijden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat is best gezellig denk ik. Jammer dat ik in REO woon en jij in Breda.
Een letterlijk vat van de Danaïden!quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met een uiteindelijk kostenplaatje van 330 Miljard.......
Mogelijk verdwijnen er ook nog wat huisjes in dat vat......quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een letterlijk vat van de Danaïden!![]()
![]()
Dat gaat ook ongetwijfeld gebeuren.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mogelijk verdwijnen er ook nog wat huisjes in dat vat......
Dat zou dus echt de blunderput worden.....quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat gaat ook ongetwijfeld gebeuren.
Palen per ongeluk doorzagen en een fout afwateringssysteem kunnen dit droomscenario bespoedigen...
Die van Rotterdam heb ik toevallig ook gevolgd. Wat een incompetente faalhaas is en was die Jeanette Baljeu toch.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zou dus echt de blunderput worden.....
Ja dat mens is gelukkig weg. Maar wel een paar miljoen in die blunderput gestort.......quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die van Rotterdam heb ik toevallig ook gevolgd. Wat een incompetente faalhaas is en was die Jeanette Baljeu toch.![]()
Als je zelf geen ondergronds parkeergarage voor elkaar krijgt.![]()
Ik had nog nooit een foto van haar gezien. Ze is in elk geval heel positief en tof tijdens de lessen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hier kan ik uren naar kijken (![]()
)
[ afbeelding ]
Maar ze heet me ook welkom als ik naar België 1 kijk.
Okay..dat is wel grappig..... Veel mensen vinden het een briljante film en Heath Ledger speelt de sterren van de hemel. Ik vond het gewoon een toffe film en Heath Ledger was wel goed maar niet briljant.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
The Dark Knight vind ik stukken minder leuk en goed dan Batman Begins. En The Joker doet me echt helemaal niks
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay..dat is wel grappig..... Veel mensen vinden het een briljante film en Heath Ledger speelt de sterren van de hemel. Ik vond het gewoon een toffe film en Heath Ledger was wel goed maar niet briljant.
Het gedrag van de Joker wordt nooit uitgelegd, en z'n (mis)daden zijn zinloos. Realistisch maar een tikkeltje duisterquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:07 schreef Etcetera het volgende:
Misschien is dat ook wel de kracht van Ledger, dat hij The Joker zo speelt dat ik geen empathy voor hem heb
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is dit niet zo'n alles blijft hetzelfde alleen ene nutteloze naamsverandering gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |