quote:Wat is verschil tussen een peer en een appel.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chubun Tomata
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:12 schreef Teezie het volgende:
Gaat er iemand nog de uitleg posten?
Zoja= Birjani
Zonee= Birjani. JE wait TUT . mansour
DONDEROP JONGEquote:Op vrijdag 4 september 2009 17:12 schreef Teezie het volgende:
Gaat er iemand nog de uitleg posten?
Zoja= Birjani
Zonee= Birjani. JE wait TUT .
Er is wel uitleg nodig. Mijn vader heeft map waar alleen belangrijke dingen inzitten en daar vond ik deze grap.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:13 schreef PownijN het volgende:
Er is geen uitleg nodig. Er valt ook niets te snappen. Rook of snuif iets speciaals en je ligt er dubbel om.
Jonge stop (hammertime)quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:15 schreef Teezie het volgende:
[..]
Er is wel uitleg nodig. Mijn vader heeft map waar alleen belangrijke dingen inzitten en daar vond ik deze grap.___!. (Uitkering)
quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:15 schreef Teezie het volgende:
[..]
Er is wel uitleg nodig. Mijn vader heeft (Uitkering)
Jonge donderop je bent niet grappig(behalve laatste stukjequote:Op vrijdag 4 september 2009 17:22 schreef Teezie het volgende:
@ Teezie.
Wil je niet meer zo misdragen? Uit het verleden heb je well eens gebaggerd enzo. Kan je dit voortaan niet meer doen anders kan je een ban verwachten van 1 maand. Veel succes op school (jij denkt heb ik niet)
Teezie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |